Voetbal

Reactiescore
1.804
wat een naar gefrustreerd mannetje die blond
zouden zijn ouders de geldkraan dan toch dichtgedraaid hebben? Is dat de verklaring voor dit gedrag?
 

DeletedUser80232

Guest
Het lijkt me toch vrij duidelijk dat FC Utrecht de beste Nederlandse club is:D
 
Reactiescore
1.804
Laat die eerst maar fit worden inderdaad, maar we gaan aan Sneijder niks hebben.


Klopt, maar als fan maak je goede tijden en kut tijden mee. Al zou ik graag Driesje nog eens terugzien komen in dat mooie Utrecht.
Wie the fuck ben jij nu weer
 
Reactiescore
561
Laat die eerst maar fit worden inderdaad, maar we gaan aan Sneijder niks hebben.


Klopt, maar als fan maak je goede tijden en kut tijden mee. Al zou ik graag Driesje nog eens terugzien komen in dat mooie Utrecht.

Driesje :redface:

Gaan we verdomme niet te familiair worden?

In se niets mis met je andersgeaardheid, maar laten we gewoon normaal doen?
 
Reactiescore
3.576
“BAS geeft Waasland Beveren gelijk” prachtig dit!

Ze zijn ook best achterlijk hier in Belgie. Ik zei vanaf de corona uitbraak al speel die gvd laatste speeldag nog af, 1 fucking speeldag? Zonder publiek weliswaar en iedereen kende zijn plaats zonder gedoe. En Leuven Beerschot ook nog hun 2de match. Maar waarom zou je logisch nadenken als je ook dom kan handelen ?

Denk serieus dat ik solo het veel en veel beter geregeld had dan al die slimmeriken bij elkaar.
 
Reactiescore
561
Ze zijn ook best achterlijk hier in Belgie. Ik zei vanaf de corona uitbraak al speel die gvd laatste speeldag nog af, 1 fucking speeldag? Zonder publiek weliswaar en iedereen kende zijn plaats zonder gedoe. En Leuven Beerschot ook nog hun 2de match. Maar waarom zou je logisch nadenken als je ook dom kan handelen ?

Denk serieus dat ik solo het veel en veel beter geregeld had dan al die slimmeriken bij elkaar.

Hulde aan Jokersbrain mensen!

Hij wist het al vanaf de Corona uitbraak.

Sterker nog! Jokersbrain die zijn tijd verdoet op het Tribalwarsforum wist het beter dan hoopopgeleide succesvolle zakenmannen.

Wat een held ben je toch he.
 
Reactiescore
2.386
Tbf, enige reden waarom competitie werd stilgelegd is door ene Bayat. Die stond mooi derde met Charleroi en heeft zo zeker de groepsfase van de Europa league
 
Reactiescore
3.576
Tbf, enige reden waarom competitie werd stilgelegd is door ene Bayat. Die stond mooi derde met Charleroi en heeft zo zeker de groepsfase van de Europa league

Die was volgens mij tegen het sluiten van de competitie want die wou nog voor 2de plek gaan, voor voorrondes CL. Ze zijn gewoon gestopt door corona.
 
Reactiescore
2.386
Die was volgens mij tegen het sluiten van de competitie want die wou nog voor 2de plek gaan, voor voorrondes CL. Ze zijn gewoon gestopt door corona.
Geloof je het zelf? Ze speelden goed, ja. Maar 2de? Zag ik niet bepaald gebeuren. Nuja goed, maakt niet zoveel uit, kijk ook geen Belgisch voetbal. :tongue:
 
Reactiescore
561
Tbf, enige reden waarom competitie werd stilgelegd is door ene Bayat. Die stond mooi derde met Charleroi en heeft zo zeker de groepsfase van de Europa league

Ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd, maar ik had opgevangen dat er een dodelijk virus in België was. En bepaalde bronnen suggereren dat België best hard getroffen was door dat virus.

Geen idee of het een hoax is of niet, maar indien dat virus echt bestaat lijkt het me aannemelijk dat dat de reden is waarom de competitie stopte?
 
Reactiescore
2.386
nee is een hoax
 

Deleted User - 487970061

Guest
Bayat heeft China betaald om het virus vrij te laten, dat weet toch iedereen? Kom eens onder die steen vandaan man
 
Bovenaan