Vragenlijstje over deze wereld

DeletedUser33379

Guest
Beste spelers,

omdat dit wel betrekking heeft op w39, mag dit topic dus wel openblijven..

welke spelers gaan hier serieus van start, en welke gaan hier spelen om wat pp voor andere werelden bij elkaar te sprokkelen?

Wat vinden jullie van de instellingen van w39?

is dit een wereld waar je echt iets moois mee kunt?
 

DeletedUser33379

Guest
Mooie instellingen, kak pp functies, verlept event!

mooie instellingen?

vind je het ontwikkelingssysteem aantrekkelijk?
met dit systeem ben je juist minder vind ik, je kunt niet makkelijk switchen van off naar def dorp als het doodloopt..

en de edelmannen worden duurder. dus op deze wereld is snipen/vooredelen dan wel weer een leuke bezigheid.
 

DeletedUser25412

Guest
Ik ga hier natuurlijk serieus spelen, want na een wereldje verloren te hebben wil ik nu een overwinning op mijn naam schrijven:D

De instellingen zijn heerlijk, ik heb op W5 gespeeld en daar komen ze vandaan, enkel jammer dat er geen boerderij limiet is en de wereld maar bestaat uit 4 continenten... Had er liever 100 gezien, zoals op W4.

Maar al met al, is van deze wereld wel iets moois mee te maken. Iets BLAUWS vooral:D
 
Reactiescore
2.039
mooie instellingen?

vind je het ontwikkelingssysteem aantrekkelijk?
met dit systeem ben je juist minder vind ik, je kunt niet makkelijk switchen van off naar def dorp als het doodloopt..

en de edelmannen worden duurder. dus op deze wereld is snipen/vooredelen dan wel weer een leuke bezigheid.

Ja want door het ontwikkelingssysteem moet je als pre made beslissen wat voor def je gaat spelen, je kunt niet zomaar wat aankloten.

Haha ja dat vooredelen was pijnlijk he voor jou op w34. :D
 

DeletedUser54934

Guest
Ben ik de enige die me vreselijk irriteert aan de verwoede pogingen tot aandacht van deze 'brutes'?
 

DeletedUser81928

Guest
vind het juist mooi, mensen moeten meer gaan nadenken ipv maar gewoon maar aankloten :)
 

DeletedUser33379

Guest
Ja want door het ontwikkelingssysteem moet je als pre made beslissen wat voor def je gaat spelen, je kunt niet zomaar wat aankloten.

Haha ja dat vooredelen was pijnlijk he voor jou op w34. :D

uiteindelijk op w34 toch uitgegroeid tot 1 van de grootste..
er werd niet voorgeedeld maar na geedeld..
 
Reactiescore
2.039
Ja omdat je een gigantisch farmcluster in de rim had en je niets anders deed dan rimnoobjes edelen he, zo kan iedereen het. :p

En ik heb toch bijna ieder dorpje voor en na geedelt hoor. :D
 

Deleted User - 487958296

Guest
Er is natuurlijk een geheime optie om vlaggen in te zetten
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je weet maar nooit met die eend, straks is het ook nog limited haul ofzo
 

DeletedUser

Guest
vind je het ontwikkelingssysteem aantrekkelijk?
met dit systeem ben je juist minder vind ik, je kunt niet makkelijk switchen van off naar def dorp als het doodloopt..

en de edelmannen worden duurder. dus op deze wereld is snipen/vooredelen dan wel weer een leuke bezigheid.
Ontwikkelingssysteem is weer wat meer samenwerking dat nodig is voor stammen, en je dus niet lekker egoistisch speer/zwaard kan gaan spelen als je stam meer in stambelang Speer/ZC gaat. Goede wereldinstelling ja.
Daarnaast, veel succes met snipen hoor :rolleyes:

uiteindelijk op w34 toch uitgegroeid tot 1 van de grootste..
er werd niet voorgeedeld maar na geedeld..

In de rim met een lekker farmcluster stond je eventjes in de top, waarna je moeiteloos bent weggeedeld wel :D.
 

DeletedUser

Guest
Oh ik had het over zijn account, ik weet niet of hij er destijds nog op speelde nee :)
 
Bovenaan