Voetbal

DeletedUser974

Guest
jammer hoor twan :(
this trouwens €17,50-22,50, maar natuurlijk voor 90% van de mensen wel iets meer reiskosten dan normaal

Dat valt nog mee dan.

PSV vroeg voor knock-out fase van de EL hoge prijzen tegen Lille, Rangers & Benfica.
Zijn redelijk grote clubs, maar volgens mij kan je beter proberen het stadion gewoon vol te krijgen, heb je net zoveel aan.

Maar de bekerwedstrijden tegen zo'n amateurclubje was dan wel weer gratis voor seizoenkaarthouders, maar die wedstrijd & het weer was zo slecht dat je er eigenlijk geld bij zou moeten krijgen :p
 

DeletedUser17653

Guest
Landry Mulemo naar Kortrijk. :eek:

Niets tegen de speler, maar achteraan zijn het allemaal dezelfde verdedigers, niemand kan in dat team.

Keet

Vandenbroeck --- Gershon --- Zukanovic --- Mulemo

N'Diaye - Pavlovic

Cvitkovics ----------------------Messoudi

Nfor --- Monrose

Kaka.
 

DeletedUser

Guest
Landry Mulemo naar Kortrijk. :eek:

Niets tegen de speler, maar achteraan zijn het allemaal dezelfde verdedigers, niemand kan in dat team.

Keet

Vandenbroeck --- Gershon --- Zukanovic --- Mulemo

N'Diaye - Pavlovic

Cvitkovics ----------------------Messoudi

Nfor --- Monrose

Kaka.

Toch wel jammer dat het weer bijna allemaal buitelanders zijn hé bij Kortrijk.. als je ziet wat voor goeie spelers er bij de jeugd rondlopen.
 

DeletedUser

Guest
PSV, Ajax & Twente komen er elk seizoen wel een keer langs hoor.

Ikzelf zou er ook niet naar toe gaan, maargoed, als hij dat leuk vind. Wat kosten kaartjes voor zo'n wedstrijd eigenijk? zijn ze verstandig geworden en houden ze het op een redelijk prijsje of mag je fijn een eurootje of 40 neertellen..?

Sowieso denk ik niet dat Twente de CL gaat halen. Deze ronde komen ze nog wel door, maar volgende ronde moeten ze wss tegen een behoorlijk sterke tegenstander.
En ik ken dat Vaslui niet, maar als dat zo'n kutcounterploegje is kan Co 't nog wel lastig krijgen met zn aanvallende speelstijl ^^

Een eurootje of 40? Voor de slechtste staanplaats ja, in een CL wedstrijd leg je veel meer neer.
 

DeletedUser

Guest
Heb wel vertrouwen in Adriaanse voor FC Twente, daarom gaat Twente in Europa best ver komen, en in Nederland worden ze keurig tweede achter PSV Eindhoven.
 

DeletedUser

Guest
Heb wel vertrouwen in Adriaanse voor FC Twente, daarom gaat Twente in Europa best ver komen, en in Nederland worden ze keurig tweede achter PSV Eindhoven.

Ik denk dat Twente 3de wordt, Ajax eerste denk ik, Maar de kans dat PSV eerste wordt vind ik ook wel groot :)
 

DeletedUser17653

Guest
Toch wel jammer dat het weer bijna allemaal buitelanders zijn hé bij Kortrijk.. als je ziet wat voor goeie spelers er bij de jeugd rondlopen.

LOl. eigenlijk niet veel goeie hoor. Alleja, geen top niveau, de meeste worden direct uigeleend. Heel de u19 zit wel in 2e klasse.

Meulenyser dreigt nu ook al uitgeleend te worden, alhoewel we spitsen tekort hebben :s
Vervaeke speelt top met U19 België en Dejaegere wordt echt wel een goede.

Vooral Fransmannen voor het moment...
 

DeletedUser16768

Guest
Tegen godbetert FC Vaslui?

Ik zie het nut er niet van in om als niet-FC Twente supporter naar een voorspelbare wedstrijd te gaan.
Maar goed, zo vaak speelt er geen Nederlandse topclub in Arnhem dus wat dat betreft is het wel begrijpelijk dat Bappos gaat :D

PSV, Ajax & Twente komen er elk seizoen wel een keer langs hoor.

Ikzelf zou er ook niet naar toe gaan, maargoed, als hij dat leuk vind. Wat kosten kaartjes voor zo'n wedstrijd eigenijk? zijn ze verstandig geworden en houden ze het op een redelijk prijsje of mag je fijn een eurootje of 40 neertellen..?

Sowieso denk ik niet dat Twente de CL gaat halen. Deze ronde komen ze nog wel door, maar volgende ronde moeten ze wss tegen een behoorlijk sterke tegenstander.
En ik ken dat Vaslui niet, maar als dat zo'n kutcounterploegje is kan Co 't nog wel lastig krijgen met zn aanvallende speelstijl ^^

Het werk van de beste vriend van me vader is sponsor van Fc Twente. Hijzelf is daar manager.
Hij heeft dus sowieso 2 kaartjes in een skybox elke wedstrijd van Twente. Alleen hij kan niet vandaag (op vakantie) dus kreeg me vader de tickets, die vraagt mij mee.

