Vuil spel van Oeps

DeletedUser

Guest
Mooie stab van OEPS

Een goedemorgen luitjes van het goede leven!

Wij als ODM zijnde, dachten dat het wel leuk zou zijn als w43 op de hoogte is van het feit dat OEPS haar eerste mooie naaistreek voor elkaar heeft.

What's going on, I'm freaking out!?
Onlangs heeft een nieuwe co op Flex Gang deze middag alle troepen van het account weggestuurd terwijl de hoofdspelers op vakantie waren. Dit heeft tot gevolg gehad dat de oud-stamgenoot van de co waarmee ze fuseerde, met 4 treinen op bezoek komt. Bovendien is er zelfs door het account Flex voorgeëdeld en zijn er edels achter geplaatst door OEPS. Kortom, hier is sprake van een gepland potje naaistreken uithalen. Altijd leuk natuurlijk, maar niet bij ODM.

Yeah, cool story bruh. You got proof?
http://prntscr.com/7na3c5
http://prntscr.com/7n9qq1

De aanvallen getagd als ram zijn natuurlijk edeltreinen. Wat een belachelijk gedoe van OEPS. Wij staan versteld dat er nog tot dit niveau verlaagd wordt. Erg jammer dat dit zo moet gaan!

Kusjes calvin.b, onder toezicht van de P&P-noobs uit ODM
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
mmm dit is ongehoord idd..
gaan we zeker iets aan doen!
 

DeletedUser75902

Guest
Zielig als je op deze manier iemand probeert weg te spelen...
 

DeletedUser72569

Guest
beste calvin,

weet je wat een naai actie is ?.

Nou, dat is een actie waarin een man en een vrouw bezig zijn met hun daad :).

Dat was een grapje, maar nu ff serieus en dan even een paar belangrijke punten:

- het is een oorlogspel en zoals je weet gaat dan niet alles zoals je het wil

- als 2 spelers gaan fuseren of iemand geeft de vv af dan doen ze dat, neem ik aan, bij volle verstand en ga ik ervan uit dat ze elkaar goed kennen en vertrouwen. Als iemand dan hier misbruik van maakt, om welke reden dan ook, dan is dat niet netjes.

Om nou een hele stam als naaistam te zien vind ik wat ver gaan, elke spelers is verantwoordelijk voor zijn daden en niet een hele stam.

groet,
marcel
 

DeletedUser60415

Guest
beste calvin,

weet je wat een naai actie is ?.

Nou, dat is een actie waarin een man en een vrouw bezig zijn met hun daad :).

Dat was een grapje, maar nu ff serieus en dan even een paar belangrijke punten:

- het is een oorlogspel en zoals je weet gaat dan niet alles zoals je het wil

- als 2 spelers gaan fuseren of iemand geeft de vv af dan doen ze dat, neem ik aan, bij volle verstand en ga ik ervan uit dat ze elkaar goed kennen en vertrouwen. Als iemand dan hier misbruik van maakt, om welke reden dan ook, dan is dat niet netjes.

Om nou een hele stam als naaistam te zien vind ik wat ver gaan, elke spelers is verantwoordelijk voor zijn daden en niet een hele stam.

groet,
marcel

Marcel, dit moet gestraft worden ;).
Wij zitten zelf ook in oeps. en vinden dit dus ook totaal niet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
beste calvin,

weet je wat een naai actie is ?.

Nou, dat is een actie waarin een man en een vrouw bezig zijn met hun daad :).

Dat was een grapje, maar nu ff serieus en dan even een paar belangrijke punten:

- het is een oorlogspel en zoals je weet gaat dan niet alles zoals je het wil

- als 2 spelers gaan fuseren of iemand geeft de vv af dan doen ze dat, neem ik aan, bij volle verstand en ga ik ervan uit dat ze elkaar goed kennen en vertrouwen. Als iemand dan hier misbruik van maakt, om welke reden dan ook, dan is dat niet netjes.

Om nou een hele stam als naaistam te zien vind ik wat ver gaan, elke spelers is verantwoordelijk voor zijn daden en niet een hele stam.

groet,
marcel

uiteindelijk zijn het wél de leden in jouw stam hé. De hele stam krijgt hier een slechte reputatie door. alleen maar door een paar idiote stabbers.
 

DeletedUser72569

Guest
Marcel, dit moet gestraft worden ;).
Wij zitten zelf ook in oeps. en vinden dit dus ook totaal niet kunnen.

mooi is dat, aan de naam kan ik niet zien wie jij bent dus ik weet niet dat je in mijn stam zit.

stuur een ingame pm en geef dan ook gelijk even door welke speler deze actie heeft gedaan dan gooi ik die er wellicht uit.

Een kanttekening is dat de speler die dorpen edelt niet per definitie de speler is die de actie op touw heeft gezet, ik wil dus weten wie de troepen heeft verzonden.

Van calvin wil ik dan ook namen hebben, account info en andere dingen die mij overtuigen wie de schuldige is.

groet,
marcel
 

DeletedUser60542

Guest
mooi is dat, aan de naam kan ik niet zien wie jij bent dus ik weet niet dat je in mijn stam zit.

stuur een ingame pm en geef dan ook gelijk even door welke speler deze actie heeft gedaan dan gooi ik die er wellicht uit.

Een kanttekening is dat de speler die dorpen edelt niet per definitie de speler is die de actie op touw heeft gezet, ik wil dus weten wie de troepen heeft verzonden.

Van calvin wil ik dan ook namen hebben, account info en andere dingen die mij overtuigen wie de schuldige is.

groet,
marcel

ithy
 

DeletedUser

Guest
Wow wat een actie.. hopelijk word dit ing afgestraft door ODM
 
Reactiescore
372
Wat triest man. Hopelijk flikkert OEPS die speler eruit en edelen ze hem weg. Ik hoop dat die dorpen te redden zijn. Succes;)
 

DeletedUser73082

Guest
Dit had ook gewoon in top/flop stammen gekund. Vieze actie van OEPS btw, lijkt me dat stamleiding hier hard tegen moet optreden.
 

DeletedUser72569

Guest
Nu is de aap uit de mouw.

De laatste info is dat het niet een stamlid is van OEPS die de troepen van flex gang heeft verzonden, maar een speler van een andere stam !!!.

De speler van OEPS (skull crusher) heeft wel contacten met die andere speler en daarom is hij dorpen aan het edelen, dit is niet gepast..

Ik heb skull crusher gevraagd niet meer aanvallen/edels te sturen.

Skull maakt gebruik van info van een andere stam dus dat is geen reden om skull crusher te ontslaan lijkt me.

Als skull nog meer aanvallen en edels gaat sturen dan zal ik wellicht wel actie ondernemen.

als voorbeeld; iemand geeft mij info door dat de troepen wegestuurd zijn en zegt kom maar edelen, speel ik dan een vuil spel ? (nee, ik maak dan gebruik van de situatie)
 

DeletedUser75777

Guest
Om nou een hele stam als naaistam te zien vind ik wat ver gaan, elke spelers is verantwoordelijk voor zijn daden en niet een hele stam.

Als ik eerlijk ben denk ik dat het er nu vanaf hangt wat voor beslissing jullie leiding nu neemt, en of er maatregelen genomen worden tegen zulk soort daden. De verantwoordelijkheid ligt ook bij de stamleiding, want deze actie kan de hele stam schaden, mits goede maatregelen worden genomen.
 

DeletedUser

Guest
Die situatie is anders wel unfair, meer misbruik maken van de situatie.
Lijkt mij dat de dorpen teruggaan.
 

DeletedUser

Guest
Nu is de aap uit de mouw.

De laatste info is dat het niet een stamlid is van OEPS die de troepen van flex gang heeft verzonden, maar een speler van een andere stam !!!.

De speler van OEPS (skull crusher) heeft wel contacten met die andere speler en daarom is hij dorpen aan het edelen, dit is niet gepast..

Ik heb skull crusher gevraagd niet meer aanvallen/edels te sturen.

Skull maakt gebruik van info van een andere stam dus dat is geen reden om skull crusher te ontslaan lijkt me.

Als skull nog meer aanvallen en edels gaat sturen dan zal ik wellicht wel actie ondernemen.

als voorbeeld; iemand geeft mij info door dat de troepen wegestuurd zijn en zegt kom maar edelen, speel ik dan een vuil spel ? (nee, ik maak dan gebruik van de situatie)


erg zwakke vertoning van jou ook. hem laten stoppen met edelen? nadat de dorpen al binnen zijn? proficiat! harde maatregelen!

"Oeps, de stabstam van wereld 43" ;)
 

DeletedUser35523

Guest
Aan de ene kant laf aan de andere kant horen verraad en steekspellen ook bij het spelletje.

Ik zou er zelf niet voor kiezen om het zo te spelen en als stam zou het zwak zijn als je het accepteert van je stamgenoten! Het is laf en je kan ze beter verdienen door oorlog te voeren!
 

DeletedUser23144

Guest
Zo ook had Solarflux een NAP met mij, en kwamen er uit het niets aanvallen op mij, waarna stamgenoot silvester en hij mij samen gemakkelijk opedelden. Oeps is maar vuile stam
 
Bovenaan