W18 Muziektopic

DeletedUser

Guest
Wij raken in trans en dan doen we pirouette op anderen hen face etc :p
 

DeletedUser69693

Guest
Heaven Shall Burn die even een record van Circle Pit wil breken :p ze komen in de buurt denk ik! :p
[video=youtube;v9By2REDRVQ]https://www.youtube.com/watch?v=v9By2REDRVQ[/video]


Gelijk vliegen op een str*nt :p
 
Reactiescore
205
Heaven Shall Burn die even een record van Circle Pit wil breken :p ze komen in de buurt denk ik! :p
[video=youtube;v9By2REDRVQ]https://www.youtube.com/watch?v=v9By2REDRVQ[/video]

Vraag me af wat dit in het 'muziek' topic doet. Maak maar even het schreeuwende herdertopic aan.
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af wat dit in het 'muziek' topic doet. Maak maar even het schreeuwende herdertopic aan.

Randdebiel gesignaleerd !
Vlug ff verdoven en dan castreren zodat hij zich niet kan voortplanten.

Nee ik ben ook niet zo fan van dit soort muziek maar is nogaltijd muziek, iedereen zijn genre :D
 

DeletedUser

Guest
Nou, je zet het stereotiep over hardrockers en metalheads toch alle kracht bij met deze post...
 
Reactiescore
205
Hehe, oei meneer wordt een beetje opgefokt omdat ik zijn geschreeuw afkraak. Komt waarschijnlijk door de "muziek". Is ook echt het enige genre dat ik echt niet kan waarderen en die mening zal je ook fijn van me horen ook.
 

DeletedUser

Guest
Nou, je zet het stereotiep over hardrockers en metalheads toch alle kracht bij met deze post...
Nog zo'n domme opmerking. Ik luister naar meer dan metal alleen, dus stereotiep metalhead kun je me al niet noemen. Ik loop ook niet gekleed als een metalhead en mijn haardos is ook niet lang zoals een metalhead.

Je opmerking faalt al bijna zo hard als die van Bloemkool. Ik verdedig met mijn post élk genre muziek die er bestaat tegen debiele reactie van bloemkool.

Hehe, oei meneer wordt een beetje opgefokt omdat ik zijn geschreeuw afkraak. Komt waarschijnlijk door de "muziek". Is ook echt het enige genre dat ik echt niet kan waarderen en die mening zal je ook fijn van me horen ook.

Net als hierboven maak ik dus in mijn post duidelijk dat ik élk genre muziek verdedig tegen domme posters zoals jij. Je kunt nog niet eens op een normale manier feedback geven op een filmpje. Direct gaan flamen 'dit is geschreeuw'. Bij Slagher zeg je waarschijnlijk 'dit is voor oude mensen' en misschien zeg je bij klassieke muziek wel 'saaie muziek man'.

Je maakt een gigantische fout in je verwoording. Met je verwoording leg je je egocentrisch persoontje in het midden van de tafel en toon je aan 'Dit IS lelijke muziek en dit moet gelden voor iedereen, want dit mag hier niet staan in dit topic.'
Je kon ook op een normale manier zeggen 'Ik vind dit geen mooie muziek, ik zou er niet naar luisteren, vooral de vocals vind ik niet zo tof'.

Er is een gigantisch verschil tussen 'Dit IS' en 'Ik vind'. Maar we wisten al langer dat het in jouw persoonlijkheid lag dat je geen respect hebt voor zaken van anderen.
O ja, 1kl5! :eek:
 

DeletedUser51974

Guest
Nog zo'n domme opmerking. Ik luister naar meer dan metal alleen, dus stereotiep metalhead kun je me al niet noemen. Ik loop ook niet gekleed als een metalhead en mijn haardos is ook niet lang zoals een metalhead.

Je opmerking faalt al bijna zo hard als die van Bloemkool. Ik verdedig met mijn post élk genre muziek die er bestaat tegen debiele reactie van bloemkool.



Net als hierboven maak ik dus in mijn post duidelijk dat ik élk genre muziek verdedig tegen domme posters zoals jij. Je kunt nog niet eens op een normale manier feedback geven op een filmpje. Direct gaan flamen 'dit is geschreeuw'. Bij Slagher zeg je waarschijnlijk 'dit is voor oude mensen' en misschien zeg je bij klassieke muziek wel 'saaie muziek man'.

