W19: Het einde

DeletedUser

Guest
Als je PJ zou kennen zou je weten die die niet 100 keer maar 1000 keer beter TW kan spelen dan eci... hij is pas een leider waar je naar op kijkt... als eci slim zou zijn zou je bij hem in de leer kunnen gaan... Wij speelden al TW toen eci nog in een pamper rond liep.

Jij speelde 20jaar geleden al tw? :eek: heerlijk dit :D
Overigens grebo speel ik al vanaf .net tribalwars en durf ik met grote zekerheid te zeggen dt ik lang genoeg tw speel. Pj is nooit mijn directe vijand geweest en heb weinig directe gesprekken met hem gehad, maar durf met 100% zekerheid te zeggen dt hij minder dan 2x beter dan ik is.

De rest van de reacties kom later, zit op defqon en geen behoefte om uitgebreide reactie hier op mobiel te schrijven
 
Reactiescore
2.039
Als je PJ zou kennen zou je weten die die niet 100 keer maar 1000 keer beter TW kan spelen dan eci... hij is pas een leider waar je naar op kijkt... als eci slim zou zijn zou je bij hem in de leer kunnen gaan... Wij speelden al TW toen eci nog in een pamper rond liep.

Lolled, PJ kan helemaal niet tw'en. :eek:
Verbaasd me dat je het voor hem opneemt, gezien je zo'n tegenstander bent van accounts hacken en dergelijken. ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Als je PJ zou kennen zou je weten die die niet 100 keer maar 1000 keer beter TW kan spelen dan eci... hij is pas een leider waar je naar op kijkt... als eci slim zou zijn zou je bij hem in de leer kunnen gaan... Wij speelden al TW toen eci nog in een pamper rond liep.

Wat gangster zegt, PJ kan helemaal niet Tw'en.
Althans, ingame heeft hij nooit vele hoeven laten zien.

Maar PJ is een master in manipuleren en een wereld naar zijn hand zetten, hoeveel deletes heeft pj veroorzaakt op w29? ik denk iets van 15 a 20 :p. PJ was en wist alles dat aan alle kanten gebeurde, voorzag stabbers, wist het juiste moment om iemand te manipuleren om zijn stam naar de klote te helpen. Daarom kun je wel stellen dat PJ werelden wint, het aandeel dat deze speler heeft gehad op iig w29 is enorm. En dat zal op w3 niet veel anders geweest zijn?

Vanuit sommig perspectief is die speelstijl niet bepaald netjes / clean, andere vinden hem een held.
Jimmy zal ook een prima leider zijn, enkel durf ik te wagen dat PJ net wat meer en wat langer inzet / doorzettingsvermogen toont. Dit baseer ik op het feit dat hij op een gewonnen wereld allerlei vv's neemt om het account te beheren, clears weg te sturen en te edelen. Terwijl het account gewoon bemand is met een stel luie eigenaars :p (AFK / Angeleyes etc.). Overgens ook tijdens periodes van oorlog. Maar het is maar net hoe je het bekijkt, het is jimmy gelukt om veel control spelers spelende te houden..
 

DeletedUser26555

Guest
Wat gangster zegt, PJ kan helemaal niet Tw'en.
Althans, ingame heeft hij nooit vele hoeven laten zien.

Maar PJ is een master in manipuleren en een wereld naar zijn hand zetten, hoeveel deletes heeft pj veroorzaakt op w29? ik denk iets van 15 a 20 :p. PJ was en wist alles dat aan alle kanten gebeurde, voorzag stabbers, wist het juiste moment om iemand te manipuleren om zijn stam naar de klote te helpen. Daarom kun je wel stellen dat PJ werelden wint, het aandeel dat deze speler heeft gehad op iig w29 is enorm. En dat zal op w3 niet veel anders geweest zijn?

Vanuit sommig perspectief is die speelstijl niet bepaald netjes / clean, andere vinden hem een held.
Jimmy zal ook een prima leider zijn, enkel durf ik te wagen dat PJ net wat meer en wat langer inzet / doorzettingsvermogen toont. Dit baseer ik op het feit dat hij op een gewonnen wereld allerlei vv's neemt om het account te beheren, clears weg te sturen en te edelen. Terwijl het account gewoon bemand is met een stel luie eigenaars :p (AFK / Angeleyes etc.). Overgens ook tijdens periodes van oorlog. Maar het is maar net hoe je het bekijkt, het is jimmy gelukt om veel control spelers spelende te houden..


Op w3 was hij alleszinds veel cleaner met spelen, maargoed het was ook zijn favoriete wereld.
Maar hij wou dat iedereen perfect speelde, en daarom viel ik af...
Ik lag compleet safe dus daar ligt het niet aan, het was gewoon ja, een triestig einde zo.
 

