W19: Het einde

DeletedUser

Guest
Ja heb de hele discussie gelezen Mea :p Maar vind het een beetje irritant dat als er op dit dode forum eindelijk iets te lezen is, en dan blijkt dat de helft van de zooi over een andere wereld gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
maar het gaat over Roald, hoe hij gefaald heeft op w19 (en dat nog steeds doet op w29)

immo relevant :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Haha jimmy toch.
Op mijn laatste grote post hier, ging je niet eens op in. Wetende dat je geen goede tegenargumenten heb.
Omdat jij helemaal niet op de hoogte bent van de situatie toendertijd. Sowieso is het gedurfd iemand te willen verbeteren op werelden waar je zelf niet speelt. Daarnaast leid dit noobje enkel een succesvolle stam en staat op 2 werelden een paar maanden weg van de overwinning. Spelers kunnen niet beter worden in jou ogen? Wist je dat ik pas 14 was toen ik op w19 startte? Mogelijk kun je daar conclusies wel een juiste conclusie uit trekken.

En kijk gerust even binnen control, Mea kan wel bevestigen, dat ik mij wel degelijk heb ingezet dmv doordachte toekomstplannen. Daarnaast heb ik met ieder overlegd en alle mogelijkheden bekeken. Have fun met het lezen ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Het is nu 3,5 jaar na mijn starten op w19. Gestart op een leeftijd van 14,5, gespeeld tot 16,5.
W29 gestart op een leeftijd van 16 en 3 maanden, tot nu toe.

Ik ben 2 weken geleden 18 geworden.
 
Reactiescore
7
Ja heb de hele discussie gelezen Mea :p Maar vind het een beetje irritant dat als er op dit dode forum eindelijk iets te lezen is, en dan blijkt dat de helft van de zooi over een andere wereld gaat ;)

't Is hier alweer rustig geworden, nog ffjes en je hebt je dode forum terug :p
 
Bovenaan