W16 Edelhalvering

DeletedUser

Guest
Woehoee, wereld wordt gesloten. Nu nog die edelhalvering! Ik vraag me trouwens wel af hoe iemand er bij is gekomen dat er veel inactieve spelers joinen. Ik geloof namelijk dat dat sowieso al niet meer gebeurde. Als ik bij Awards bijvoorbeeld kijk, sta ik daar laatste, omdat ik als laatste ben toegetreden tot de wereld (3-4 weken terug).
 

DeletedUser

Guest
als die edelhalvering niet komt is deze wereld binnenkort gewoon dood, en naar mijn mening is hij dat nu al...
 

DeletedUser35742

Guest
Nee, een edelhalvering zal het doodbloeden van deze wereld juist in de hand werken. Dan winnen de winnende partijen nog sneller en worden de verliezende accounts en stammen dubbel zo snel weggevaagd. Waardoor we veel sneller bij de 'end-game' aankomen en met 2, danwel 3 stammen overblijven die voor de eindoverwinnig streven. Ik ben vierkant tegen een halvering.
 

DeletedUser

Guest
Nee, een edelhalvering zal het doodbloeden van deze wereld juist in de hand werken. Dan winnen de winnende partijen nog sneller en worden de verliezende accounts en stammen dubbel zo snel weggevaagd. Waardoor we veel sneller bij de 'end-game' aankomen en met 2, danwel 3 stammen overblijven die voor de eindoverwinnig streven. Ik ben vierkant tegen een halvering.
Kan er niks aan toevoegen..
 
Reactiescore
1.089
Nee, een edelhalvering zal het doodbloeden van deze wereld juist in de hand werken. Dan winnen de winnende partijen nog sneller en worden de verliezende accounts en stammen dubbel zo snel weggevaagd. Waardoor we veel sneller bij de 'end-game' aankomen en met 2, danwel 3 stammen overblijven die voor de eindoverwinnig streven. Ik ben vierkant tegen een halvering.

Dat probeerde ik ook duidelijk te maken, dankjewel naar jou luisteren ze ;)
 

DeletedUser63079

Guest
Nee, een edelhalvering zal het doodbloeden van deze wereld juist in de hand werken. Dan winnen de winnende partijen nog sneller en worden de verliezende accounts en stammen dubbel zo snel weggevaagd. Waardoor we veel sneller bij de 'end-game' aankomen en met 2, danwel 3 stammen overblijven die voor de eindoverwinnig streven. Ik ben vierkant tegen een halvering.

:eek: hokuz
Dit had ik van jouw niet verwacht, een edelhalvering zal ervoor zorgen dat gebashte accounts sneller weg worden ge edeld + dat je interns sneller kan edelen.
Ook komen er meer edels vrij om bb dorpen te edelen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ieder zijn eigen mening :)

HoKuZ laat Abdelya liever langer lijden, ipv snel aan de kant ;)
 

DeletedUser35742

Guest
:eek: hokuz
Dit had ik van jouw niet verwacht, een edelhalvering zal ervoor zorgen dat gebashte accounts sneller weg worden ge edeld + dat je interns sneller kan edelen.
Ook komen er meer edels vrij om bb dorpen te edelen.

Daar zit juist het probleem voor mij! Omdat de wereld 'saai' is, wil de meerderheid een halvering, zo lijkt het. Maar waarom? Zodat je sneller, minder spelers overhoudt en minder partijen die gekke bokkesprongen kunnen maken? Een halvering werkt het saai worden in de hand. Persoonlijk vecht ik liever wat langer door tegen meer verschillende mensen.
 

DeletedUser

Guest
Dat komt omdat hij altijd voor de stam werkt, en puur troepen gaat ;)
Alsnog kan je dan makkelijk in de top 50 staan hoor..

een edelhalvering zal ervoor zorgen dat gebashte accounts sneller weg worden ge edeld + dat je interns sneller kan edelen.
Ook komen er meer edels vrij om bb dorpen te edelen.
Inderdaad, dit zorgt ervoor dat de wereld gespeeld is, Curam en Nilva halen er voordeel uit en de andere stammen niet of toch minder.
 

DeletedUser35742

Guest
Ook ja...maar je handtekening klopt al maanden niet meer lieverd:p
 
Bovenaan