vraag over regels internetdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wist je dat met internet delen nooit de zelfde speler kan worden aangevallen, ook al zit er een maand tussen dat jij of die andere die speler aanvalt ????


in de regels staat daar niks over geschreven alleen gezamelijke aanvallen mag niet

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".




kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en of dit wel klopt ??
 

DeletedUser6227

Guest
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan.

Regel is regel en ik kan ook maar zeggen zoals het er staat;)


ja precies 24 uur erna mag dus wel
 

DeletedUser

Guest
Zolang internet delen aanstaat en tot 24 uur daarna is het niet toegestaan om dezelfde speler of hetzelfde dorp aan te vallen. Dit staat in de regels.


dus zoals ik goed begrijp moet je dus bij houden met internetdeling dat als je t nooit opheft wie welke speler aanvalt en kan ik nooit die speler aanvallen ook niet na 2 jaar ?????


rare regel denk toch dat ie verandert moet worden in een fatsoenlijk tijds bestek .
op den duur kan je natuurlijk nooit meer iemand aanvallen zekers als er nog maar weinig spelers overbijven in een wereld


dus als ik t goed begrijp dwingen de regels me dan om internet deling uit te zetten met speler a en speler b in huis , waarop ik risico loop om dan op dubbel acc te worden geblokt.
terwijl er wel degelijk 2 verschillende spelers op zitten !!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb zo'n idee dat de tw leiding zelf de regeltjes niet meer begrijpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 9131

Guest
laatste uitleg:

Zodra internet verbinding delen aanstaat, mogen spelers die een netwerk delen niet dezelfde speler aanvallen. Als verbinding delen opgeheven wordt, is het toegestaan na 24 uur dezelfde speler aan te vallen. Echter mag men niet zonder internet verbinding delen spelen als er meerdere personen op een netwerk spelen.
 

DeletedUser

Guest
laatste uitleg:

Zodra internet verbinding delen aanstaat, mogen spelers die een netwerk delen niet dezelfde speler aanvallen. Als verbinding delen opgeheven wordt, is het toegestaan na 24 uur dezelfde speler aan te vallen. Echter mag men niet zonder internet verbinding delen spelen als er meerdere personen op een netwerk spelen.


dus dit spel eindigt op een ban voor vele want geloof me maar vele spelers staan op internet delen en maken allemaal de zelfde fout vallen allemaal ooit een speler aan die de andere ooit heeft aangevallen


daar ging dit topic dus ook over
 

DeletedUser

Guest

update spelregels!!!!


Citaat:
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.

Voorbeelden:

* Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren.

* Het is meerdere spelers op dezelfde internetverbinding niet toegestaan een andere speler, die niet dezelfde internetverbinding gebruikt, samen te ondersteunen of grondstoffen te sturen.

* Meerdere spelers op dezelfde internetverbinding mogen niet dezelfde speler aanvallen.

* Meerdere spelers op dezelfde internetverbinding mogen wel dezelfde stam aanvallen.

* Het is verboden tijdens de vakantievervanging van een medespeler in dezelfde huishouden/werk/school grondstoffen of ondersteunende troepen te sturen.[/QUOTE]




staat nergens geen tijdsbestek daar wil ik dus wel ff duidelijkheid over zekers als er door de een 24 uur wordt gezegd de andere een maand en weer iemand anders nooit
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat dist echt en punt heeft hier,het is toch van de zotte dat als de persoon waar je een internetdeling mee hebt iemand aanvalt deze pers zelf dus eigenlijk nooit meer zelf aan kan vallen

Regels zijn er om nageleefd te worden maar mocht het blijken dat de regels niet werken moeten ze gewoon verandert worden :rolleyes:
 

DeletedUser17512

Guest
Heel erg bedankt voor je antwoord Wieteke :).

Ik zie dat er na 1 december 2007 een aantal wijzigingen zijn geweest die ik waarschijnlijk gemist heb, en waarschijnlijk met mij een aantal andere spelers.

De vraag blijft dus: Hoe ben ik op de hoogte gebracht van de genoemde belangrijke wijzigingen van de spelregels? (niet de forum regels) Ik zou daar graag een bewijs van willen hebben als dat mag. Als het namelijk alleen op het forum gedaan is en je kijkt daar nauwelijks of helemaal niet (want het is geen verplichting je aan te melden of te kijken), dan kan dat leiden tot interpretatie verschillen. Ik ben namelijk bang dat dat het geval is bij artikel 2 en 3 van de spelregels.

Toen ik begon met TW stond er over internet delen namelijk heel iets anders dan dat er nu staat. Meer in de trend van wat er in de Duitse spelregels staat: Dat je 24 of 48 uur moet wachten voordat er bij een gedeeld internet een aanval mag worden gedaan door speler B met dezelfde internet verbinding. Mocht dit niet zo zijn, dan wil ik graag de oorspronkelijk gepubliceerde spelregels ontvangen van vóór de wijziging van 24 juni 2008. Want ik zie geen "was" situatie.

Een mogelijke oplossing is de regel 2 en 3 te herschrijven en vanaf dat moment in te laten gaan. Ik wil daar eventueel wel over meedenken. Bovendien is het raadzaam om wijzigingen in de spelregels duidelijk te communiceren.
 

DeletedUser6227

Guest
Het zou wat worden!
Dus dit is geen gezinsspel
Dit is een spel waar regels per direct worden gewijzigt zonder daar maar enige notificatie van te geven.
Zodra het een stam betreft waar admins inzitten veranderen regels want die mag je niet aanvallen omdat ze bang zijn een dorpie aan een andere stam te verliezen.

Nogmaals het is niet logisch als je internet deelt je niet dezelfde speler mag aanvallen al is het 5 jaar verder zolang ik nog internet deel mag dit dus niet.


Kan iemand mij dan vertellen waar ik 2000 spelers aan kan geven voor overtreding van de regels?

Ik ben nu namelijk geblokt door deze regel en vind dan ook dat men een rechte lijn moet trekken en niet zomaar spelers te bannen die adminstammetjes aanvallen.

Of zoals DRANKADO zei:
drankado vandaag om 19:55 uur
ik heb veel macht ik heb ook info genoeg
dat is nu een probleem voor je
ik ben vriendtje van twteam en laat mensen kicken
kijk naar dark ridder zo iets gebeurt dan


Per toeval ook een adminstam waar hij inzit! ;)
genaamd ARES
 

DeletedUser6227

Guest
vikingen en silversan zijn broer en zus.
zouden die wel misschien iemand ooit in het verleden wel hebben aangevallen.
Ben ik van overtuigt.

zelfde geld als het gaan om vv's en ondersteuning.
vv's en gs of os sturen.

Waar kan ik deze klacht indien?
zowel als op w4 als w11 als w12
80% van al die spelers zou ik aan willen geven.


graag u antwoordt waar dit te moeten doen
 

DeletedUser6227

Guest
Ja dat weet ik ook niet:p

Jij wil het melden dan is de enige manier daarvoor support;)

Daarom vraag ik het hier aan de regelsmakers.
Die weten alles zo goed en weten het ook mooi te vertellen.
waar je 3 jaar lang 7 dagen per week aan gezeten hebt.
 

DeletedUser6227

Guest
Ik begrijp trouwens nog steeds niet waarom ik geen antwoordt krijg op mijn verweer bij support.
ze konden mij wel bannen binnen 5 uurtje maar correct antwoordt geven is er niet bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan