Vragenlijst / awards

DeletedUser64112

Guest
:rolleyes2:



de gehele oostkant van Carpe kan bevestigen dat dit wel zo was, remember de aanvallen indertijd (toen TIP ons de oorlog verklaarde? Maarja..het is natuurlijk totaal nutteloos hier een discussie over te beginnen, want het is jouw woord tegen dat van mij.
En wat heb ik te maken met die fusiepartner? Ik gaf enkel mijn mening en waarop die gebasseerd is.

En zoals ik al aangaf: speler van op het account beske (accounthopper)
Misschien kan je de gehele tekst lezen alvorens je mond tegen me open te doen.

WAS, nu allessinds niet meer. We zullen wel zien wie het verste komt.

Ivm die stamhopper, bedoel je dan de oude speler die er toen opzat? Die ging naar Carpe maar ik was er niet echt mee akkoord, ik zat toen nog op Vexillum.
 

DeletedUser64109

Guest
WAS, nu allessinds niet meer. We zullen wel zien wie het verste komt.

Ivm die stamhopper, bedoel je dan de oude speler die er toen opzat? Die ging naar Carpe maar ik was er niet echt mee akkoord, ik zat toen nog op Vexillum.

Je bevestigt mijn gedachten dus, afgerekend worden op fouten uit het verleden (komt me bekend voor).
 

DeletedUser64112

Guest
De pot verwijt de ketel zeker? :rolleyes: Je hebt gelijk, kijken naar de toekomst.
 

DeletedUser62038

Guest
WAS, nu allessinds niet meer. We zullen wel zien wie het verste komt.

Ivm die stamhopper, bedoel je dan de oude speler die er toen opzat? Die ging naar Carpe maar ik was er niet echt mee akkoord, ik zat toen nog op Vexillum.

Niet stamhopper maar accounthopper staat er XD
 

DeletedUser

Guest
dit is hier vragenlijst/awards de eerste posts gingen er inderdaad over nu is het weer elkander zwart maken tot en met
 

DeletedUser64109

Guest
De pot verwijt de ketel zeker? :rolleyes: Je hebt gelijk, kijken naar de toekomst.

Hoezo? Dit is mijn eerste account op deze wereld (geen accounthopper dus), bij elke stamverandering die ik onderging was het omdat de stam uit elkaar viel of omdat er een soort van fusie was (geen stamhopper dus) en ik heb nooit (buiten in het hele begin van mijn bestaan op de wereld) gemengde dorpen gehad.
Dus wat bedoel je?

Niet stamhopper maar accounthopper staat er XD

Je begint het te begrijpen :p

dit is hier vragenlijst/awards de eerste posts gingen er inderdaad over nu is het weer elkander zwart maken tot en met

Ik zette mijn lijst erop, sommigen hebben er commentaar op. Ik mag mezelf toch verdedigen, niet?
 

DeletedUser64112

Guest
Ik bedoelde er niets mee, er is gewoon een miscommunicatie volgens mij :p
 

DeletedUser56496

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? gup21
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Iamfamous.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? larsero en de rest van fear!
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? mlicka
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Om de een of andere reden barry1389
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Sei*
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Stijnmakesware
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? stamloos :s
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? ja, maar niet op deze wereld :)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Team!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? cruiseman
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? gup21
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? TMO
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) gup21
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? /
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? mijn lieve buurtjes
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? tactische wijsheid
 

DeletedUser55041

Guest
Ik kan hier nog niet echt een goed lijstje neerzetten aangezien ik hier nog te kort speel maar ik ben het natuurlijk altijd met me co eens XD
 

DeletedUser64109

Guest
Dan ook maar lijst 2 even invullen.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Drius (persoonlijke redenen)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? ex-speler Zim Zion
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Carpe
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? ex-speler Zim Zion
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? E. van ETA (vroeger)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? GON
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? GON, mikestr
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? UWS
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? /
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Fear! (toen er nog diplomatieke betrekkingen waren tussen Carpe en Fear! hebben we dit genoeg ondervonden)
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? de stam is momenteel vol genoeg :p
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? GON
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? wanderkezanderke, .lost cause
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? ex-speler Zim Zion
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ik denk dat hij R. heette, maar weet niet meer waar hij speelde (echt veel te zelfingenomen)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? /
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? motivatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62038

Guest
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ik denk dat hij ryan heette, maar weet niet meer waar hij speelde (echt veel te zelfingenomen)

Ten eerste:
Namen schrijf je met een hoofdletter.

