W19: Het einde

DeletedUser73660

Guest
Hans van Siward2 hier. Ik wil gewoon even vermelden dat voor mij mijn schatje Mea Vota de belangrijkste, liefste en schattigste speelster was<3
 

DeletedUser

Guest
Hoe lang gaat het hier nog duuren?

Dit gaat heel lang duren de hack van ctrl spelers op brul spelers zegt dat ctrl de wereld wil sluiten maar dat ze door de hack dus veel langer zullen bezig zijn
pluim voor het tw team dat ze zelfs hun eigen server niet onder ctrlen heeft
maar voor de duidelijkheid de brul accounts staan niet meer onder toezigt
is niet nodig voor deze rek periode
ps niet vragen voor acc daar wordt 1 maal per week ingelogd om ze te laten bestaan en dit speelt al maanden
 

DeletedUser

Guest
Dat wij 'hacken' roep je al maanden, niks van waar dat weet jij ook...

Hoe lang het nog duurt? Zal mij een zorg wezen, win de wereld toch wel!
 

DeletedUser29801

Guest
Dan zijn er onregelmatigheden in de server... maar dat wordt ook ontkent...
Aan onze PC ligt het deze keer zeker niet.

Ha ha ha... Dat roepen wij al maanden dat jullie gaan winnen en dat weet het kleinste kind... maar ik zou totaal niet fier zijn met zo een overwinning... Zal ik nog wat dorpen voor je leeg zetten dat er een beetje vaart in komt? Geef je lijstje maar door.
 

DeletedUser

Guest
Dat wij 'hacken' roep je al maanden, niks van waar dat weet jij ook...

Hoe lang het nog duurt? Zal mij een zorg wezen, win de wereld toch wel!

Winnen doe maar veel voorstellen doe je niet niet op tw en niet buiten tw
Manneke pies stelde meer voor
 

DeletedUser

Guest
Dan zijn er onregelmatigheden in de server... maar dat wordt ook ontkent...
Aan onze PC ligt het deze keer zeker niet.

Ha ha ha... Dat roepen wij al maanden dat jullie gaan winnen en dat weet het kleinste kind... maar ik zou totaal niet fier zijn met zo een overwinning... Zal ik nog wat dorpen voor je leeg zetten dat er een beetje vaart in komt? Geef je lijstje maar door.

Ik snap weer eens niet waar je het over hebt, weet wel dat er niet gehackt, gecheat of whatever door Ctrl. Daar durf ik mijn eer wel voor op het spel te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap weer eens niet waar je het over hebt, weet wel dat er niet gehackt, gecheat of whatever door Ctrl. Daar durf ik mijn eer wel voor op het spel te zetten.

Jim jij hebt geen eer Hoe kan je hem dan op het spel zetten ?
 

DeletedUser29801

Guest
Ik snap weer eens niet waar je het over hebt, weet wel dat er niet gehackt, gecheat of whatever door Ctrl. Daar durf ik mijn eer wel voor op het spel te zetten.

Tuurlijk snap je niet waar het over gaat... je krijgt er geen info over door van je vriendjes... maar wat ik nu zie kan gewoon niet zonder dat er ergens iets niet mis gaat of is ingegrepen op een manier dat niet volgens de spelregels is.

En het ligt heus niet aan de PC's van Brul.

En hardcode... zelfs je woord is niets waard... je liegt tegen spelers en op het forum... dus kom nu niet met het woordje 'eer' aan de vraag is of je wel weet wat dat woord inhoud...
 

DeletedUser

Guest
verstandig dat je verwijderd grebo :')

Ik ga er verder niet meer op in, het enige dat ik zie is idiote beschuldigingen en non-spelgerelateerde bullshit. Kom maar terug als je in-game wat voorstelt....Never gonna happen :')
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
En jij bent ook nog steeds niet veranderd op het forum, nog altijd een eerste klas rotzak die zich veel te goed voelt :')
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Roald ga jij terug stabben? zoals je mea hebt gestabbt op w29? :eek:
no worries hoor Roald, er zijn er maar een paar waar ik nog respectvol op kan reageren door IG prestaties. Sven zou ik graag eens tegenover me willen hebben op een leuke wereld, Harm ook nog wel, maar de uitslag van jou tegen mij is zo obvious dat het mn tijd niet eens waard is :')

Kom maar terug als je jezelf bewezen hebt IG.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Haha jij bent lachwekkend zeg, jij heb geen enkel idee wat er op w29 is gebeurd.
Overgens was het alles behalve stabben, mea is wel heel achterlijk als ze niet eens kan lezen. Immers heb ik schriftelijk verteld dat ik zou leaven etc.

En ach, omdat jij hier 1 succesvol accountje heb, zegt niet dat jij beter bent :)
Zelfs dit 'noobje' speelde 7 maanden rang 1

sowieso dat jij je meer voelt dan andere, toont mij al dat jij geen leuk persoon ben in omgang.
''Je bent het niet waard om tegen te spelen, bewijs je eerst maar eens IG''.