DeletedUser26555

Guest
W3 deed ie precies hetzelfde heur

Ohh ok, maarja op nick010 vond ik het erg dat ik eraf vloog(door pj).

Maar op niels2704 vond ik dat het mijn verdiende loon was dat ik eraf vloog(door AND)... ik zat aan het front en ik bakte er niets van... maarja ik wist toen echt niets van tw af inzake deffen
 

DeletedUser29801

Guest
Jij speelde 20jaar geleden al tw? :eek: heerlijk dit :D
Overigens grebo speel ik al vanaf .net tribalwars en durf ik met grote zekerheid te zeggen dt ik lang genoeg tw speel. Pj is nooit mijn directe vijand geweest en heb weinig directe gesprekken met hem gehad, maar durf met 100% zekerheid te zeggen dt hij minder dan 2x beter dan ik is.

De rest van de reacties kom later, zit op defqon en geen behoefte om uitgebreide reactie hier op mobiel te schrijven

Jij beoordeelt weer iemand die je niet kent...

Als je PJ zou kennen zou je wel anders piepen.
 

DeletedUser

Guest
Nuja, 'kennen', Jimmy heeft nooit echt w29 gespeeld.

Ik heb gewoon w29 gestart noob, ben twee maanden nadat wij MT opgericht hadden daar gestopt, toen heeft maarten nog een hele tijd op eci doorgespeeld...:p

Ik ken PJ redelijk, heb nooit de aanvaringen gehad die anderen wel met hem gehad hebben. Heb redelijk wat aanvaringen met Levi gehad.
Ik weet in ieder genoeg van de leiding van toenmalig Para om er een oordeel over te kunnen geven.
 
Reactiescore
2.039
Nu ja of je dat nou spelen kunt noemen.. Je was vrij inactief. :p
Overigens pas een vrij lange tijd nadat we mus. hadden opgericht kwamen we in contact met het toenmalige Oh no!, waar PJ pas later bij op het account kwam.
 

DeletedUser29801

Guest
Lolled, PJ kan helemaal niet tw'en. :eek:
Verbaasd me dat je het voor hem opneemt, gezien je zo'n tegenstander bent van accounts hacken en dergelijken. ;)

PJ kan heel goed TW spelen....

En voor je iemand beschuldigt moet je wel met bewijzen op tafel komen... is er een support gedaan? Is er een straf geweest?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.787
Ik zou zeggen ga het w29 forum eens nalezen, daar staan pagina's aan bewijzen.

lol, bewijzen vanuit het vijandelijk perspectief ja.
Als dit echt zulke geldige bewijzen zijn, waarom heeft PJ dan geen perma ban gekregen??

Runeskater kreeg enkel -33% omdat hij een vv had gefixed bij vijanden en het account verneukte.. Maar die 33% was enkel fijn. Meer barbaren = meer procent voor Para. 350+ vrije edels, die allemaal versus bewoonde dorpen konden worden ingezet.
 

DeletedUser29801

Guest
Al is er een PM van de hacker dat hij het gedaan heeft... dan geeft TW nog steeds een lichte straf aan die hacker en de gehackte moet maar beter opletten met zijn WW...
 
Reactiescore
2.039
Het was allemaal 'binnen de regels van tw', vooralsnog vind ik het erg vreemd dat grebo wel constant tegen ons loopt te zeuren over smerig spel maar het in het geval van PJ allemaal maar normaal vindt.
 

DeletedUser

Guest
grebo is nu eenmaal een apart persoon, ze roept hier dat we bewijzen moeten hebben tegen PJ, maar roept al zeker een jaar dat ik (of spelers binnen Ctrl.) hacks gebruiken en ik heb NOOIT 1 stukje bewijs gezien.
typisch...

PJ kan heel goed TW spelen....

En voor je iemand beschuldigt moet je wel met bewijzen op tafel komen... is er een support gedaan? Is er een straf geweest?

net zoals jij zeker heel goed tw kan spelen :eek:
 

DeletedUser29801

Guest
Jij roept... ik kom op voor PJ...

Als ik ergens commentaar op heb moet je dat niet zo persoonlijk op nemen... maar in een ver verleden zijn er toch een deel dorpen van eci op BB gegaan... dacht ik...

Ik kan inderdaad niet aanvallen... en dan toch dorpen van een inactieve speler kunnen binnen halen... wat zegt dat dan over die inactieve speler?
 

DeletedUser

Guest
Verkeerd gedacht

En dorpen scoren van inactieve speler zegt niks over de speler dan dt ie inactief is
 
Bovenaan