Compleet gratis op 1 van de beste plaatsen en op 30 minuten rij-afstand. Nu nog mensen die het niet zouden doen? ;)
 
Reactiescore
1.804
Het werk van de beste vriend van me vader is sponsor van Fc Twente. Hijzelf is daar manager.
Hij heeft dus sowieso 2 kaartjes in een skybox elke wedstrijd van Twente. Alleen hij kan niet vandaag (op vakantie) dus kreeg me vader de tickets, die vraagt mij mee.

Compleet gratis op 1 van de beste plaatsen en op 30 minuten rij-afstand. Nu nog mensen die het niet zouden doen? ;)
Hm. Is er gratis eten?
 

DeletedUser974

Guest
Het werk van de beste vriend van me vader is sponsor van Fc Twente. Hijzelf is daar manager.
Hij heeft dus sowieso 2 kaartjes in een skybox elke wedstrijd van Twente. Alleen hij kan niet vandaag (op vakantie) dus kreeg me vader de tickets, die vraagt mij mee.

Compleet gratis op 1 van de beste plaatsen en op 30 minuten rij-afstand. Nu nog mensen die het niet zouden doen? ;)

Gratis? zeg dat dan, verklaart een hoop ^^

Zullen wel meer mensen zijn die op vakantie zijn, ikzelf heb de afgelopen 2 jaar ook de eerste competitiewedstrijden van PSV moeten missen.
Ik moest zelfs de 4-3 tegen Ajax laten schieten omdat die KNVB dat leuk vond op de 3de speeldag te zetten -,-
 

DeletedUser

Guest
Het werk van de beste vriend van me vader is sponsor van Fc Twente. Hijzelf is daar manager.
Hij heeft dus sowieso 2 kaartjes in een skybox elke wedstrijd van Twente. Alleen hij kan niet vandaag (op vakantie) dus kreeg me vader de tickets, die vraagt mij mee.

Compleet gratis op 1 van de beste plaatsen en op 30 minuten rij-afstand. Nu nog mensen die het niet zouden doen? ;)

hierzo

Maarja ik heb niets met voorronde of oefenwedstrijden.
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk, lekker cashen aan de Costa del Sol of voor een kwart van dat salaris in de Brabantse modder gaan lopen rauzen. Ik zou het ook wel weten :D
 

DeletedUser

Guest
Groot gelijk, lekker cashen aan de Costa del Sol of voor een kwart van dat salaris in de Brabantse modder gaan lopen rauzen. Ik zou het ook wel weten :D

Inderdaad, het is misschien 'maar' Malaga waar ze allemaal naartoe gaan.. maar dat is wel een mooie stad met een geweldig klimaat. Veel mooier dan een stad als Manchester/Liverpool/etc., ook niet onbelangrijk natuurlijk.
 

DeletedUser974

Guest
Inderdaad, het is misschien 'maar' Malaga waar ze allemaal naartoe gaan.. maar dat is wel een mooie stad met een geweldig klimaat. Veel mooier dan een stad als Manchester/Liverpool/etc., ook niet onbelangrijk natuurlijk.

Bij dat 'maar' Malaga verdiend hij wel 4/5x zoveel als hij bij PSV zou verdienen, dus heeft hij groot gelijk.
Hetzelfde bij V Bommel, al kan die nog wel op topniveau mee, blijft gewoon in het buitenland.

Meeste spelers die naar het buitenland gaan zien we in NL niet meer terug. Kijk bv naar een Drenthe: Bij Real speelt hij niet meer, en voor iedere NL club zou hij een versterking zijn. Maar hij verdiend daar zoveel dat je het eigenlijk niet eens hoeft te gaan proberen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, en dan zeggen ze allemaal dat ze ooit terug gaan komen, maarja als je elke keer dat salaris op je bankrekening gestort ziet worden gaat dat ook wel wennen denk ik... dan kies je niet zomaar weer voor het koude Nederland waar je inderdaad 4x zo weinig verdiend.

Dat siert ook tegelijkertijd de mensen die het wel hebben gedaan.
 

DeletedUser974

Guest
Dat siert ook tegelijkertijd de mensen die het wel hebben gedaan.

En tijdens die terugkeer ook nog van grote waarde hebben kunnen zijn.
Stam & Davids waren toch niet de meest succesvolle.

Cocu blijft een held, samen met V Bommel en Vogel was dat een pwnage middenveld.
En die 5-1 tegen Vitesse, geweldig.
Dat die daarna nog een jaartje is gaan cashen in de woestijn gunnen we hem van harte ^^

Nu nog als trainer PSV een paar titels bezorgen en we kunnen gaan nadenken over een standbeeld.
 
Bovenaan