W16 Edelhalvering

DeletedUser

Guest
Ik hoopte deze week nog;)!

Moet toch niet zolang duren, een wereld vraagt het zélf! :D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoopte deze week nog;)!

Moet toch niet zolang duren, een wereld vraagt het zélf! :D

Max 15 spelers(op het af), van de ruim +1000 spelers op w16 willen halvering, 5 willen het zeker niet. Juist ja, of je blaat maar wat, of je hebt het te hoog in je bolletje.
Verder, als het niet direct wordt aangenomen, vervalt deze, en is je eerst volgende kans bij 500 spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de vraag of we niet meer dan 1000 actieve spelers hebben geen punt van discussie mag zijn, want laten we reëel zijn: we hebben veel minder dan 1000 actieve spelers. Ik ben voor de lol hier 2 weken terug gekomen en zit binnen de 500. De nummer 1000 heeft 118 punten, dat betekent 1 gebouwtje gebouwt sinds inloggen. Verder ben ik ook voor edelhalvering. Het lijkt mij beter voor de gehele wereld dat het edelen wat sneller gaat. Anders zal je zien dat steeds meer mensen stoppen en wordt het alleen nog maar internen en stoppen daardoor meer en meer. Edelhalvering zal wat extra kolen op het vuur gooien denk ik. En ja, voor mij is het erg nadelig als kleine speler t.o.v. grote spelers.

Ik ben ook benieuwd hoeveel spelers er zullen antwoorden als de vraag wordt gesteld. Ik gok maar zo'n 200-300.
 

DeletedUser

Guest
Max 15 spelers(op het af), van de ruim +1000 spelers op w16 willen halvering, 5 willen het zeker niet. Juist ja, of je blaat maar wat, of je hebt het te hoog in je bolletje.
Verder, als het niet direct wordt aangenomen, vervalt deze, en is je eerst volgende kans bij 500 spelers.

Palipaki, alvorens je weer zo hoog van de toren blaast. Vraag de volgende keer even waar ik het over heb. Ik heb het namelijk over het sluiten van de wereld, lees alles van het AF of lees het niet.

Nogmaals voor de mensen die alles half lezen: Sluit die wereld zo snel mogelijk, liever gisteren dan vandaag.
 

DeletedUser

Guest
Het klopt zowieso niet wat trepaulo zegt, er is namelijk geen in-game enquete geweest over de edelhalveringen, dus er is geen sprake van het goed of afkeuren hiervan.

Daarbij weet ik dat er stammen zijn die hier in-game op hun forums over spreken, aangezien ik verschillende stamleidingen hier een pm over gestuurd heb en dat er meer mensen tot nu toe voor dan tegen gestemd hebben over het geheel. Gebasseerd op wat er teruggekoppeld is via pm's en wat er in Nilva zelf gezegd wordt.

Daarbij heeft Trepaulo samen met sseg geen enkel tegenargument kunnen leveren wat wel ter zake is. Enkel een nieuw standpunt ingenomen:

Zoals ik al zei een core stam ondervindt hier nadeel van.

Onderbouwing ontbreekt.
 

DeletedUser

Guest
Het klopt zowieso niet wat trepaulo zegt, er is namelijk geen in-game enquete geweest over de edelhalveringen, dus er is geen sprake van het goed of afkeuren hiervan.

Daarbij weet ik dat er stammen zijn die hier in-game op hun forums over spreken, aangezien ik verschillende stamleidingen hier een pm over gestuurd heb en dat er meer mensen tot nu toe voor dan tegen gestemd hebben over het geheel. Gebasseerd op wat er teruggekoppeld is via pm's en wat er in Nilva zelf gezegd wordt.

Daarbij heeft Trepaulo samen met sseg geen enkel tegenargument kunnen leveren wat wel ter zake is. Enkel een nieuw standpunt ingenomen:



Onderbouwing ontbreekt.

*Zucht*. Als ik nog geen onderbouwing heb geleverd.. Tsja, dan heb je een enorm bord voor je kop. Zoek nog eens wat posts op ofzo, voordat je hier gaat roeptoeteren.

Wel super mooi trouwens, dat je PM's naar stamleidingen hebt gestuurd(en van een paar een positief antwoord hebt gehad) & dat in Nilva de mensen voor zijn, bravo -,-''

Nu al eisen/vragen of de wereld gesloten wordt, want 'de wereld wilt dat' terwijl 'de wereld' niet heeft gezegd dat te willen, is een beetje loos.

En Loth, dan nog wilt niet 'de hele wereld' dat hij gesloten wordt. Maar goed, dat zal wel hogere wiskunde voor je zijn.
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals voor de mensen die alles half lezen: Sluit die wereld zo snel mogelijk, liever gisteren dan vandaag.

Zodra ze besluiten de wereld te sluiten duurt het nog een week he.. Waar had je trouwens die statieken vandaan van nieuwe leden die de wereld betreden?

