DeletedUser64561
Guest
Oke geef nu maar jullie lijstjes
Voor mijn verjaardag:
- Gaming PC
- Rijbewijs
- Geld
Voor Sinterklaas wil ik:
- Geld
- farmslaaf
ook nog mijn lijstje voor kerst?
Oke geef nu maar jullie lijstjes
Voor mijn verjaardag:
- Gaming PC
- Rijbewijs
- Geld
Voor Sinterklaas wil ik:
- Geld
- farmslaaf
ook nog mijn lijstje voor kerst?
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Complex
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Complex
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Complex
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Complex
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Complex
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Complex
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Complex
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Complex
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Complex
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Complex
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Complex
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Complex
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Complex
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Complex
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Complex
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Complex
Waarom heb je bij vraag 5 complex niet zwart gedrukt? Is die soms minder waardig P.?
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Betty Blue
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? PoppenMeester , PoppenMeester
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? PoppenMeester
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? PoppenMeester
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? dat was WhiteTribe, maar dat is al lang opgelost
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Jan.Jansen
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? kan niet echt iemand noemen, maar hij zal in UWS zitten
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? alvast niet B2B
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nie dak weet
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? TNW
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler geen idee
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? tot nu toe Betty Blue
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) hier zou ik mezelf willen noemen : maar tword Beb Handicap.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) sanderv11
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat ppja4
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? niemand
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? motivatie
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kragtwijk
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? PoppenMeester , PoppenMeester
Wat is het verschil
Wat heeft ppja je misdaan? Zo te zien was je offensief niet echt een uitblinker want zolang er een speler opzat verloor je enkel dorpen
aangpast
niets, en ik was ind geen uitblinker.
Je weet toch ook wel dat we juist een massa op Whiskerz hadden gedaan , of ben je ook een offliner ?
Ik haat hem niet, ik heb een hekel aan zijn manier van spelen : actief, inactief , actief, inactief ...
Ik heb een hekel aan zo'n speler, ofwel speel je het spel ofwel speel je het niet !
Gr Onder
Ik had altijd wel een klik met ppja's dorpen.
Wat heeft de massa op Whis hiermee te maken? Ik concludeer enkel dat je tegenover ppja geen winst boekte als er een speler opzat en dus je lijstje niet klopt
Ik heb nogtans heel wat dorpen binnen gehaald toen er wel iemand op zat, ofwel ben jij verkeerd geinformeerd ofwel durven zij die vv hadden niets te zeggen.
Of jij had vv en probeer je de schade naar jouw kant te beperken.
Ik zou persoonlijk ook niet durven zeggen dat ik os time na de edels
En de massa heeft er heel veel mee te maken, heb met 40% van min clears meten werken.
Ps: en wat maakt het dat iemand niet op het acount zit, al de dorpen die ppja van mij heeft gepakt was ik er ook niet, als je het zo wil bekijken
Niet iedereen zit met 3 op een account he