Voetbal

Reactiescore
3.536
Is da nog wel een club? Wat mij meer interesseert zijn de uit-supporters je ziet op de foto. Is het mijn club STVV of eerder Westerlo/Waasland-Beveren?
 
Reactiescore
756
Is da nog wel een club? Wat mij meer interesseert zijn de uit-supporters je ziet op de foto. Is het mijn club STVV of eerder Westerlo/Waasland-Beveren?
Het gaat over de uitsupporters. Beveren op bezoek in L*keren. De 'Wase Classico' Als STVV fan zou je moeten weten dat UB14 niet Brigada van STVV is :p
 
Reactiescore
3.536
Het gaat over de uitsupporters. Beveren op bezoek in L*keren. De 'Wase Classico' Als STVV fan zou je moeten weten dat UB14 niet Brigada van STVV is :p

o had ik nog niet eens naar gekeken, dan had ik het idd wel geweten! Maar was denk ik met jouw we het er over hadden. Beter fuseren die 2 !
 
Reactiescore
756
Naah. Laat Beveren maar gewoon Beveren zijn. Ben 100% anti L*keren en zou als ras echt Beveren-fan nooit kunnen gaan kijken om dan naast een L*keren fan te gaan staan. Liever opnieuw starten met Beveren in 4e provinciale dan.
 
Reactiescore
756
de E-side en Beveren Casuals zijn overnieuw begonnen in 4e provinciale onder de Naam Yellow Blue SK Beveren toen de fusie tussen KSK Beveren en Red Star Waasland er kwam.

Dat levert deze mooie foto's op;
1595624555883.png


1595624569666.png

1595624583678.png

Kampioen gespeelde in derde provinciale voor 1500 supporters.
 
Reactiescore
1.770
Vanheusden van Standard en Kana van Anderlecht. Elk max 20 miljoen euro. Heb je 2 toekomstige wereldtoppers voor 40 miljoen die wss nu al niet veel onder moeten doen voor Maguire. Dus 2 betere, jonger voor de helft van de prijs. En het is dat mijn kennis over andere talenten in europa niet bijster groot is. Maar anders had ik er nog wel andere kunnen benoemen heb geen idee wat er allemaal in subtop Frankrijk enzo rondloopt.



Dat is ook echt een grote grap om meerdere redenen. Ik quote even het Bayern bestuur 'Wij zullen nooit meer dan 50 miljoen uitgeven aan een speler voor principiële redenen zoals PSG, City ect wel doen. Enkele maanden later 80 miljoen voor ne LB. Dat alleen al is een enorme grap en als je ziet hoe dat jong talent bij Bayern Davies ofzo de pannen van het dak speelt moeten die toch ook beseffen ze 80 miljoen de vuilbak in gesmeten hebben? Ik had die kerel ni voor meer dan 20 miljoen willen aankopen.



Heel heel heel veel sterkte gewenst daarmee. Standard is een club die de weg naar onder al enkele jaren aan het inzetten is wegens wanbeleid. De ploeg zal in ieder geval zeker niet beter zijn dan de ploeg van vorig jaar en toen hadden ze al moeite met de top 6 behalen. Standard zit financieel heel slecht, zie de toekomst somber in voor deze zeer mooie club. Tijd voor nieuwe eigenaars.
Kana vergelijken met Maguire hahaahhaha
Als je echt een betere verdediger wil halen koop gewoon BRANDON MECHELE
 
Reactiescore
3.536
Kana vergelijken met Maguire hahaahhaha
Als je echt een betere verdediger wil halen koop gewoon BRANDON MECHELE

Brandon Mechele vind ik eigenlijk al net niet goed genoeg voor Brugge. Kana word wereldtop bij de grootste clubs in Europa en absoluut veel beter dan Maguire over enige tijd ofc.
 
Reactiescore
1.770
er werd jou gevraagd om spelers te noemen die NU beter zijn dan maguire voor dat bepaald bedrag, niet spelers die over vijf jaar MOGELIJKS beter zouden kunnen zijn. Beetje makkelijk op deze manier?
 
Reactiescore
1.770
verder neem ik jouw posts niet meer serieus gezien jouw recente uitspraken met betrekking tot Brandon Mechele
 
Reactiescore
3.536
er werd jou gevraagd om spelers te noemen die NU beter zijn dan maguire voor dat bepaald bedrag, niet spelers die over vijf jaar MOGELIJKS beter zouden kunnen zijn. Beetje makkelijk op deze manier?