Je maakt een gigantische fout in je verwoording. Met je verwoording leg je je egocentrisch persoontje in het midden van de tafel en toon je aan 'Dit IS lelijke muziek en dit moet gelden voor iedereen, want dit mag hier niet staan in dit topic.'
Je kon ook op een normale manier zeggen 'Ik vind dit geen mooie muziek, ik zou er niet naar luisteren, vooral de vocals vind ik niet zo tof'.

Er is een gigantisch verschil tussen 'Dit IS' en 'Ik vind'. Maar we wisten al langer dat het in jouw persoonlijkheid lag dat je geen respect hebt voor zaken van anderen.
O ja, 1kl5! :eek:

Gelukkig maar dat jij wel respect hebt voor andermans zaken en nog nooit gestabt hebt!!
 

DeletedUser51974

Guest
Klopt.
Meer antwoord heb je er niet op, dus bedankt om me gelijk te geven.

Goeden :D
De rest interesseert me niet echt: De zoveelste discussie over wie er nou een idioot is en dan gaat het daarna door op een 'welles nietes' manier.
 

DeletedUser

Guest
Goeden :D
De rest interesseert me niet echt: De zoveelste discussie over wie er nou een idioot is en dan gaat het daarna door op een 'welles nietes' manier.

Neen hoor, het is zelfs geen discussie. Ik geef Bloemkool feedback over z'n gebrek aan respect voor andere muziekgenres en de mensen die ernaar luisteren, meer niet.
 
Reactiescore
205
Neen hoor, het is zelfs geen discussie. Ik geef Bloemkool feedback over z'n gebrek aan respect voor andere muziekgenres en de mensen die ernaar luisteren, meer niet.

Ik hoef jou feedback niet :)

Nog zo'n domme opmerking. Ik luister naar meer dan metal alleen, dus stereotiep metalhead kun je me al niet noemen. Ik loop ook niet gekleed als een metalhead en mijn haardos is ook niet lang zoals een metalhead.

Je opmerking faalt al bijna zo hard als die van Bloemkool. Ik verdedig met mijn post élk genre muziek die er bestaat tegen debiele reactie van bloemkool.



Net als hierboven maak ik dus in mijn post duidelijk dat ik élk genre muziek verdedig tegen domme posters zoals jij. Je kunt nog niet eens op een normale manier feedback geven op een filmpje. Direct gaan flamen 'dit is geschreeuw'. Bij Slagher zeg je waarschijnlijk 'dit is voor oude mensen' en misschien zeg je bij klassieke muziek wel 'saaie muziek man'.

Je maakt een gigantische fout in je verwoording. Met je verwoording leg je je egocentrisch persoontje in het midden van de tafel en toon je aan 'Dit IS lelijke muziek en dit moet gelden voor iedereen, want dit mag hier niet staan in dit topic.'
Je kon ook op een normale manier zeggen 'Ik vind dit geen mooie muziek, ik zou er niet naar luisteren, vooral de vocals vind ik niet zo tof'.

Er is een gigantisch verschil tussen 'Dit IS' en 'Ik vind'. Maar we wisten al langer dat het in jouw persoonlijkheid lag dat je geen respect hebt voor zaken van anderen.
O ja, 1kl5! :eek:

Je post slaat op niets. Ik heb nergens neergezet dat dit voor iedereen geldt en het blijkt zelfs dat je niet eens door je eigen mening heen kan lezen dat iemand anders een mening geeft.
Hier ik zal even quoten waaruit blijkt dat er niet staat, zoals jij zegt dit is, maar ik vind.
O ja, wat een takke herrie luister jij.

Hehe, oei meneer wordt een beetje opgefokt omdat ik zijn geschreeuw afkraak. Komt waarschijnlijk door de "muziek". Is ook echt het enige genre dat ik echt niet kan waarderen en die mening zal je ook fijn van me horen ook.

