W18 Muziektopic

DeletedUser

Guest
Pff.... weer TNO noobs die het forum hier onveilig maken en verzieken met hun noob noob gedraag... scheer je weg -_-

Snappen jullie nog altijd niet dat dit topic niets met de w18-situatie te maken heeft? Wat zijn jullie toch allemaal zure mensen. Leg een lekker plaatje muziek op en geniet. Het moet niet altijd hommeles zijn toch ? :D

[video=youtube;BJM96Y5EE3M]http://www.youtube.com/watch?v=BJM96Y5EE3M[/video]


Mvg, Timo(thy)
 

DeletedUser

Guest
Nou, de jongen met de prei als avatar zegt gewoon dat hij deze muziek herrie vindt, dat kan natuurlijk denigrerend beschouwd worden, maar daarom moet je niet zo heftig reageren. Ik lees in de eerste post dat dit topic harmonie moet brengen, ik ben natuurlijk niet thuis op dit algemene forum, maar ik denk dat de topicstarter toch wel iets anders in gedachten had dan dit gescheld. Ik snap ook niet goed wat een backstab (????) te maken heeft muziek. Ik vind dat je sterk overdrijft, agonaize. Je lijkt me wel een toffe peer hoor, maar dit is toch niet leuk. Wat vond je trouwens van mijn nummer? :)

Groetjes Timothy, maar je mag ook Timo zeggen hoor

Simpeler kan ik het niet meer maken voor je:
1. Als iemand je vriend een mes in de rug steekt en daarna komt zeggen dat hij je muziek herrie vindt, hoe reageer je dan?
Negatief-agressief
2. Als iemand gewoon zegt dat hij je muziek herrie vindt, hoe reageer je dan?
Neutraal-assertief
3. Als iemand respect opbrengt voor je muziekgenre en beleefd zegt dat het niet zo zijn genre is, zonder dat die het genre afbreekt, hoe reageer je dan?
Positief-beleefd/aangenaam

En dat was een typisch stoner-nummer, iets te rustig voor me.
 

DeletedUser

Guest
Als een vriend van mij mijn muziek niet leuk vindt, zoek ik een plaatje dat we samen leuk vinden. Dan kan je al eens dansen en feesten en zingen. Ik snap niet waarom jullie zo'n ruzie maken over een streepje muziek!

Groentjes, Timo
 

DeletedUser

Guest
Als een vriend van mij mijn muziek niet leuk vindt, zoek ik een plaatje dat we samen leuk vinden. Dan kan je al eens dansen en feesten en zingen. Ik snap niet waarom jullie zo'n ruzie maken over een streepje muziek!

Groentjes, Timo

Nu doe je het toch wel opzettelijk hé :D #facepalm

Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat het over de reactie op de muziek gaat, niet om de muziek zelf.
You got it now? :confusion:
 

DeletedUser

Guest
Nou, je zet het stereotiep over hardrockers en metalheads toch alle kracht bij met deze post...

Ben ik dan een metalhead ? :p
Nee ik luister vooral punkrock,funkrock,alternative-rock/metal & NU-metal.
Verder toont dit eerder hoe ignorant mensen met stereotypes zijn :)

Hehe, oei meneer wordt een beetje opgefokt omdat ik zijn geschreeuw afkraak. Komt waarschijnlijk door de "muziek". Is ook echt het enige genre dat ik echt niet kan waarderen en die mening zal je ook fijn van me horen ook.

Mijn geschreeuw ? Ik luister niet naar de muziek die ago upload (slash,death,scream ? -metal).
Opgefokt ? Aub ik was duidelijk aan het trollen, dacht dat jij dat ook deed.
 

DeletedUser

Guest
Nu doe je het toch wel opzettelijk hé :D #facepalm

Hoeveel keer moet ik nog zeggen dat het over de reactie op de muziek gaat, niet om de muziek zelf.
You got it now? :confusion:

Je reactie op de reactie was dan overdreven, begrijp je me?

Ben ik dan een metalhead ? :p
Nee ik luister vooral punkrock,funkrock,alternative-rock/metal & NU-metal.
Verder toont dit eerder hoe ignorant mensen met stereotypes zijn :)



Mijn geschreeuw ? Ik luister niet naar de muziek die ago upload (slash,death,scream ? -metal).
Opgefokt ? Aub ik was duidelijk aan het trollen, dacht dat jij dat ook deed.

Nou ik weet niet welke head jij bent. Ik ben hier nog maar nieuw.
 

DeletedUser

Guest
Als een vriend van mij mijn muziek niet leuk vindt, zoek ik een plaatje dat we samen leuk vinden. Dan kan je al eens dansen en feesten en zingen. Ik snap niet waarom jullie zo'n ruzie maken over een streepje muziek!

Groentjes, Timo

Wat ben jij een kleuter zeg XD typisch TNO:cool:

Mag jij van je mamma trouwens nog wel zo laat op het af:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben 17 jaar oud, dat is niet de definitie van kleuter zijn, beter post je een muziekstukje in plaats van mij uit te lachen.

Groentjes van Timothy
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt best een leuke naam hihi. En die jongen boven je heeft een grappige avatar.

[video=youtube;MqsySdpRgHc]http://www.youtube.com/watch?v=MqsySdpRgHc[/video]

Dit vind ik ook nog een leuk nummer, het is wel een aparte stijl. French Core. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Groentjes Timothy
 

DeletedUser

Guest
French Core? Cool.

Dit is Deathcore
[video=youtube;-o9tj-xH1qU]https://www.youtube.com/watch?v=-o9tj-xH1qU[/video]
 
Bovenaan