Gatverdamme, wat ben jij misselijkmakend
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29801

Guest
verstandig dat je verwijderd grebo :')

Ik ga er verder niet meer op in, het enige dat ik zie is idiote beschuldigingen en non-spelgerelateerde bullshit. Kom maar terug als je in-game wat voorstelt....Never gonna happen :')

Goed zo dat je er niet meer op in gaat... Ik zie zaken die niet mogelijk zijn en toch gebeuren... waar de fout zit??? Niet aan onze kant van de PC.

Het is niet omdat je steeds naar een andere stam springt met een deel harde kern en dan je ex stamgenoten de rug toe keert dat je iets voorstelt... in-game... De winnaar van een spel is niet altijd de beste speler...er zijn nog meer factoren die invloed hebben...
 

DeletedUser

Guest
Haha jij bent lachwekkend zeg, jij heb geen enkel idee wat er op w29 is gebeurd.
Overgens was het alles behalve stabben, mea is wel heel achterlijk als ze niet eens kan lezen. Immers heb ik schriftelijk verteld dat ik zou leaven etc.

En ach, omdat jij hier 1 succesvol accountje heb, zegt niet dat jij beter bent :)
Zelfs dit 'noobje' speelde 7 maanden rang 1

sowieso dat jij je meer voelt dan andere, toont mij al dat jij geen leuk persoon ben in omgang.
''Je bent het niet waard om tegen te spelen, bewijs je eerst maar eens IG''.

Gatverdamme, wat ben jij misselijkmakend

hahah, het zit je heel diep dat je hier geownd bent, maar ik heb heel goed meegekregen wat er op w29 gebeurd is...vergeten dat mijn co jouw stamleiding is?

jij speelde rang 1 op een gekregen account...ik heb nog een aanbieding staan van een rang1 account, maar een noob op een rang1 account blijft een noob.

Wat jij van mij vind kan me echt aan me reet roesten. Het feit is dat mijn vijanden me liever zien gaan dan komen, maar wat gebeurd er als ik eci nu op grijs zou zetten?

En ja Roald, je bent het niet waard om tegen te spelen. Je bent waardeloos in P&P, zelfs na al die tijd dat je hier gestopt bent ben je waardeloos in het spel en hebt nog niets gedaan om je te bewijzen :)

Goed zo dat je er niet meer op in gaat... Ik zie zaken die niet mogelijk zijn en toch gebeuren... waar de fout zit??? Niet aan onze kant van de PC.

Het is niet omdat je steeds naar een andere stam springt met een deel harde kern en dan je ex stamgenoten de rug toe keert dat je iets voorstelt... in-game... De winnaar van een spel is niet altijd de beste speler...er zijn nog meer factoren die invloed hebben...

/me ziet alleen maar iemand die geen verstand heeft wat er op w19 heeft plaatsgevonden.

Zoals vaker duidelijk gemaakt is mijn verhaal heel anders dan dat van degene die ik de rug toegekeerd zou hebben, want in mijn ogen is dat niet gebeurd.

Kijk grebo ik accepteer best dat je mijnt kant van het verhaal weigert te geloven, je bent mijn vijand, maar het is onzin om er vanuit te gaan dat mijn oude vijanden, zoals roald, me niet zwart willen maken en daarom met bullshit verhalen komen.
 

DeletedUser29801

Guest
/me ziet alleen maar iemand die geen verstand heeft wat er op w19 heeft plaatsgevonden.

Zoals vaker duidelijk gemaakt is mijn verhaal heel anders dan dat van degene die ik de rug toegekeerd zou hebben, want in mijn ogen is dat niet gebeurd.

Kijk grebo ik accepteer best dat je mijnt kant van het verhaal weigert te geloven, je bent mijn vijand, maar het is onzin om er vanuit te gaan dat mijn oude vijanden, zoals roald, me niet zwart willen maken en daarom met bullshit verhalen komen.

Je bent weer goed op dreef ... je zou ook beter eens een stuk tekst terug wissen... roald mag zijn kant van het verhaal ook netjes neer schrijven en dan hoef jij hem de grond niet in te boren... grond boren zijn graafwerken en zijn niet toe gestaan binnen TW...(grap van w 3 )

Ik ben heel goed op de hoogte van wat er op w19 heeft plaats gevonden... heb hier gespeeld van dorp 1 weet je wel?
Niet als hoofdwereld maar als fun wereld zoals ik je al in het verleden verteld heb.

' je bent mijn vijand' dit stukje tekst laat mij zien dat je nog steeds niets van een spel begrijpt.... wordt toch eens volwassen en zie in dat je geen vijanden hebt... we zijn allemaal TW spelers en als je buiten het spel geen lol met elkaar kan maken dan ken je de betekenis van het woord spel niet.

Zo dra je normaal kan doen tegen je tegenstanders binnen een spel kan je respect krijgen op een spel... anders heb je alleen van je stamgenoten en je vrienden groep respect.... krijg je van je vijand respect dan ben je pas een top TW speler.... ik ben benieuwt wanneer jij bij die top TW spelers ingerekend kan worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Je bent weer goed op dreef ... je zou ook beter eens een stuk tekst terug wissen... roald mag zijn kant van het verhaal ook netjes neer schrijven en dan hoef jij hem de grond niet in te boren... grond boren zijn graafwerken en zijn niet toe gestaan binnen TW...(grap van w 3 )

Ik ben heel goed op de hoogte van wat er op w19 heeft plaats gevonden... heb hier gespeeld van dorp 1 weet je wel?
Niet als hoofdwereld maar als fun wereld zoals ik je al in het verleden verteld heb.

' je bent mijn vijand' dit stukje tekst laat mij zien dat je nog steeds niets van een spel begrijpt.... wordt toch eens volwassen en zie in dat je geen vijanden hebt... we zijn allemaal TW spelers en als je buiten het spel geen lol met elkaar kan maken dan ken je de betekenis van het woord spel niet.

Zo dra je normaal kan doen tegen je tegenstanders binnen een spel kan je respect krijgen op een spel... anders heb je alleen van je stamgenoten en je vrienden groep respect.... krijg je van je vijand respect dan ben je pas een top TW speler.... ik ben benieuwt wanneer jij bij die top TW spelers ingerekend kan worden.


Wat een onzin schrijf je toch weer op. Niet in de stam of bondgenootschap mee betekend gewoon vijand. Of je die betekenis al te letterlijk moet nemen is de vraag, maar het is wel een aangenomen begrip in de wereld van tw spelers. Dat je een vijand bent hoeft inderdaad niet te betekenen dat je geen lol kunt hebben met diegene, maar tussen jou en een normale vijand is wel een verschil. Want jij bent voor hen eigenlijk geen vijand te noemen. Maar gewoon edelvoer.

Om normaal te doen tegen anderen moeten diegene ook normaal tegen jou doen. Dus in dit geval Grebo moeten jij en je mede schreeuwlelijken tevens respect opbrengen voor Ctrl. dan zal Ctrl. ook respect opbrengen voor jullie. I.p.v. hier steeds te komen janken kunnen jullie ook eens proberen iets te doen tegen Ctrl. dat zou Ctrl. ook kunnen waarderen.

Ja en die respect moet je ook echt krijgen om een topspeler te zijn. Het versterkt het beeld alleen maar. Eci is al een topspeler. Misschien niet de beste ooit, maar het is er wel 1. En dat zul jij nooit wezen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin schrijf je toch weer op. Niet in de stam of bondgenootschap mee betekend gewoon vijand. Of je die betekenis al te letterlijk moet nemen is de vraag, maar het is wel een aangenomen begrip in de wereld van tw spelers. Dat je een vijand bent hoeft inderdaad niet te betekenen dat je geen lol kunt hebben met diegene, maar tussen jou en een normale vijand is wel een verschil. Want jij bent voor hen eigenlijk geen vijand te noemen. Maar gewoon edelvoer.

Om normaal te doen tegen anderen moeten diegene ook normaal tegen jou doen. Dus in dit geval Grebo moeten jij en je mede schreeuwlelijken tevens respect opbrengen voor Ctrl. dan zal Ctrl. ook respect opbrengen voor jullie. I.p.v. hier steeds te komen janken kunnen jullie ook eens proberen iets te doen tegen Ctrl. dat zou Ctrl. ook kunnen waarderen.

Ja en die respect moet je ook echt krijgen om een topspeler te zijn. Het versterkt het beeld alleen maar. Eci is al een topspeler. Misschien niet de beste ooit, maar het is er wel 1. En dat zul jij nooit wezen.

Eci is geen top speler eerder een huilebalk die in plaats van pcorney had moeten gaan
En laat hem zijn volgelingen is gaan zeggen dat ze moeten klagen en kwijlen bij de klaagmuur
Verdomde kindje die geen opvoeding heeft gehad bah bah bah
Als hij die grote smoel van hier ook buiten doet zijn zijn overlevingskansen nihil
 

DeletedUser69389

Guest
Eci is geen top speler eerder een huilebalk die in plaats van pcorney had moeten gaan
En laat hem zijn volgelingen is gaan zeggen dat ze moeten klagen en kwijlen bij de klaagmuur
Verdomde kindje die geen opvoeding heeft gehad bah bah bah
Als hij die grote smoel van hier ook buiten doet zijn zijn overlevingskansen nihil

Naar mijn mening is die voor w19 begrippen een topspeler. Of die het op andere werelden zou kunnen is de vraag. Omdat w19 zeer specifieke instellingen heeft, maar het is wel een speler die zich ruim voldoende heeft bewezen. En als jij hem een huilebalk vind oke.... Ik vind eerder jullie dat.

Ben ik een volgeling van hem? Nee, MAAR een beetje realisme mag wel bij jullie. Jullie lopen al een aantal maanden te janken tegen Eci en met welk doel? Zegt meer over jullie dan over hem. Als ik hem was had ik jullie allang genegeerd.

Op het AF heeft die dat misschien en heb ik daarom ook met hem gebotst, maar dat is het af. En in mindere mate tw. Ik heb meermaals vernomen dat het een enorme team player is. Als die inderdaad zo'n grote smoel had dan was die niet zo'n belangrijke spil voor Ctrl. geweest en waar men in hem geloofde en gelooft.
 
Bovenaan