Zoals ik al zei ben ik geen scout. Maar er liepen enkele jaren geleden vast ook wel Vanheusden's en Kana's rond in andere competities. Beter die voor 20 mil kopen dan wachten tot ze al in grote competities spelen en je er 80 mil voor moet betalen. Wat alsnog meer dan dubbel zoveel is als ik aan Maguire zou geven.


verder neem ik jouw posts niet meer serieus gezien jouw recente uitspraken met betrekking tot Brandon Mechele

Brandon Mechele was niet goed genoeg voor Brugge, werd toen uitgeleend aan mijn club. Kon zich beetje heruitvinden en kan nu stabiel verdediger zijn bij Brugge, wat zijn absolute max van niveau is hij aankan. Sorry als ik je daarmee kwets :s
 
Reactiescore
941
Vanheusden van Standard en Kana van Anderlecht. Elk max 20 miljoen euro. Heb je 2 toekomstige wereldtoppers voor 40 miljoen die wss nu al niet veel onder moeten doen voor Maguire. Dus 2 betere, jonger voor de helft van de prijs. En het is dat mijn kennis over andere talenten in europa niet bijster groot is. Maar anders had ik er nog wel andere kunnen benoemen heb geen idee wat er allemaal in subtop Frankrijk enzo rondloopt.

Lol, dat zeiden ze over Chancel Mbemba en Kara Mbodj ook. Kijk even waar die 2 nu spelen.

Hoeveel keer moet ik je nu nog uitleggen dat een goeie, degelijke CV extreem moeilijk te vinden is en dat ze niet aan de bomen groeien? Spelers als Ramos, Varane, Van Dijk, Kompany (vroeger), Hummels, Alderweireld (enkele jaren terug), etc. groeien niet (!!) aan de bomen.

Veel verdedigers spelen enkele jaren goed bij een middenmoter/degradatiekandidaat maar eens ze bij een topclub komen moeten ze ook leren het spel maken, lange passes versturen, opbouwen, de bal bijhouden onder druk, etc. Een heel ander type spel dan bij een club waar ze gewoon moeten verdedigen en de bal wegkoppen of wegknallen. Goede verdedigers die ook nog eens goede voeten hebben kosten dan ook extreem veel geld en Maguire is daar het schoonvoorbeeld van. Nogmaals, ze hebben teveel betaald, maar niet veel te veel. Denk je nu echt dat je er meer van kent dan de 6489 man die elke topclub elke dag helpen goede verdedigers aan te trekken? :redface:
 
Reactiescore
3.536
Lol, dat zeiden ze over Chancel Mbemba en Kara Mbodj ook. Kijk even waar die 2 nu spelen.

Wie is ze? Ik in ieder geval niet, ik was wel fan van Mbemba maar heb er nooit meer in gezien als middenmoot Engeland op zen best. Kara zelfs nog minder. Dat Anderlecht fans dat allemaal zeiden kan ik prima geloven maar iedereen met een gezond verstand wist dat die 2 niet eens goed genoeg waren voor Europese Subtop. En ik zeg u dat Kana dat op seminst wel gaat behalen en gok zelfs het aller hoogste.

Hoeveel keer moet ik je nu nog uitleggen dat een goeie, degelijke CV extreem moeilijk te vinden is en dat ze niet aan de bomen groeien? Spelers als Ramos, Varane, Van Dijk, Kompany (vroeger), Hummels, Alderweireld (enkele jaren terug), etc. groeien niet (!!) aan de bomen.

Heb je gelijk in maar koop dan een degelijke verdediger voor 40 mil ipv 80 mil.

Veel verdedigers spelen enkele jaren goed bij een middenmoter/degradatiekandidaat maar eens ze bij een topclub komen moeten ze ook leren het spel maken, lange passes versturen, opbouwen, de bal bijhouden onder druk, etc. Een heel ander type spel dan bij een club waar ze gewoon moeten verdedigen en de bal wegkoppen of wegknallen. Goede verdedigers die ook nog eens goede voeten hebben kosten dan ook extreem veel geld en Maguire is daar het schoonvoorbeeld van. Nogmaals, ze hebben teveel betaald, maar niet veel te veel. Denk je nu echt dat je er meer van kent dan de 6489 man die elke topclub elke dag helpen goede verdedigers aan te trekken? :redface:

Eens, er zijn genoeg goeie verdedigers die al hun luchtduels winnen maar zeer zelden hebben ze goeie voeten. Ik zie die kwaliteiten niet in Maguire voorlopig. Hij is groot en kan goed koppen, dat is al handig tegen 80% van de PL ploegen. Maar die 20% vooral top ploegen heb je daar veel minder aan. Waarom bv Man City jaren met Otamendi gespeeld heeft is mij ook een compleet raadsel. Die had 2 linker voeten.

