vraag over regels internetdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wist je dat met internet delen nooit de zelfde speler kan worden aangevallen, ook al zit er een maand tussen dat jij of die andere die speler aanvalt ????


in de regels staat daar niks over geschreven alleen gezamelijke aanvallen mag niet

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".




kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en of dit wel klopt ??
 
Reactiescore
25
Het klopt inderdaad dat je niet dezelfde speler mag aanvallen, ongeacht de tijd ertussen. Als je bij regel 2 op meer drukt krijg je dit te zien. Daar staat bij dat je niet de zelfde speler mag aanvallen

Spelregel 2
§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen (zenden en ontvangen), gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer dezelfde internetverbinding of computer wordt gebruikt, moet je alle jou bekende spelers aangeven onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen".

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN speelt. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, dezelfde werkgever of school.
Voorbeelden:
Bij het delen van dezelfde internetverbinding moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen" -> "Internetverbinding delen" inschrijven. Dit moet op elke wereld waarop die spelers spelen gebeuren.

Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.

Het is meerdere spelers op dezelfde internetverbinding niet toegestaan een andere speler, die niet dezelfde internetverbinding gebruikt, samen te ondersteunen of grondstoffen te sturen.

Meerdere spelers op dezelfde internetverbinding mogen niet dezelfde speler aanvallen.

Meerdere spelers op dezelfde internetverbinding mogen wel dezelfde stam aanvallen.

Het is verboden tijdens de vakantievervanging van een medespeler in dezelfde huishouden/werk/school grondstoffen of ondersteunende troepen te sturen.
 

DeletedUser

Guest
dus als ik t goed begrijp mag je heel je tw leven nooit een speler aanvallen die de andere met internet delen ooit heeft aangevallen ????
 

DeletedUser16564

Guest
dus als ik t goed begrijp mag je heel je tw leven nooit een speler aanvallen die de andere met internet delen ooit heeft aangevallen ????

Tenzij je van school afgaat, verhuisd, of wat dan ook.

Speler 1 en speler 2, die een IP delen, mogen speler 3 niet aanvallen, totdat
-Speler 1 en speler 2 beiden een ander IP hebben.
-Ze niet langer de internetverbinding-delen optie bij elkaar aan hebben staan.
-24u gewacht hebben.

Kan een mod hier uitsluistel over geven? Ik ben hier 99.8% zeker over, maar toch ;).
 

DeletedUser26945

Guest
Tenzij je van school afgaat, verhuisd, of wat dan ook.

Speler 1 en speler 2, die een IP delen, mogen speler 3 niet aanvallen, totdat
-Speler 1 en speler 2 beiden een ander IP hebben.
-Ze niet langer de internetverbinding-delen optie bij elkaar aan hebben staan.
-24u gewacht hebben.

Kan een mod hier uitsluistel over geven? Ik ben hier 99.8% zeker over, maar toch ;).

Dat laatste is al ontkracht geweest door ramoth.
 

DeletedUser

Guest
denk dat je een lijst moet gaan bij houden van alle spelers die je hebt aangevallen en of aanvalt ,zodat de andere deze nooit aanvalt

internetdelen uitzetten: gaan ze zeggen dat je een dubbel acc bezit

24 uur ertussen : mag ook niet volgens wat ik hieruit allemaal opmaak


denk dat iedereen die internet deelt maar een tweede internetverbinding moet gaan aanschaffen zodat ze beide ander ip hebben
 

DeletedUser

Guest
dit is zo'n kromme regel idd
ip delen uitzetten is geen optie idd dan zeggen ze dat je een dubbelacount hebt

dus let op???????????

speler 1 en speler 2 delen een ip

speler 1 zit in continent 90 en speler 2 in cintinent 9
is het verste uit elkaar
speler 1 neemt het laatste dorp over van speler 3 in continent 90
speler 3 begint opnieuw en komt in continent 9 terecht
dus dan mag speler 2 nooit speler 3 aanvallen ????????????

uitleg?????
 

DeletedUser

Guest
nee deze dan

Het is meerdere spelers op dezelfde internetverbinding niet toegestaan een andere speler, die niet dezelfde internetverbinding gebruikt, samen te ondersteunen of grondstoffen te sturen.


hoe zit t dan als beide bv GS op de markt hebben staan en iemand haalt t bij beide eraf ???? :S:S:S

mmm nu heb ik ff nagekeken vanwaar t spel rigineel vandaan komt en men zegt daar dat je na 48 u wel mag aanvallen


Beispiele:

* Bei regelmäßiger Internetteilung müssen alle dir bekannten Spieler an diesem Rechner unter "Einstellungen -> Internetverbindung teilen" eingetragen werden.
* Mehrere Spieler an einer Internetverbindung dürfen nicht den gleichen Spieler angreifen.Dies ist nur erlaubt, wenn nach Ankunft der Angriffe von Spieler A mindestens 48 Stunden vergangen sind, bevor Spieler B seine Angriffe losschickt.
* Mehrere Spieler an einer Internetverbindung dürfen den gleichen Stamm angreifen.
* Es ist verboten der Urlaubsvertretung eines Mitspielers im gleichen Haushalt Rohstoffe oder Unterstützungstruppen zu schicken.
* Zwei Spieler teilen sich eine Internetverbindung. Beide möchten nun einem dritten Spieler, der in einer anderen Stadt wohnt, Rohstoffe schicken. Erst 48 Stunden, nachdem die Rohstoffe des ersten Spielers angekommen sind, darf der zweite Spieler seine Transporte losschicken.
* SDS: Es ist verboten mit mehreren Spielern an einem PC zu spielen.
* Für SDS gelten abweichende Fristen, diese werden im SDS-Forum angekündigt.

op de engelse server spreken ze over 3 weken er tussen ????


dacht dat tw een spel was met overal de zelfde regels ????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tja maar als ieman bij je op bezoek is en je zet op dat moment internet delen aan mag je nooit meer een speler aanvallen die hij ooit heeft aangevallen (zo maak ik t er allemaal op uit wat de regels zeggen)




vind dit een kromme regel en lijkt me toch dat als ze echt der goed op gaan kijken dat ze iedereen met internetdelen kunnen blokken ,want wie houd der nu bij dat de andere een jaar geleden een speler heeft aangevallen ?????


of wie er ooit gs heeft verstuurd naar een bepaalde speler zodat de andere t niet meer kan of mag volgens de regels !!!
 

DeletedUser

Guest
maak dan de regels ff duidelijk en zet er in dat als je internet deelt je nooit dezelfde speler mag aanvallen in je tw leven


en lijkt me niet dat iedere server zijn eige regels heeft .want als je PA koopt gaat t toch naar duistlland dus die beheren alles. dan vind ik ook dat alles de zelfde regels moet hebben en niet allemaal verschillend
 

DeletedUser26945

Guest
maak dan de regels ff duidelijk en zet er in dat als je internet deelt je nooit dezelfde speler mag aanvallen in je tw leven


en lijkt me niet dat iedere server zijn eige regels heeft .want als je PA koopt gaat t toch naar duistlland dus die beheren alles. dan vind ik ook dat alles de zelfde regels moet hebben en niet allemaal verschillend

Innogames: Duits bedrijf.
Tribalwars: Duits spel

Tribalwars: beschikbaar in 26(?) taalversies= 26 servers.
Pa: betaling naar Duitsland voor ontwikkelingen op al deze servers.

Regels: afhankelijk van de server.


Ik zie niet waarom overal zelfde regels, je moet je aanpassen aan de omgeving.
Dat dit zo gaat is logisch.
Je kunt moeilijk pa aan duckje geven en verlangen dat hij de hele nl server gaat onderhouen (updates maken, server hosting verzorgen,...)
Alles zit gecentraliseerd in Duitsland = logisch!
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel duidelijk zijn wat betreft de regels over internet delen.
Denk dat vele t niet weten dat als je internet deling hebt uitstaan nooit meer de zelfde spelers mogen aanvallen ook al heeft persoon a hem aangevallen in 2007 en persoon b hem aanvalt in 2009 want blijkbaar mag dat niet.



denk hierbij dan ook iedereen aan te geven die internetdeeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 9131

Guest
De regels zijn duidelijk uitgelegt. Je mag niet dezelfde speler aanvallen. Duidelijker kan het niet. En met grondstof levering wordt bedoeld dat je bijde grondstoffen stuurt naar een speler, die dit niet geaccepteerd heeft via de marktplaats.
 

DeletedUser19869

Guest
De regels zijn duidelijk uitgelegt. Je mag niet dezelfde speler aanvallen. Duidelijker kan het niet. En met grondstof levering wordt bedoeld dat je bijde grondstoffen stuurt naar een speler, die dit niet geaccepteerd heeft via de marktplaats.

Dan zijn de regels heel duidelijk.
De halve wereld gaat barbaar worden.

Lekkere kromme regel is dat dan.
 

Deleted User - 9131

Guest
@ ThinkerFc, Dit is een vragenforum. Een discussie aangaan heeft hier geen zin. Bij een straf wordt je opties voorgelegt; In bezwaar gaan, straf accepteren, straf niet accepteren.

Je kon dus in bezwaar gaan, en je hebt je straf geaccepteerd, dus moet je hier niet lopen te zeiken ^^

@ KADAFFY, als er 3 jaar tussen zit maken ze er echt geen probleem van ^^ Maar als je gelijktijdig aanvalt is het anders. Gewoon binnen een maand dezelfde speler niet aanvallen en dan is er in principe niks aan de hand. Er wordt ook onderscheid gemaakt of de spelers van elkaar wisten dat ze dezelfde speler aanvallen of dat dit onbewust gebeurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6227

Guest
ik val speler A aan
dit zou dus betekenen dat (in dit geval) me zoon NOOIT speler A zou mogen aanvallen?

begrijp ik dit goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan