Vragenlijst / awards

DeletedUser

Guest
Haha, dan moet er altijd weer gelijk naar de naam gekeken worden. Gelukkig heb jij ook een stoere naam. En opzich is het wel leuk dat UWS zich meer vertegenwoordigd op het AF, vind je niet?
 

DeletedUser64112

Guest
Grootste Stumpert (ingame): mathijssky

Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: beske (meer een accounthopper geworden)

Slechtste account: mathijssky (die nog altijd niet doorheeft dat je geen mengdorpen moet hebben)

Hoop dat je niet algemeen over het account mathijssky hetzelfde gedacht hebt.
Ivm gemengde dorpen, right... Wij hebben geen enkel gemengd dorp. Op welk feit baseer je je hier op?
--> Fusie partner van Lord Wales gebruikt wel gemengde dorpen bij het aanvallen, je moet je feiten maar eens aanpassen.

Beske stamhopper? Waarom?
 

DeletedUser23778

Guest
Ik vind het wel leuk ronnie, zorgt voor meer activiteit hiero. :) Eb @Wilde; Onder heeft punt een punt dat er soms 3 man op ppja speelde en soms geen. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd merkwaardig.
 

DeletedUser62038

Guest
Hoop dat je niet algemeen over het account mathijssky hetzelfde gedacht hebt.
Ivm gemengde dorpen, right... Wij hebben geen enkel gemengd dorp. Op welk feit baseer je je hier op?
--> Fusie partner van Lord Wales gebruikt wel gemengde dorpen bij het aanvallen, je moet je feiten maar eens aanpassen.

Beske stamhopper? Waarom?

Laat The AD alsjeblieft heel ;(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel leuk ronnie, zorgt voor meer activiteit hiero. :) Eb @Wilde; Onder heeft punt een punt dat er soms 3 man op ppja speelde en soms geen. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd merkwaardig.

Misschien konden ze het even niet meer onder ogen zien?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel leuk ronnie, zorgt voor meer activiteit hiero. :) Eb @Wilde; Onder heeft punt een punt dat er soms 3 man op ppja speelde en soms geen. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd merkwaardig.

Heeft altijd maar 1 opgezeten maar oke
 

DeletedUser23778

Guest
@Wilde; Ik kan toch aantonen dat er 3 spelers op speelden indertijd, zonder vv. Er zat namelijk een nachter bij. Of ik ben erin getuimeld en er zat iemand me te trollen omdat er gewoon vv was, of de leiding van B2B was niet de hoogte. :p
 

DeletedUser

Guest
@Wilde; Ik kan toch aantonen dat er 3 spelers op speelden indertijd, zonder vv. Er zat namelijk een nachter bij. Of ik ben erin getuimeld en er zat iemand me te trollen omdat er gewoon vv was, of de leiding van B2B was niet de hoogte. :p

Pm me even als je uitleg wil, dan spammen we niet alles onder ;)
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn weten ben ik enkel dorpen verloren als ik er niet was.
als je binnen enkele uren dorpen kan verkennen en edelen terwijl niemand online zit is dat ind makkelijk , zeker al als het clusterfuck dorpen zijn.
Of spreek je over een jaar terug ?

ik weet niet hoelang ppja niet online is geweest, ik weet wel dat er geen 3 dagen aan een stuk niemand was, gezien de os binnenstroomde op dorpen die ik had overgenomen.
De os die ik dan gecleard heb in eigen dorp :D

als het van horen zeggen is :confused:

@Wilde; Ik kan toch aantonen dat er 3 spelers op speelden indertijd, zonder vv. Er zat namelijk een nachter bij. Of ik ben erin getuimeld en er zat iemand me te trollen omdat er gewoon vv was, of de leiding van B2B was niet de hoogte. :p

Ik heb de indruk dat meneer Wilde voor alles een uitleg heeft. :eek:
Volgens mij is hij gewoon niet van alles op de hoogte, een tijdje zomerslaap gehouden misschien ?
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn weten ben ik enkel dorpen verloren als ik er niet was.
als je binnen enkele uren dorpen kan verkennen en edelen terwijl niemand online zit is dat ind makkelijk , zeker al als het clusterfuck dorpen zijn.
Of spreek je over een jaar terug ?

ik weet niet hoelang ppja niet online is geweest, ik weet wel dat er geen 3 dagen aan een stuk niemand was, gezien de os binnenstroomde op dorpen die ik had overgenomen.
De os die ik dan gecleard heb in eigen dorp :D

als het van horen zeggen is :confused:

Clusterfucks, eigen schuld dus, dan kan je zoiet verwachten. Er er liep ook wel een edel op om het dorp terug te nemen dus je was er af en toe wel eens. Dorpen die jij overnam, max 5? Of zit ik hier verkeerd, wat wel zou kunnen natuurlijk.

