Voetbal

Deleted User - 487971361

Guest
that didnt age very well
Volgens mij liet United de FA Cup lopen en gaan ze vol voor de 4e plek. Met een degelijke keeper zat er zelfs een gelijkspel in. United blijft nog altijd beste Engelse club van het moment. Enige die in de buurt komt zijn de Spurs.
 
Reactiescore
1.277
Volgens mij liet United de FA Cup lopen en gaan ze vol voor de 4e plek. Met een degelijke keeper zat er zelfs een gelijkspel in. United blijft nog altijd beste Engelse club van het moment. Enige die in de buurt komt zijn de Spurs.

Onbegrijpelijk inderdaad hoe ze de gea op kunnen stellen...
wat is dit nu weer voor argument? wordt je in engeland echt niet in dank afgenomen als je de halve finale FA cup laat lopen tegen chelsea hoor. Die gingen er gewoon voor.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Aan de opstelling te zien niet. Waarom zou je anders starten met Bailly, Williams, Fred en James?
 
Reactiescore
1.277
Aan de opstelling te zien niet. Waarom zou je anders starten met Bailly, Williams, Fred en James?
Het herstel bij spelers duurt langer dan 3 dagen. ze kijken sowieso per speler naar hoe hij de vorige wedstrijd heeft verwerkt. dat verschilt ook per positie en per persoon hoe dat herstel is. ik zou dat niet gooien op het wel of niet serieus nemen van halve finale FA cup.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Heb de wedstrijd verder niet gezien, enkel de eerste 2 goals teruggekeken van Chelsea. Maar je zou gelijk kunnen hebben hoor. Al blijft United nog steeds de beste van Engeland van het moment. Gaan ook met gemak de Europa League winnen denk ik.
Als United Europa League wint gaat dat ticket dan naar Leicester of naar Ajax?
 
Reactiescore
999
Ze gaan voluit voor plek 3-4. Feit dat je beste speler Pogba op de bank zet zegt genoeg. De Gea ja ik begin het een beetje moe te worden. Fantastische keeper maar trop is teveel. Bovendien is hij de bestbetaalde speler in Engeland momenteel en dat is ie gewoon niet waard. Dean Henderson mag wel een kans krijgen van mij.
 
Reactiescore
1.277
Heb de wedstrijd verder niet gezien, enkel de eerste 2 goals teruggekeken van Chelsea. Maar je zou gelijk kunnen hebben hoor. Al blijft United nog steeds de beste van Engeland van het moment. Gaan ook met gemak de Europa League winnen denk ik.
Als United Europa League wint gaat dat ticket dan naar Leicester of naar Ajax?
Niet naar ajax. Ajax krijgt het ticket wat over is als de winnaar van de CL zich al heeft geplaatst.
 
Reactiescore
3.584
Wie United de beste ploeg van Engeland noemt ook al is het van het moment mist toch enkele vijzen. Kan je nog eerder Arsenal zeggen omdat ze heel recent zowel Liverpool als City geklopt hebben.

En het kan snel verkeren in de wereld. De Gea 1 of 2 jaar geleden nog verkozen tot beste keeper van de PL. Courtois kon er een paar maand geleden helemaal niets van en is nu de beste keeper van Spanje en iedereen is er dol op.

Mss moet United eens investeren in een goede verdediging, o wacht dat deden ze al met enkele 100'den miljoenen. Laat ik zeggen, mss moeten ze investeren in een betere scouting. Eens je ploeg wat beter speelt net zoals Real een drama was heb je als keeper gewoon heel veel pech. Zodra United was
t solider gaat spelen zal De Gea wel weer zijn beste zelve worden.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Toch echt sinds het sluiten van de wintertransfermarkt is United de beste met 8x winst en 4x gelijk. Gevolgd door City, Spurs en Burnley.
 
Reactiescore
3.584
Toch echt sinds het sluiten van de wintertransfermarkt is United de beste met 8x winst en 4x gelijk. Gevolgd door City, Spurs en Burnley.

Hangt wel van verschillende factoren af. City is al praktisch zeker van plaats 2 en al zeker van CL deelname. Liverpool is al kampioen. Die strijder voor niet veel meer terwijl United vol aan de bak moet om top 4 te halen voor CL ticket.

En dan heb ik het nog niet over de schema's van alle teams. Tegen wat voor ploegen speelt United allemaal, top 6 clubs of vooral daaronder. Kort gezegd neem ik het allemaal atm niet zo serieus bij United. Als ze volgend seizoen al was het maar enkel in het begin even meedoen voor de titel en wat beter spelen en mss in de CL wat presteren wil ik ze serieus nemen. Maar atm hecht ik er weinig waarde aan al vind ik wel ze in opmars zijn sinds Fernandes. Maar die verdediging blijft pijn doen aan mijn ogen. Die Maquire heeft 80 mil gekost? Dat kan toch nimeer xD
 
Reactiescore
999
Heb je barslechte scouting. Koop er dan 2 voor 40 mil die beide beter zijn, zo moeilijk kan dat niet zijn.

Jawel, dat is wel moeilijk. Kijk maar naar de verdedigers die Arsenal gehaald heeft, of die City gehaald heeft... Bovendien is hij een Engelsman dus gewoon een heel goede kapitein voor Man Utd. Ze hebben zeker teveel betaald, maar ik snap de aankoop zeker. Die kerel kan daar gewoon nog 8 jaar staan en Engelsen hebben graag een Engelsman achteraan staan.

Enkele voorbeelden: Ferdinand, Terry (in het verleden, die waren hun geld dan wel weer waard), Stones, Joe Gomez, Dier, Keane, etc. Bijna elke topploeg in Engeland heeft wel eens te veel betaald voor een CV om daar dan te kapitein van te proberen maken. Soms met succes, soms niet. Je moet ook soms verder kijken dan naar de pure kwaliteiten. Maar goed, 80 mil is natuurlijk veel te veel daar ben ik het mee eens.
 
Reactiescore
1.804
vriendin van mij heeft school gelopen met maguire blijkbaar is hij niet al te snugger
 
Reactiescore
3.584
Jawel, dat is wel moeilijk. Kijk maar naar de verdedigers die Arsenal gehaald heeft, of die City gehaald heeft... Bovendien is hij een Engelsman dus gewoon een heel goede kapitein voor Man Utd. Ze hebben zeker teveel betaald, maar ik snap de aankoop zeker. Die kerel kan daar gewoon nog 8 jaar staan en Engelsen hebben graag een Engelsman achteraan staan.

Enkele voorbeelden: Ferdinand, Terry (in het verleden, die waren hun geld dan wel weer waard), Stones, Joe Gomez, Dier, Keane, etc. Bijna elke topploeg in Engeland heeft wel eens te veel betaald voor een CV om daar dan te kapitein van te proberen maken. Soms met succes, soms niet. Je moet ook soms verder kijken dan naar de pure kwaliteiten. Maar goed, 80 mil is natuurlijk veel te veel daar ben ik het mee eens.

Ja Arsenal en Man City hun aankoop beleid is al even slecht, zeker in verdedigers. Nu moet ik erkennen de Kompany's, Ramos'n niet aan de bomen groeien. Maar toch 80 miljoen is echt zwak aankoop beleid. Die kerel is geen 40 miljoen waard. Als je mij even geeft kan ik Man U betere verdedigers geven voor 80 miljoen. Dat die engels is boeit niks wat mij betreft het is verre van ne Ferdinand.
 
Reactiescore
999
Ja Arsenal en Man City hun aankoop beleid is al even slecht, zeker in verdedigers. Nu moet ik erkennen de Kompany's, Ramos'n niet aan de bomen groeien. Maar toch 80 miljoen is echt zwak aankoop beleid. Die kerel is geen 40 miljoen waard. Als je mij even geeft kan ik Man U betere verdedigers geven voor 80 miljoen. Dat die engels is boeit niks wat mij betreft het is verre van ne Ferdinand.

Boeit voor ons niet veel nee maar veel Engelse ploegen vinden dit vaak belangrijk om dan het "verlengstuk" van de trainer te kunnen zijn. Kijk maar naar een Henderson bij Liverpool nu die voordien ook gewoon een heel matige speler was en nu een fantastisch seizoen gespeeld heeft.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ja Arsenal en Man City hun aankoop beleid is al even slecht, zeker in verdedigers. Nu moet ik erkennen de Kompany's, Ramos'n niet aan de bomen groeien. Maar toch 80 miljoen is echt zwak aankoop beleid. Die kerel is geen 40 miljoen waard. Als je mij even geeft kan ik Man U betere verdedigers geven voor 80 miljoen. Dat die engels is boeit niks wat mij betreft het is verre van ne Ferdinand.
Doe je best dan maar. Kom maar met betere verdedigers voor United voor 80 miljoen. En kom niet aan met Koulibaly want die is minder dan Maguire.
 
Bovenaan