W15 in TWw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumganger,

Heb je wel eens gedacht; W15, waarom juist deze wereld weer niet in het Tribalwarsweekblad?

Hier gaan we verandering in brengen, Ballatjuh en ik (*Badboys*) willen graag jullie wekelijks voorzien van een artikel in het TWw. Dit doen we niet alleen, want jullie hulp hebben we ook nodig.

Vandaar dus ook dit topic, hier kunnen jullie discussiëren, tips geven, ideeën kwijt, enz.. Met wat jullie in het TWw willen lezen. Er zitten ook voorwaarden aan dit forum, net zoals alle andere topics moeten we hier aan de forumregels gehouden worden. De onderwerpen die jullie voorstellen moeten gerelateerd aan W15 zijn.

Wij houden jullie natuurlijk ook niet tegen als jullie zelf een artikel in zenden ga gerust uw gang.

Dus help ons, zodat wij jullie kunnen helpen!


Mvg.
*Badboys* & Ballatjuh
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag willen zien: "Het forum van V.".

Dus trek je spy schoenen maar aan, en lekker babbelen met die leden.
 

DeletedUser

Guest
Of dat van Dico? Is al even makkelijk te bemachtigen hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat is er ondertussen al gebeurd op w15 waar een artikal van kan/kon gemaakt worden.

Val van Res, Mafiya, Child, Bier!/ExQ. binnenkort.
AUS recruteerd de leider van FFH en anderen, Dico recruit uit Inex., Inex. uit ExQ., Mafiya en 666 gingen samen en vormden Hypo, V. recruteerde grotendeels Child en K34.

Boka wordt continu aangevallen door Dico.met kata's en krijgt hulp van alle anti-Dico. stammen.
Ban. fusseerde met A*C.
Aanvallen worden al verstuurd van V. op Dico. en omgekeerd.

Maar nee, voor de rest niks interessants :p
 

DeletedUser

Guest
Luna, je vergeet te vermelden dat V vooral uit Dico heeft gerecruit :)
 

DeletedUser

Guest
Of dat van Dico? Is al even makkelijk te bemachtigen hoor ;)

Dat van Dico. wordt al door iedereen rondgestuurd. Dico. is nogal selectief met naar wie we info sturen.

Ik dacht is wel eens leuk voor de rest van de wereld.:)

Luna, je vergeet te vermelden dat V vooral uit Dico heeft gerecruit :)

Massa stam FTW!

Of denk je dat Dico. geen V. leden aan kon trekken? Wij hebben ze vriendelijk bedankt, dus jullie blijven ermee zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat van Dico. wordt al door iedereen rondgestuurd. Dico. is nogal selectief met naar wie we info sturen.

Ik dacht is wel eens leuk voor de rest van de wereld.:)



Massa stam FTW!

Of denk je dat Dico. geen V. leden aan kon trekken? Wij hebben ze vriendelijk bedankt, dus jullie blijven ermee zitten.

Sure, massa stam van 35 leden? :rolleyes:

Trouwens, jullie zeggen de hele tijd dat V. leden naar Dico. willen maar jullie hebben, buiten UB, nog geen enkele naam genoemd.
 

DeletedUser38815

Guest
Het verwisselen van spelers en stammen onderling in de top onder de loep?

Zoiets?
 

DeletedUser

Guest
Sure, massa stam van 35 leden? :rolleyes:

Trouwens, jullie zeggen de hele tijd dat V. leden naar Dico. willen maar jullie hebben, buiten UB, nog geen enkele naam genoemd.

Denk je dat ik geen namen noem omdat er geen zijn. Of misschien omdat ik er geen winst mee behaal momenteel en ik Dico. er enkel mee schaad.:rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Misschien eens de continenten elk apart onder de loep nemen? Wie stijgt er rap in punten, ODA, ODD,... Hoe zijn de verhoudingen tussen de stammen, enz.
 

DeletedUser32664

Guest
Ik denk dat als het je eerste artikel word, je vooral niet teveel hooi op je vork moet gaan nemen door een artikel te gaan schrijven over alle topstammen of top spelers of dergelijke.(indien dit niet je eerste artikel is heb ik niets gezegd en sta ik te popelen om deze dingen te lezen.)

Leuke onderwerpen:

- Waar blijft de echte rim in w15? Wat vinden topspelers van w15 hierover,...
- Het gezever op het forum tussen dico en v. maar hoe verhouden ze zich in game tegenover elkaar?
-...

Als je groots wil:

- De topstammen onder de loep
- De top spelers
-...

Echt groot:

- De evolutie van w15
 

DeletedUser38815

Guest
@glenn485

Zoiets heb ik op W02 ook gedaan, maar dan een bepaald gebied (noordwesten). Ik zat ook te denken aan een paar continenten maar dan neem ik bijv. 4 continenten ( 1 in noord, west, zuid, oost) en zoek de verbanden, vergelijk de verschillen enz..

@ saxonoz

Om alle top stammen te analyseren vergt veel tijd in beslag dat klopt, dit zijn we dan ook niet van plan om mee te beginnen maar sluiten we ook niet uit.
De evolutie van W15, prachtig onderwerp, maar ben bang dat we dan net zo goed een boek kunnen gaan schrijven... (te veel hooi).

We beginnen deze week met een niet al te origineel onderwerp: het analyseren van 1 stam.
 