Ten tweede:
Geen RL-namen op het AF

Ten derde:
Ik probeerde de stamsfeer te verbeteren, door te spammen omdat er totaal geen stamsfeer was... Verder mag ik natuurlijk de leiding niet tegenspreken, en met eigen ideeën komen is altijd slecht.. Tsja..

Ten vierde:
Spammen is fout, maar de VV van een Modus account krijgen ( weet zo even niet welke..) en dan de troepen 600u wegsturen, daar staan jullie wel achter? Oja en dan vergeet ik nog het account hacken ;).

Laat me niet lachen ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64112

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? FrozenFear en El Famoso, nu helaas gestopt.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Shaggerino
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Mikestr (ZimZion, echt een prima gast)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Doking (Afeda dus), hij is zeerzeker af en toe een ambetanterik maar als je hem wat kent is hij prima hoor.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Ik kan niet echt op iemand komen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Vorteks, GON (door de vele edels lol)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Eleane was enorm goed bezig maar is em dan gepeerd, spijtige zaak. UWS zie ik ook nog krachtig uit de hoek komen.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Fear, gewoon om eens te zien hoe zij een massa plannen. Die zijn volgens mij heel goed georganiseerd.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mulgrut, heeft me geleerd dat je niet bij de pakken moet blijven zitten maar actie ondernemen.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? In Carpe kreeg ik wel veel OS van De Gevlekte Worst en Marmil.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Mikestr, zie boven.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Shaggerino
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Fearspelers hebben zich wel geprofileerd als offensieve uitblinkers, namen heb ik niet specifiek.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Mulgrut, vroeger had je een plan opgesteld tegen Moniskir en ik begreep er niets van :p
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? /
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Een goede CO die evenveel moeite doet voor het account als ik.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Je zoekt enerzijds mensen zoals jezelf maar ook mensen die nieuwe ervaringen en gedachten kunnen delen.
 

DeletedUser64109

Guest
Aangezien de eerste 2 punten persoonlijke fouten zijn reageer ik enkel op de laatste 2.

Afeda zei:
Ten derde:
Ik probeerde de stamsfeer te verbeteren, door te spammen omdat er totaal geen stamsfeer was... Verder mag ik natuurlijk de leiding niet tegenspreken, en met eigen ideeën komen is altijd slecht.. Tsja..

spammen is toegestaan, maar doe dit dan niet overal en zeker niet in een belangrijk topic, dit zorgt ervoor dat belangrijke comments in dat topic verloren gaan tussen alle spam. Ook met eigen ideëen komen was toegestaan en je mening geven over de leiding ook, maar jij gaf die gewoon niet op een correcte manier. Je had een zeer kort lontje en daardoor waren de reacties die je gaf altijd (redelijk) agressief. En dan vraag jij je af hoe het komt dat de stamsfeer slecht was? Mensen zien alle spam (onbelangrijk), na een tijd nemen ze zelf niet meer de tijd om het te lezen (doordat ze aannemen dat het toch weer spam zal zijn) en dan gaat die informatie verloren. Dingen lopen in het honderd en mensen worden geïrriteerd, zo ontstaan ruzies en weg stamsfeer.

Afeda zei:
Ten vierde:
Spammen is fout, maar de VV van een Modus account krijgen ( weet zo even niet welke..) en dan de troepen 600u wegsturen, daar staan jullie wel achter? Oja en dan vergeet ik nog het account hacken ;).

Zoals al gezegd, spammen mag maar hou dit beperkt in belangrijke topics. En als je goed het forum had gelezen toen je in Carpe zat zou je gezien hebben dat ik volledig tegen die acties was. Op de eerste actie heb ik dan ook uitgebreidt gereageert en het geval van het hacken heb ik me buiten gehouden (ik keur het absoluut niet goed, maar had er niet genoeg informatie over om me daarbij te mengen).
En zoals al gezegd: Carpe blijft hier maar afgerekend worden op fouten uit het verleden, fouten van leden (in dit geval ronny en oclock/rimboe (weer niet precies meer wie)) die niet eens meer tot Carpe behoren!
 

DeletedUser29156

Guest
@The Ad, Jullie keurde het niet goed, maar toch werd er geen actie ondernomen?
 
Bovenaan