Voetbal

DeletedUser

Guest
Lol, die van Kortrijk moet je echt niet hebben, die letters bwaaak.

Ik heb liever een sjaal ofs, liggen er hier genoeg.

Als het echt eens een lekker truitje zou zijn, dan koop ik er wel een. Zeker niet away, die zijn goud met zwart. :eek:

Niet dat onze fanshop veel te bieden heeft, een kar à la frietkraam :eek:

Hehe :p Bij ons is het wel lachen, zie ongeveer aan de West zo'n containertje staan (shop Cercle) en 200 meter verder een hele winkel (de Club-shop). :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm, valt het me op dat Rossini geen basisspeler wordt?

Vorige keer - tegen ik-weet-het-niet-welke-ploeg - viel ie na 35' uit en nu speelt ie slechts vanaf 80'. Hoe doet ie het? :rolleyes:
Zou het bij god niet weten. Rossini kennende zal het wel weer "gene vetten" zijn.
 

DeletedUser17653

Guest
Inderdeado, maar soit, hij krijgt nog wat respijt van mij.

Pijnlijk. Bij mij ook hoor in het begin nog. Ik vond hem niet slecht spelen 1ste match, maar 1ste uitwedstrijd was het al van dat.

En toen kwam die forumban door harde kritiek lol, maarja, iedereen bashte hem en ie werd uitgefloten. Je gaat er je aan ergeren. Maar , jullie hebben wel het voordeel dat je nog diepe spitsen hebt. Hein kon vorig jaar niet echt kiezen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Pijnlijk. Bij mij ook hoor in het begin nog. Ik vond hem niet slecht spelen 1ste match, maar 1ste uitwedstrijd was het al van dat.

En toen kwam die forumban door harde kritiek lol, maarja, iedereen bashte hem en ie werd uitgefloten. Je gaat er je aan ergeren. Maar , jullie hebben wel het voordeel dat je nog diepe spitsen hebt. Hein kon vorig jaar niet echt kiezen :eek:
Wat jonkies. Had liever wat meer ervaring in de spits gezien, zeker omdat Chevalier me vorig jaar niet kon overtuigen.
 

DeletedUser16768

Guest
Haha Frank de Boer is boos op Independiente omdat die met B-elftal kwamen.
 
Bovenaan