W15 in TWw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mistte alleen bananenkliniek en assasins creed.. Verder, mooie kaartjes :)
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je ff een andere browser gebruiken ;), had ik eerst ook last van..
 

DeletedUser

Guest
Met de laatste versie (11) van opera werkt het sowieso, ik had het door nadat het uitgebracht werdt en toen was het al te laat :(
 

DeletedUser

Guest
Euh, AC geleid?
Je bedoelt die 2 weekjes voordat je de tent opblies en weer vertrok? :(

Tent opblies?
Wtf, Nee turbo sjakie en ik waren het zat. Geen activiteit van andere leiders. Inactiviteit van stam. Os aanvragen duurden eeuwen voor er op gerageerd werd. Toen was het over:).


Toen zijn wij 2 op dat moment uitgenodigd door lunatic om alsnog hypo te joinen:).
Wij hadden 1 voorwaarde wij wouden iswift niet achterlateN:) Toen is iswift ook meegegaan:).


Trouwends voordat je me probeert belachelijk te maken enz.

Voor de maak van MLP heb ik een persoonlijke pm gekregen van wiz tes of ik niet wou joinen enzovoord. Daarna werd MLP pas gemaakt. :).

Dus als ik de tent had opgeblazen enz. Had ik daar echt wel wat van gehoord en was ik echt niet gevraagd voor MLP :D
 

DeletedUser

Guest
even on topic:

kan iemand hier niet ff de inhoud van die spoilers posten maar dan op een goeie manier.

Google chrome faalt hem al bij het forum op starten.
Vuurvos kan ze niet openen.
en laat ik maar niet beginnen over IE.

kortom ik wil ff weten wat erin staat maar kan de spoilers niet openen!
 

DeletedUser

Guest
IE staat voor Internet Explorer en ik heb geen zin om nog meer browsers te gaan downloaden...
 

DeletedUser

Guest
Ook ik kreeg vandaag pas het blad.
Maar nog erger vind ik dat ik niets kan lezen over W15.
Krijg ze niet geopend.
Kan dit niet anders?
Sorry mensen, het is niet helemaal goed gegaan. Volgende week staat hij nog een keer in het blad zodat jullie hem kunnen lezen + een nieuwe artikel. Voordat ik weer spoilers erin doe ga ik het testen in alle browsers :eek:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan