Vuil spel van Oeps

DeletedUser75561

Guest
oke leuk je zegt dat ik zielig ben wat hoop je dan nu...
flex was dan nog bevriend met skull en flex dus als er afspraken waren dan bedrieg je je vrienden maar logisch.
maarja ik stop met mijn tijd hier te verspillen hou jullie maar hiermee bezig het is maar een spel dit is niet jullie leven
misschien bij sommige wel maarja...
ik heb nog een hele groep care spelers die allemaal vinden dat flex die toen precious was een stabber is hij heeft iedereen van care gestabt maar dat is normaal zeker...
als jij dit normaal vind dan denk ik toch dat jij de zielige speler bent...

Precious verliet gewoon de stam met de beste uit /Care en gingen ons vervoegen bij Ernie en Bert en nog een aantal spelers, later dan R. Gejoind die nu deels ODM is :D
Een stab is het dus niet, hij is gewoon van stam veranderd, net zoals wij ;)
 

DeletedUser63840

Guest
ja sorry voor mijn onduidelijkheid komt gewoon omdat iedereen achter flex staat maar niemand weet wat hij gedaan heeft in care

dus als alles nog in het forum van care staat (als deze stam nog bestaat) dan zullen jullie jullie ogen eens opentrekken
en dan zullen jullie niet meer aan zijn kant staan

Tijd dat je dus met bewijzen komt :p
Want los dingen hier typen (die soms niet eens te lezen zijn) slaat echt nergens op..
 

DeletedUser76047

Guest
Precious verliet gewoon de stam met de beste uit /Care en gingen ons vervoegen bij Ernie en Bert en nog een aantal spelers, later dan R. Gejoind die nu deels ODM is :D
Een stab is het dus niet, hij is gewoon van stam veranderd, net zoals wij ;)

Ja want stamleden edelen is niet stabben. Iemand gaat paar dagen weg, vriendje van Flex neemt VV om de boel te legen en hups daar neemt Flex het over. Precies dezelfde situatie als er nu is gebeurd. Dus als je hier over gaat huilen, huil dan maar meteen even mee met bovenstaande.

Verder zou Flex toen een dorp voor een speler van Care clearen (Flex zat zelf ook in Care), heeft hij niet gedaan. Zelfs niet toen de leiding erover PM'de. Want de clears waren nog niet klaar dus kwam nog.
En opeens verliet hij de stam om vervolgens de speler waarvoor hij zou clearen aan te vallen.
Nounou ik moet zeggen dat dat helemaal geen triest spel is, wel dus!
 

DeletedUser76047

Guest
Ja want stamleden edelen is niet stabben. Iemand gaat paar dagen weg, vriendje van Flex neemt VV om de boel te legen en hups daar neemt Flex het over. Precies dezelfde situatie als er nu is gebeurd. Dus als je hier over gaat huilen, huil dan maar meteen even mee met bovenstaande.

Verder zou Flex toen een dorp voor een speler van Care clearen (Flex zat zelf ook in Care), heeft hij niet gedaan. Zelfs niet toen de leiding erover PM'de. Want de clears waren nog niet klaar dus kwam nog.
En opeens verliet hij de stam om vervolgens de speler waarvoor hij zou clearen aan te vallen.
Nounou ik moet zeggen dat dat helemaal geen triest spel is, wel dus!


Beetje zonde dat de stam Care niet meer bestaat, stond ladingen op het forum. Ken enkel nog wat oud Care spelers maar daar heb ik ook geen contact mee. Dus het zoeken is wel moeilijk zo. :D
 

DeletedUser74376

Guest
Nja het is niet omdatie geen goeie reputatie heeft dat dat de stab goedpraat als hij zegt dat het een stab is ?
 

DeletedUser75767

Guest
En als er over zo iets al zo ferm ruzie gemaakt word, amai dan hebben jullie nog niet veel meegemaakt op dit spelletje. Speel dit al lang genoeg om te weten dat je vroeg of laat toch gestabt of genaaid word op 1 of andere manier.

Nou als iedereen op deze manier denkt vind je het dan gek dat er gestabt of genaaid wordt? Wel grappig dat het eerst vies spel werd genoemd en dat jij het nu toch stabben noemt, dit terzijde natuurlijk.

Bovendien kun je overal een probleem van maken, zoals vb ODM die lukraak wat punten gaat rekruten en ondanks dat ze recent nog 27 leden hadden ze er graag nog 6 van Cruise bij hadden .

Deze uitspraak laat wel zien dat je niet helemaal, of laten we zeggen helemaal niet, van de situatie op de hoogte bent. Dat ODM Cruise heeft benaderd om 6 leden bij zich in te lijven is een bewering die niks te maken heeft met de werkelijkheid. Jammer dat je, zoals jij zegt, maar wat 'lukraak' aan het verzinnen bent. Sneu dit....

psychomaniakje zou fuseren met skull
flex had dit gehoord en edelde toen dorpjes van psychomaniakje zijn account
vervolgens had flex tegen skull gezegd dat psychomaniakje bij flex zou komen (wat niet waar was)
psycho zou bij skull gaan. maar toch nam flex een aantal dorpen.

NU DUIDELIJK!
als dit geen stab is ja dan weet ik het niet meer

maarja de bal kan terug botsen he dus dusja moest flex dit niet gedaan hebben dan was dit niet gebeurd

Hierin zit een groot verschil met wat er gister avond / vannacht is gebeurd.

Flex z'n co heeft de troepen weg gestuurd van zijn eigen account, en ook nog is 3 edels gestuurd op zijn eigen dorpen. Waar heel toevallig SkullCrusher op komt met 1 edel. Dat noem ik een stab ja.

Wat Flex heeft gedaan is, zoals hierboven aangegeven, gewoon een tactische zet geweest.

En een stamwisseling noem ik niet echt een stab. Lijkt me dat je met een reden naar een andere stam bent gegaan, en als je al je oud stamleden niet mag aanvallen. Is het wel een saaie wereld niet :confused:

oke leuk je zegt dat ik zielig ben wat hoop je dan nu...
flex was dan nog bevriend met skull en flex dus als er afspraken waren dan bedrieg je je vrienden maar logisch.
maarja ik stop met mijn tijd hier te verspillen hou jullie maar hiermee bezig het is maar een spel dit is niet jullie leven
misschien bij sommige wel maarja...
ik heb nog een hele groep care spelers die allemaal vinden dat flex die toen precious was een stabber is hij heeft iedereen van care gestabt maar dat is normaal zeker...
als jij dit normaal vind dan denk ik toch dat jij de zielige speler bent...

Je hebt het hier over flex die /Care heeft gestabt. Vervolgens ga je zeggen dat hij een zielige speler is omdat hij dit normaal vind. Maar, of ik heb hier overheen gelezen, vervolgens heb je nog geen uitleg gegeven over de zogenaamde stab richting heel /Care. Dus wat was deze enorme 'stab' dan? Die stamwisseling?

Alleen over de 'stab' over het account van PSY heb ik wat gehoord, of refereerde je hiernaar met 'heel care'?

Ja want stamleden edelen is niet stabben. Iemand gaat paar dagen weg, vriendje van Flex neemt VV om de boel te legen en hups daar neemt Flex het over. Precies dezelfde situatie als er nu is gebeurd. Dus als je hier over gaat huilen, huil dan maar meteen even mee met bovenstaande.

En bij wie heeft hij dat dan gedaan? En alsnog is het een andere situatie :p

Beetje zonde dat de stam Care niet meer bestaat, stond ladingen op het forum. Ken enkel nog wat oud Care spelers maar daar heb ik ook geen contact mee. Dus het zoeken is wel moeilijk zo. :D

Nog moeilijker om jouw stelling te onderbouwen met keiharde bewijzen, lastig dit...
 

DeletedUser75777

Guest
oke leuk je zegt dat ik zielig ben wat hoop je dan nu...
flex was dan nog bevriend met skull en flex dus als er afspraken waren dan bedrieg je je vrienden maar logisch.
maarja ik stop met mijn tijd hier te verspillen hou jullie maar hiermee bezig het is maar een spel dit is niet jullie leven
misschien bij sommige wel maarja...
ik heb nog een hele groep care spelers die allemaal vinden dat flex die toen precious was een stabber is hij heeft iedereen van care gestabt maar dat is normaal zeker...
als jij dit normaal vind dan denk ik toch dat jij de zielige speler bent...



http://www.typelesonline.nl/ --> tot over 10 weken.
 

DeletedUser75778

Guest
Jij hebt ook echt niks beters te doen eh :D

(ik was niet geslaagd btw :()
 
Bovenaan