DeletedUser32664

Guest
@glenn485

Zoiets heb ik op W02 ook gedaan, maar dan een bepaald gebied (noordwesten). Ik zat ook te denken aan een paar continenten maar dan neem ik bijv. 4 continenten ( 1 in noord, west, zuid, oost) en zoek de verbanden, vergelijk de verschillen enz..

@ saxonoz

Om alle top stammen te analyseren vergt veel tijd in beslag dat klopt, dit zijn we dan ook niet van plan om mee te beginnen maar sluiten we ook niet uit.
De evolutie van W15, prachtig onderwerp, maar ben bang dat we dan net zo goed een boek kunnen gaan schrijven... (te veel hooi).

We beginnen deze week met een niet al te origineel onderwerp: het analyseren van 1 stam.

Dat dacht ik ook wel topstammen onder de loep nemen is leuk maar je kan het denk ik indd best ze 1 per 1 doen;)

Het boek moet je niet schrijven:p een korte samenvatting zou al heel prachtig zijn:p

Maar succes met je artikel en ik kijk er heel hard naar uit om het te lezen! Ik mis al geruime tijd een w15 artikel.
 

DeletedUser

Guest
ik wou eerst ook schrijven maar ik ga het over w17 doen


ik zou omdat dit de eerste is na een lange reeks niets, een overzichtje geven wat er allemaal verandert is en top 5 (spelers en stammen) eens bekijken

ik zou ook wel in jullie 'team' willen xD
 

DeletedUser

Guest
(a) ik kijk er naar uit <3 w15 :D maar je kan ook artikel schrijven over een oorlog tussen stammen voor een volgende x
 

DeletedUser19123

Guest
Denk je dat ik geen namen noem omdat er geen zijn. Of misschien omdat ik er geen winst mee behaal momenteel en ik Dico. er enkel mee schaad.:rolleyes:

Precies genoeg leden die over willen stappen alleen onze bg werkt tegen (beetje zwak al zeg ik hetzelf)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een erg goed initiatief want w15 komt te weinig in het nieuws.

succes guys :D
 

DeletedUser27722

Guest
Toevallig dat een gelijkaardig topic ook verschenen is op W5 -en wellicht andere werelden-, of eindelijk eens een steekproef van het TwW-team?
Het werd dan ook eens tijd dat men de mening van de lezers vroeg en meteen kon ontdekken wat voor artikels hen juist interesseren, hopelijk wordt er met de suggesties een en ander verwezenlijkt..

Het is ook al tijden geleden dat er nog eens een artikel van iets of wat kwaliteit over deze wereld geschreven werd..
Dan kun je beweren dat er weinig gebeurd is, maar dat zou nogal een 'Bold Statement' zijn.
W15 AF is op W16 na, het actiefste AF van TW en ondanks de vele off-topic berichten -waar ik ook schuldig aan ben-, is er altijd wel wat te beleven over in-game gebeurtenissen. Als je info wou over een artikel kon je het altijd eens doorlezen of info vragen aan spelers in-game.

Ik vind het ook jammer dat er geen W15 speler zélf een artikel schrijft over deze wereld, het moet van zogenaamde 'ghostwriters' komen die bijna niets afweten van deze wereld (no offense) en dus is het navenant dat er weinig goede -objectieve- artikels komen over deze wereld.
(Edit: ik zag toch vluchtig dat de Tww-schrijvers waarover dit gaat niet op deze wereld spelen)

Ik kijk er alvast naar uit om in de toekomst -hopelijk- interessantere artikels te lezen over W15. ;)

PS: om toch nóg meer on-topic te gaan, hoor ik graag wat over de 'stillere' stammen van W15 die al jaar en dag als 'meest beloftevolle stam' bestempeld werden, dan heb ik het dus onder meer over Ants en Aus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toevallig dat een gelijkaardig topic ook verschenen is op W5 -en wellicht andere werelden-, of eindelijk eens een steekproef van het TwW-team?
Het werd dan ook eens tijd dat men de mening van de lezers vroeg en meteen kon ontdekken wat voor artikels hen juist interesseren, hopelijk wordt er met de suggesties een en ander verwezenlijkt..

Het is ook al tijden geleden dat er nog eens een artikel van iets of wat kwaliteit over deze wereld geschreven werd..
Dan kun je beweren dat er weinig gebeurd is, maar dat zou nogal een 'Bold Statement' zijn.
W15 AF is op W16 na, het actiefste AF van TW en ondanks de vele off-topic berichten -waar ik ook schuldig aan ben-, is er altijd wel wat te beleven over in-game gebeurtenissen. Als je info wou over een artikel kon je het altijd eens doorlezen of info vragen aan spelers in-game.

Ik vind het ook jammer dat er geen W15 speler zélf een artikel schrijft over deze wereld, het moet van zogenaamde 'ghostwriters' komen die bijna niets afweten van deze wereld (no offense) en dus is het navenant dat er weinig goede -objectieve- artikels komen over deze wereld.
(Edit: ik zag toch vluchtig dat de Tww-schrijvers waarover dit gaat niet op deze wereld spelen)

Ik kijk er alvast naar uit om in de toekomst -hopelijk- interessantere artikels te lezen over W15. ;)

PS: om toch nóg meer on-topic te gaan, hoor ik graag wat over de 'stillere' stammen van W15 die al jaar en dag als 'meest beloftevolle stam' bestempeld werden, dan heb ik het dus onder meer over Ants en Aus.

zo goed als helemaal mee eens ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan