Ja een stel noobs geaccepteerd in control. Hadden die noobs in een andere stam gezeten had control sowieso geen toekomst gehad.
Martijn komt voor jou op tegen rebellin, voor zover het opkomen is. Als iemand totale onzin komt verkopen waar ik van denk dat ik het beter weet, zal ik het net als jij bij mij gewoon afzeiken ongeacht of ik het persoon dat word 'aangevallen' ken. Martijn mengt zich bewust niet in onze discussie, omdat hij geen partij wil kiezen. Daarbij heb ik nooit gezegt dat spelers kunnen bijdraaien, ik was toch ook net zo vijandig naar jou als naar andere controllers hier op het w19 af. Terwijl het op w29 mijn stamgenoten waren.. Ik kon het altijd prima vinden met mea enzo hoor
Maar ik heb een hekel aan spelers die zich beter voelen dan andere, eigenlijk waardeloos discussieren maar steeds om de reacties van andere heen gaan draaien. Precies hetgeen wat jij dus doet.
PJ, tja zal waarschijnlijk net als vele heel erg aardig zijn tegen stamgenoten en spelers die hij mag. Maar heel vijandig / vervelend naar spelers die hij niet mag. Is bij jou ook zo, vijanden hebben je ervaren als lul, maar je stamgenoten zullen je best waarderen. Dat is altijd zo. Daarom vind ik het zo raar dat jij durfde te beweren dat mijn huidige stamgenoten mij maar een stabber vinden. Terwijl ik vele vv's neem / nam, voor iedereen klaar sta en ze allemaal voor mijn komst hebben gestemd.
Mja, ik ben ooit 'gevoeliger' geweest voor propaganda. Nu zal het mij, net als in RL, een worst wezen wat mijn reputatie is en wat andere van mij vinden. Ik weet dat er zat mensen / spelers zijn die mij waarderen, dat handjevol spelers dat me haat... So be it.
'' ik moet leren lezen? ''
Dat zou fijn zijn, ik heb zelfs bij de vorige post dikgedrukte cijfertjes gezet bij punten waar je aantoonbaar ongelijk had.
Op die stukjes tekst zie ik geen reactie? Fouten toegeven moet je ook kunnen in propaganda Jimmy..
''Roald, ik ga straks je oude posts erbij pakken waarin staat (en jij dus zelf gezegd hebt!) dat je leider geweest bent. Wie houd je nu voor de gek, want ik kan wel degelijk lezen

''
Leider van mijn eerste stam dead? Met allemaal waardeloze noobs waar er maar 1 van boven de miljoen punten is gekomen? Ja daar was ik leider van

. Maar van C66, S., Indiv., The musical, CC en STH ben ik nooit leider geweest.
Ga eens informeren bij Harm, Michael, bloodpriest, martijn of zelfs Jeroen / seppe van graspop of bij de speler van De leen?. Daar zat ik ook mee in een van die stammen.
''je hebt Ctrl wel degelijk gedumpt.''
Dat je dit maar blijft zeggen vind ik maar dom..
Ik kwam met talloze toekomstvoorstellen, als ctrl passief lekker niets wil doen. Wachten tot para de nap verbreekt en allemaal inactief ten onder.. prima, moeten zij weten. Ben ik dan verplicht om ook maar niets te doen?
''maar goed, ik was inderdaad niet op de hoogte van je 15allinea lange bericht. Daar zal ik mea eens naar vragen, die heeft het vast nog wel in het archief staan. Zal eens doorlezen wat voor prachtig berichtje ervan gemaakt hebt''
Doe dat
''Volgens mij moet jij de definitie van argumenteren nog maar eens opzoeken. lees dan tegelijk het verschil over meningen en feiten

''
Sterk argument weer, tevens ook weer een mening. Kun je zien aan signaalwoorden

Nee serieus man, dit is de meest lage manieren van kleineren die je toepast, doen alsof een 19 jarige hbo student niet weet wat het verschil tussen meningen en feiten is.