Vraag me af wat dit in het 'muziek' topic doet. Maak maar even het schreeuwende herdertopic aan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65368

Guest
Metal is mooie muziek, mensen vinden het schreeuwmuziek en ik vind hiphop en house jankgeluiden van jochies die de puberteit nog niet hebben bereikt. :) Als je het niet kunt waarderen reageer er niet op. Ty
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef jou feedback niet :)
Je post slaat op niets. Ik heb nergens neergezet dat dit voor iedereen geldt en het blijkt zelfs dat je niet eens door je eigen mening heen kan lezen dat iemand anders een mening geeft.
Hier ik zal even quoten waaruit blijkt dat er niet staat, zoals jij zegt dit is, maar ik vind.
O ja, wat een takke herrie luister jij.
Als je mijn feedback niet hoef, dan hoef jij jouw mening ook niet te geven. Opnieuw doe je alsof je meer bent als een ander. Debieltjeeee :D
Je quote komt van een post later :eek: probeer je jezelf zo uit de pan te lullen? Omg :p

En daar komt het dan weer op neer:
Als je het niet kunt waarderen reageer er niet op. Ty

Met andere woorden, je bent:
Agonoize zei:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Agonoize, waarom reageer je zo heftig op een mening over muziek? Waarom moeten daar woorden als 'randdebiel' en 'domme lul' bijkomen? Bloemkool4life heeft zijn mening over een muziekgenre, dan hoef je hem daarvoor niet uitschelden. Dit topic is gemaakt om kennis te maken met anderen hun muziekstijl, je kan dan ook niet verwachten dat iedereen je muziek leuk vindt. Het volgende liedje dat ik plaats zal ook niet door iedereen aanvaard worden.

[video=youtube;zB6fXvM0WkQ]http://www.youtube.com/watch?v=zB6fXvM0WkQ[/video]

Groetjes Timothy T.N.O
 

DeletedUser

Guest
Agonoize, waarom reageer je zo heftig op een mening over muziek? Waarom moeten daar woorden als 'randdebiel' en 'domme lul' bijkomen? Bloemkool4life heeft zijn mening over een muziekgenre, dan hoef je hem daarvoor niet uitschelden. Dit topic is gemaakt om kennis te maken met anderen hun muziekstijl, je kan dan ook niet verwachten dat iedereen je muziek leuk vindt. Het volgende liedje dat ik plaats zal ook niet door iedereen aanvaard worden.

[video=youtube;zB6fXvM0WkQ]http://www.youtube.com/watch?v=zB6fXvM0WkQ[/video]

Groetjes Timothy T.N.O

Ik hoef ook helemaal die woorden niet te gebruiken, ik doe het gewoon omdat hij bovenop z'n uitgesproken mening, die hij bovendien niet normaal kan verwoorden zonder denigrerend te doen, ook nog eens een vuile backstabber is, die trots is op z'n eigen daden. Daarom ga ik inderdaad eens een lekker potje schelden ;)

Ik verwacht niet dat iedereen m'n muziek leuk vindt, maar daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat erom dat hij zijn mening niet normaal kan verwoorden. Als je dat niet kan, dan moet je gewoon je waffel houden en niet gaan flamen op een muziekgenre in topics om andere muziek te leren kennen, zoals je zelf zegt.

En muziek is gemaakt voor een publiek, als dat publiek er niet zou zijn, dan komt die muziek er gewoon niet. Als je je mening niet normaal kunt uitdrukken, dan veroordeel je ook heel dat publiek. Welk recht heeft die daar toe? :eek: Dus carecup empty of het nu al dan niet aanvaard wordt, het is maar de manier waarop men erop reageert die telt.

Jij staart je momenteel blind dat mijn reactie 'metal' betreft, maar ik heb nu al zowat 5 keer herhaald dat het alle muziekgenres betreft waarover een mening wordt geformuleerd.
 

DeletedUser

Guest
Nou, de jongen met de prei als avatar zegt gewoon dat hij deze muziek herrie vindt, dat kan natuurlijk denigrerend beschouwd worden, maar daarom moet je niet zo heftig reageren. Ik lees in de eerste post dat dit topic harmonie moet brengen, ik ben natuurlijk niet thuis op dit algemene forum, maar ik denk dat de topicstarter toch wel iets anders in gedachten had dan dit gescheld. Ik snap ook niet goed wat een backstab (????) te maken heeft muziek. Ik vind dat je sterk overdrijft, agonaize. Je lijkt me wel een toffe peer hoor, maar dit is toch niet leuk. Wat vond je trouwens van mijn nummer? :)

Groetjes Timothy, maar je mag ook Timo zeggen hoor
 

DeletedUser

Guest
Pff.... weer TNO noobs die het forum hier onveilig maken en verzieken met hun noob noob gedraag... scheer je weg -_-
 
Bovenaan