W18 Muziektopic

DeletedUser

Guest
Nog een leuk strijdliedje :D

[video=youtube;7woW7DmnR0E]https://www.youtube.com/watch?v=7woW7DmnR0E[/video]
 

DeletedUser

Guest
Ik ging normaal naar masters@rock gaan (30&31 &augustus), maar line-up staat me niet aan :p
 

DeletedUser

Guest
Ga je naar graspop? :D Iron Maiden wil ik graag eens zien.

Uiteraard. 2de keer dat ik Iron Maiden zal zien. 2010 op pukkelpop ook al gezien. Maar uiteraard niet voor die band enkel dat ik ga ;)

Ik ging normaal naar masters@rock gaan (30&31 &augustus), maar line-up staat me niet aan :p

Ik ga wss wel naar masters@rock.
Vrijdag stelt inderdaad niets voor, maar zaterdag wel (Sick Of It All, Powerwolf, Diablo Blvd, Spoil Engine) :)


Jij snapte mij gewoon niet trutje :D
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard. 2de keer dat ik Iron Maiden zal zien. 2010 op pukkelpop ook al gezien. Maar uiteraard niet voor die band enkel dat ik ga ;)



Ik ga wss wel naar masters@rock.
Vrijdag stelt inderdaad niets voor, maar zaterdag wel (Sick Of It All, Powerwolf, Diablo Blvd, Spoil Engine) :)



Jij snapte mij gewoon niet trutje :D

Ben niet echt een fan :p
Spijtig want was me kans op men eerste moshpit :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gestopt met moshpits :p 2 vrienden van me hadden hun schouder uit de kom in het laatste jaar. Doet verschrikkelijk veel pijn, dus ik neem geen risico meer xd
Mietje :p
Stel je voor een wall of death, je staat vooraan en struikeld tijdens het lopen :eek:
 

DeletedUser65368

Guest
Uiteraard. 2de keer dat ik Iron Maiden zal zien. 2010 op pukkelpop ook al gezien. Maar uiteraard niet voor die band enkel dat ik ga ;)

Hihi, gaan we saampjes? xD

Mijn eerste moshpit als 13-jarige ( zeer verstandig ) krijg een klap in mijn gezicht van een 20-jarige, viel en werd bijna vertrapt..
 

DeletedUser

Guest
Been there, done that :)
Of met 2 vrienden in de lege ruimte van de wall of death staan... Been there done that :p deed verdomme pijn xd

Haha :D
Jah was ook zoon heldje die dat deed bij diablo's double met een schotse kilt aan :p wat een mongool :D
 

DeletedUser64964

Guest
Wall of death, moshpit... Vind het allemaal beetje marginaal :p
 
Bovenaan