M4ch1n3H34d zei:
Daarbij weet ik dat er stammen zijn die hier in-game op hun forums over spreken, aangezien ik verschillende stamleidingen hier een pm over gestuurd heb en dat er meer mensen tot nu toe voor dan tegen gestemd hebben over het geheel. Gebasseerd op wat er teruggekoppeld is via pm's en wat er in Nilva zelf gezegd wordt.

Vergeet niet dat er een 2/3e meerderheid moet zijn. 51% o.i.d. is niet genoeg.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Zodra ze besluiten de wereld te sluiten duurt het nog een week he.. Waar had je trouwens die statieken vandaan van nieuwe leden die de wereld betreden?



Vergeet niet dat er een 2/3e meerderheid moet zijn. 51% o.i.d. is niet genoeg.

Tuurlijk, maar waar speel jij eigenljik ergens op W16?
 

DeletedUser

Guest
Zodra ze besluiten de wereld te sluiten duurt het nog een week he.. Waar had je trouwens die statieken vandaan van nieuwe leden die de wereld betreden?

Vergeet niet dat er een 2/3e meerderheid moet zijn. 51% o.i.d. is niet genoeg.
Nergens, iemand had voor me opgezocht ben ik te lui voor! :D

Tuurlijk, maar waar speel jij eigenljik ergens op W16?

Noord :D
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ah :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ja
 

DeletedUser

Guest
Shht! Je praat toch niet zomaar over onze uiterst geheime operatie? :D
 

DeletedUser

Guest
*Zucht*. Als ik nog geen onderbouwing heb geleverd.. Tsja, dan heb je een enorm bord voor je kop. Zoek nog eens wat posts op ofzo, voordat je hier gaat roeptoeteren.


Als je zelf het bord voor je kop zou verwijderen, zou het glashelder voor je zijn dat voorgaande argumenten al lang niet meer geldig zijn. Daar heb ik de poten al vakkundig onder vandaan gezaagd.

De argumenten die je wel leverde waren namelijk gebasseerd op aannames die niet kloppen.
 
Reactiescore
1.094
Wij krijgen als core stam 2x zo veel of zo snel maakt niet uit edels, maar alle rimstammen die met ons in oorlog zijn ook. Dus dat wil zeggen dat wij als core stam 6x zoveel of zo snel edels over ons heen krijgen.
Daartegen over kunnen wij maar 2x zoveel terug doen ipv van 6x.

Of rim stammen sluiten ons 6x zo snel in, of krijgen 6x zo snel punten. Het is maar hoe je het ziet. 1vs 1 zou het miss niet heel veel uitmaken (wel wat) maar vooral omdat astra als core stam 3 fronten heeft is het veel lastiger.

Natuurlijk krijg je niet 6x zo snellere clears of troepen. Maar over het algemeen edelen jullie & de andere oorlogen veel meer dan. Plus jullie hebben veel meer safe zone. Dus het is veel nadeliger voor ons.

Ik kan beargumentatie nog meer uitwerken maar daar heb ik geen zin in. Het is veel nadeliger voor een core stam vooral die meerdere fronten heeft. En daardoor is trepaulo tegen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wij krijgen als core stam 2x zo veel of zo snel maakt niet uit edels, maar alle rimstammen die met ons in oorlog zijn ook. Dus dat wil zeggen dat wij als core stam 6x zoveel of zo snel edels over ons heen krijgen.
Daartegen over kunnen wij maar 2x zoveel terug doen ipv van 6x.

Of rim stammen sluiten ons 6x zo snel in, of krijgen 6x zo snel punten. Het is maar hoe je het ziet. 1vs 1 zou het miss niet heel veel uitmaken (wel wat) maar vooral omdat astra als core stam 3 fronten heeft is het veel lastiger.

Natuurlijk krijg je niet 6x zo snellere clears of troepen. Maar over het algemeen edelen jullie & de andere oorlogen veel meer dan. Plus jullie hebben veel meer safe zone. Dus het is veel nadeliger voor ons.

Ik kan beargumentatie nog meer uitwerken maar daar heb ik geen zin in. Het is veel nadeliger voor een core stam vooral die meerdere fronten heeft. En daardoor is trepaulo tegen

Dat jullie zoveel stammen tegen je hebben (zijn er naar mijn weten maar 3), dat hebben jullie aan jullie leiding te danken. Applausje! Verder vind ik het zwak dat je zegt dat je 6x meer edels krijgt enzo, per front blijft het namelijk hetzelfde. Daarnaast, Curam/GOH XL zijn niet bepaald van jullie aan het edelen vind je van wel? Enkel Nilva.

Daar liggen jullie zwakste spelers en worden jullie verliezen behaalt. Je beargumentatie klopt niet.
 
Bovenaan