Voetbal

DeletedUser974

Guest
Hehe wat een held is die Balotelli ook.
Overal schijt aan hebben en alsnog 6-7 miljoen per jaar krijgen.

Eigen schuld van Man C, hadden ze kunnen bedenken toen ze hem haalde.

Terecht dat Mancini hem wisselt, sowieso moet Milner altijd in de basis spelen.
 

DeletedUser17653

Guest
Oef, Stijn De Smet naar Westerlo voor ene jaar, oef.

Verbouwingen in Waregem nog niet afgerond : wtf is dat?

283946_10150262524659589_725234588_7221752_8297679_n.jpg

En wat is er waar van de bezoekerstribune, Koenfighter? Wordt dat verkleind of enkel staanplaatsen meer, hoe zit dat precies? Dat scorebord zullen we toch niet zien, denk ik ...
 

DeletedUser

Guest
Eigen schuld van Man C, hadden ze kunnen bedenken toen ze hem haalde.

Terecht dat Mancini hem wisselt, sowieso moet Milner altijd in de basis spelen.

Als ze Tevez kunnen houden, en dat gebeurt waarschijnlijk, en inderdaad Aguero binnenslepen, waar is Milner nog voor nodig? Precies, een mooie wissel die over een jaar of wat voor een miljoen of 15 wordt verkocht. Tevez is trouwens ook gek dat hij terug naar Zuid-Amerika wilt...
 

DeletedUser

Guest
Als ze Tevez kunnen houden, en dat gebeurt waarschijnlijk, en inderdaad Aguero binnenslepen, waar is Milner nog voor nodig? Precies, een mooie wissel die over een jaar of wat voor een miljoen of 15 wordt verkocht. Tevez is trouwens ook gek dat hij terug naar Zuid-Amerika wilt...

Ik had ergens gelezen dat ze aguiro gingen kopen om Tevez te vervangen. Je zal dus toch nog even met Milner moeten doorgaan. En Milner is zeker geen slechte speler.

Man C rekent op vertrek Tevez
 

DeletedUser

Guest
Ben eens benieuwd wat Genk kan tegen Partizan :). Als ze blijven spelen zoals vorig seizoen maken ze Partizan makkelijk in. En wat ik zag tegen Standard kon me best bekoren, al was dat geen maatstaf want ik verwacht niet dat Standard dit seizoen potten zal breken.

Desalniettemin hoop ik dat ze 2x winnen (en dus doorgaan), kan alleen maar goed zijn voor het Belgisch coëfficiënt.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het nut er niet van in om als niet-FC Twente supporter naar een voorspelbare wedstrijd te gaan.
Maar goed, zo vaak speelt er geen Nederlandse topclub in Arnhem dus wat dat betreft is het wel begrijpelijk dat Bappos gaat :D
 

DeletedUser974

Guest
PSV, Ajax & Twente komen er elk seizoen wel een keer langs hoor.

Ikzelf zou er ook niet naar toe gaan, maargoed, als hij dat leuk vind. Wat kosten kaartjes voor zo'n wedstrijd eigenijk? zijn ze verstandig geworden en houden ze het op een redelijk prijsje of mag je fijn een eurootje of 40 neertellen..?

Sowieso denk ik niet dat Twente de CL gaat halen. Deze ronde komen ze nog wel door, maar volgende ronde moeten ze wss tegen een behoorlijk sterke tegenstander.
En ik ken dat Vaslui niet, maar als dat zo'n kutcounterploegje is kan Co 't nog wel lastig krijgen met zn aanvallende speelstijl ^^
 

DeletedUser

Guest
Vaslui is de nummer drie van Roemenie dat alleen maar mee mag doen omdat Timisoara het financieel niet op orde heeft. Dat zijn een stel klunzen, dus.
 

DeletedUser

Guest
jammer hoor twan :(
this trouwens €17,50-22,50, maar natuurlijk voor 90% van de mensen wel iets meer reiskosten dan normaal

Ik wou der heen, Aleen je moest van alles invullen ofzo, Op de twente site en daar had ik geen zin in :D
Kaartjes zijn niet zo heel duur :cool:
 
Bovenaan