Vuil spel van Oeps

DeletedUser61174

Guest
Ja Gerard is niet bepaald de beste in begrijpend lezen...
 

DeletedUser68476

Guest
beste lezers

in c43 zit een speler die na uitnodiging in de stam ( ben er helaas op in gegaan) de vv moet hebben ter controle ok dat snap ik nog
heb m gegeven omdat ik toch eten moest maken, kom terug zijn er meerdere levels boerderij op afbraak kazerne verzamelplaats en standbeeld weg als ook mijn troepen weggestuurt op aanval pp punten foetsie zit ineens in een vreemde stam pfff
ik ben nu aardig pist en zal ik waarschijnlijk niet lang meer blijven op w43
voor de nieuwschierige de speler is roter van de stam woj
ik zet dit neer ter waarschuwing ik ben dom geweest was de instellingen vergeten zal deze stanm in de gaten houden en de nieuwe leden daar waarschuwen voor deze praktijken
ik weet bniet of ik hier mee naar de mods moet of niet

mvg dame calypso
 
Reactiescore
1.075
zeker geen mooie actie, maar de bespelers van flex gang zijn zeker ook geen heiligen, in /care destijds waren ze al aan het stabben geslagen en toen hadden ze amper 15K, zou me verbazen als ze daarna niet meer gestabt hebben.
 
Reactiescore
1.532
Wat een rot actie tegen jou dame calypso! Ik ben bang dat de mods er niks mee kunnen aangezien je tegenwoordig al genoeg gewaarschuwd wordt tegen de gevaren van het geven van je pass aan iemand anders (in dit geval vv maar het lijkt op elkaar). Natuurlijk kan je het wel nog altijd aangeven ;).
 

DeletedUser68476

Guest
Wat een rot actie tegen jou dame calypso! Ik ben bang dat de mods er niks mee kunnen aangezien je tegenwoordig al genoeg gewaarschuwd wordt tegen de gevaren van het geven van je pass aan iemand anders (in dit geval vv maar het lijkt op elkaar). Natuurlijk kan je het wel nog altijd aangeven ;).

ja t is ook eigen schuld had ik maar op de instellingen moeten letten maar is gewoon zo vals pffff
ben veel te goed van vertrouwen blijkt wel weer
 

DeletedUser73673

Guest
Wauw Zo smerig en kan niks doen ow zo n hekel aan gadverdamme.
Wie ben jij in game
 

DeletedUser34772

Guest
De pp kan je misschien nog wel terugkrijgen. Support indienen. Je account is niks aan te doen.
 
Reactiescore
372
Die pp is waarschijnlijk opgemaakt door constant gebouwen te halveren etc... Weet niet of dat terug te krijgen is, ik hoop het voor hem.
 

DeletedUser68476

Guest
kut van die pp ook al moet je wel van geluk spreken dat je maar 1 dorp heb en als iemand om 1 dorp dat doet is het zwak persoontje
de pp boeit me niet zo, natuurlijk zonde maar helaas
ondertussen zijn die natuurlijk weer aangevult
en ondanks dat ik het hem gezegt heb dat ik het een misselijke streek vind blijft ie l*llen tegen mij in een treiter toontje :(
dus een zeer zwak en zielig persoon had op 42 ook met zo 1 te maken die is nu zeer zeer stilletjes :D
 

DeletedUser75767

Guest
Ik weet nog steeds niet over wie het gaat :p

Maar wel een rot actie hoor
 

DeletedUser76081

Guest
Die komt aan de beurt met de tijd. Zou nu wel voor de grap 20 clears op ze nek kunnen gooien :p
 

DeletedUser72569

Guest
Beste mods,

dit topic mag wel dicht want het gaat nu zelfs al over andere spelers en dus is dit topic niet meer actueel.
 
Bovenaan