Verder ga ik er hier mee stoppen, zelfde als Beb, Pm me als je iets te zeggen hebt, hier gaat het om lijstjes ;)

Naar mijn weten ben ik enkel dorpen verloren als ik er niet was.
als je binnen enkele uren dorpen kan verkennen en edelen terwijl niemand online zit is dat ind makkelijk , zeker al als het clusterfuck dorpen zijn.
Of spreek je over een jaar terug ?

ik weet niet hoelang ppja niet online is geweest, ik weet wel dat er geen 3 dagen aan een stuk niemand was, gezien de os binnenstroomde op dorpen die ik had overgenomen.
De os die ik dan gecleard heb in eigen dorp :D

als het van horen zeggen is :confused:



Ik heb de indruk dat meneer Wilde voor alles een uitleg heeft. :eek:

Is ook zo, als stamleider weet ik perfect wat er waar gebeurd. Iedereen weet dat hier van elkaar
 

DeletedUser64109

Guest

:rolleyes2:

Hoop dat je niet algemeen over het account mathijssky hetzelfde gedacht hebt.
Ivm gemengde dorpen, right... Wij hebben geen enkel gemengd dorp. Op welk feit baseer je je hier op?
--> Fusie partner van Lord Wales gebruikt wel gemengde dorpen bij het aanvallen, je moet je feiten maar eens aanpassen.

Beske stamhopper? Waarom?

de gehele oostkant van Carpe kan bevestigen dat dit wel zo was, remember de aanvallen indertijd (toen TIP ons de oorlog verklaarde? Maarja..het is natuurlijk totaal nutteloos hier een discussie over te beginnen, want het is jouw woord tegen dat van mij.
En wat heb ik te maken met die fusiepartner? Ik gaf enkel mijn mening en waarop die gebasseerd is.

En zoals ik al aangaf: speler van op het account beske (accounthopper)
Misschien kan je de gehele tekst lezen alvorens je mond tegen me open te doen.

Laat The AD alsjeblieft heel ;(

Dank dat je met me inzit :p
 

DeletedUser23778

Guest
Ahja die had ik aan mn lijstje toe kunnen voegen qua hekel aan; accounthoppers.
 

DeletedUser59349

Guest
Beste Troll Ingame: de belofte van Team! aan bepaalde ex-SEI spelers om ooit (als zij als enigen overblijven) tegen Fear oorlog te voeren (like that's gonna happen)
Favoriete forumposter: Cruiseman56 (kan objectief zijn ook als het moet)
Meest overschatte stam: Team! (versta me niet verkeerd, vind het een goede stam, maar met het aantal leden dat jullie maar tellen komen jullie toch ooit tegen een overmacht te staan en dan zien we wel wat er gebeurt)

Ik wil hier toch even op reageren ;)

Zoals je ook al aangeeft is het keyword hier nu "als" de SeI* spelers kunnen hier mee leven... Besides, ze komen niet meer naar Team! :p

Thx, ik doe mn best :D

Overschat worden, tja, we hebben altijd tegenover een overmacht gestaan toen we nog met 4 leden waren, nu is dat ook het geval alleen hebben we 6 leden :D En de overmacht zal steeds verder gaan afnemen ben ik van overtuigd :D

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Dan denk ik toch wel CruiseMan56 :cool: spam skills uit de maat, en hij weet wat hij doet.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Cruiseman

Thx M :) We gaan zien of dit waar word ;)
 

DeletedUser64109

Guest
en jullie doen het goed momenteel, maar laten we niet te hard van stapel lopen, die oorlog is nog lang niet voorbij (als beide stammen blijven bestaan natuurlijk)
 

DeletedUser59349

Guest
en jullie doen het goed momenteel, maar laten we niet te hard van stapel lopen, die oorlog is nog lang niet voorbij (als beide stammen blijven bestaan natuurlijk)

De oorlog is ook niet voorbij, ben ik het helemaal mee eens ;) Zoveel dorpen, duurt wel ff voor we de edels daarvoor hebben :rolleyes::D
 
Bovenaan