Vragenlijstje over deze wereld

Reactiescore
30
Wel gestart, weet niet of ik verder ga spelen. Wel aardige instellingen afgezien van het ontbreken van boerderij-limiet.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ja omdat je een gigantisch farmcluster in de rim had en je niets anders deed dan rimnoobjes edelen he, zo kan iedereen het. :p

En ik heb toch bijna ieder dorpje voor en na geedelt hoor. :D

Oh maar dat doet die normaal nooit! Starten, ff verlept farmcluster maken en dan quitten!
 

DeletedUser73639

Guest
geen idee of ik serieus ga spelen, hangt van een aantal factoren af...
 

DeletedUser33379

Guest
Hij is niet weggedelt, stond wel flink in de min maar is door ruzie gestopt en degene die overbleef heeft eerst AM op sloop gezet en toen del. :)

ik was al gestopt voordat we in de min stonden :p
heb nooit in oorlog gezeten met jou volgens mij.
ben echt al een hele tijd gestopt.
toen LoC choice joinde stopte ik..

Oh maar dat doet die normaal nooit! Starten, ff verlept farmcluster maken en dan quitten!

ehm oke?
ja goede argumenten ook. jij weet vast dingen die ik niet weet
 
Reactiescore
2.039
ik was al gestopt voordat we in de min stonden :p
heb nooit in oorlog gezeten met jou volgens mij.
ben echt al een hele tijd gestopt.
toen LoC choice joinde stopte ik..



ehm oke?
ja goede argumenten ook. jij weet vast dingen die ik niet weet

Toen je in Swek zat haalde ik al winsten op je tijdens je massa's op mij heur, toen speelde je nog!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
ehm oke?
ja goede argumenten ook. jij weet vast dingen die ik niet weet

Waar is het niet gebeurd? w30 ben je al snel gequit, w36 zelfde verhaal - hoewel je nu teruggekomen bent met een goed begin heb ik gehoord - en w34 heb je het ook niet bijsterlang volgehouden. Just saying: ik zie een trend. Ik heb je in elk geval van de werelden die ik gestart ben nog nooit lang zien volhouden. Altijd groot ego in het begin "kijk mij botten boys" en vervolgens als het beetje heet wordt weg issie.

En ja blabla w23 heb je wat langer doorgespeeld enzo. Er bestaat altijd een uitzondering op de regel.
 

DeletedUser

Guest
in pakketjes wereld bijna een vereiste lijkt me anders verlies je bij elke snipe gewoon veel te veel

Klopt inderdaad.
Zonder het gevaar van snipen is er alsnog veel denkwerk vereist alvorens een trein wordt verstuurd.
 

DeletedUser63410

Guest
in pakketjes wereld bijna een vereiste lijkt me anders verlies je bij elke snipe gewoon veel te veel

Het is jammer dat ze niet gekozen hebben om edels goedkoop te herproduceren bij verlies in de aanval.
Dit had het leuker naar mijn idee gemaakt.
 
Reactiescore
30
Klopt inderdaad.
Zonder het gevaar van snipen is er alsnog veel denkwerk vereist alvorens een trein wordt verstuurd.

Inderdaad, dat maakt het juist leuker. Snipen is een steeds meer algemeen beheerste ''skill'', waardoor een wereld met deze instelling als geroepen komt naar mijn mening. Alleen het boerderijlimiet ontbreekt helaas.
 
Bovenaan