En ik denk oprecht ik het beter weet dan vele bestuurslui bij die clubs. Je moet die mensen zeker niet gaan overschatten, in NL stelden ze Hans van breukelen aan om de lijnen voor het voetbal te heruitvinden het 'mentale' aspect. Daarmee kunnen we spelers 2% beter maken. Dergelijke onzin, gewoon goeie lichting nodig en al die onzin is weer meteen de vuilbak in. Duurde ook niet lang voor die weg was ofc.

Neem nu Arsenal, hoeveel miljoen hebben die voor Xhaka betaald, 45 ofzo? Kerel kan letterlijk niks buiten een leuk afstandsschot. Maar Arsenal is een grote club met dominant voetbal. Why verspil je geld aan een speler die je ploeg niet zal doen draaien, ik zei toen al, koop gewoon Tielemans en je zit voor 15 jaar snor met een draaischijf. Was goedkoper als Xhaka en 10x beter en word 37x beter. Nu is die bij Leiceister de draaischijf en binnen 1-2 jaar zit die bij een europese topclub. Ik neem nu telkens Belgische spelers, niet omdat andere landen geen soortgelijke talenten hebben, enkel ben ik heel erg bezig met Belgische competitie en minder met andere dus ik haal nu eenmaal daar men voorbeelden.

Maar ik kan zo een hele waslijst geven, Mourinho wou absoluut Sanchez hebben, kerel heeft paar matchen gespeeld verdiende 500 000 euro per week. Wie haalt zo'n peperdure speler binnen op die leeftijd. Dat is toch echt het geld uit de ramen gooien. Ik kan oneindig voorbeelden blijven smijten, Ajax beleid vond hun selectie goed we willen Zyech niet. Media en fans schreeuwen om Zyech uiteindelijk gaat Ajax onder druk hem toch maar kopen. BAM super groot succes. Verdienste van beleid Ajax? Nee, ze mogen blij zijn hun fans wel iets van voetbal kennen.

Barcalona, Neymar is weg laten we Coutinho halen doet het aardig bij Liverpool, dat die een flop ging worden was me al lang duidelijk. Dembele, 20 goals, 20 assists voor Dortmund in 1 seizoen, fenomenaal. Barca denkt, die moeten we hebben sicke stats. Maar hadden beter na gedacht die kerel in de kleine ruimte niks kan en alles op snelheid via de counter doet. Past wel in het tiki taka voetbal van Barca he? Maar wellicht waren ze hun eigen filosofie even vergeten. Barca heeft eigenlijk nog het meest aan wanbeleid gedaan als je ziet wat waar die hun geld aan gegeven hebben en wat eruit is gekomen.


Maar als je mij zegt of die bestuurslui het beter weten als mij, antwoord ik, veel wss wel, maar heel veel ook totaal niet. Zet mij aan hoofd scouting Arsenal 10 jaar geleden en die hadden nu een sterren elftal die elk jaar meestrijden voor titel en CL. Ben ik echt van overtuigd.
 
Reactiescore
1.770
jokersbrain praat veel maar ik heb hem nog steeds geen specifieke namen horen noemen die beter zijn dan maguire maar je kan halen voor minder geld
ik zie een correlatie met zijn permanente en bovendien ongefundeerde haat jegens BRANDON MECHELE, die bovendien ook in de CL prima zijn streng trok
 
Reactiescore
3.536
jokersbrain praat veel maar ik heb hem nog steeds geen specifieke namen horen noemen die beter zijn dan maguire maar je kan halen voor minder geld
ik zie een correlatie met zijn permanente en bovendien ongefundeerde haat jegens BRANDON MECHELE, die bovendien ook in de CL prima zijn streng trok

Zoals ik al zei ben ik geen scout. Man u zal in de jeugd toch wel verdedigers van hetzelfde niveau hebben die gratis zijn. Spendeer je 80 mil aan elders aan.


Heb niks tegen Brandon Mechele, zeer sympathieke leuke kerel. Maar gewoon een matige voetballer die puur als verdediger nog redelijk stabiel is maar verder geen meerwaarde levert aan het spel.
 
Reactiescore
941
Zoals ik al zei ben ik geen scout. Man u zal in de jeugd toch wel verdedigers van hetzelfde niveau hebben die gratis zijn. Spendeer je 80 mil aan elders aan.


Heb niks tegen Brandon Mechele, zeer sympathieke leuke kerel. Maar gewoon een matige voetballer die puur als verdediger nog redelijk stabiel is maar verder geen meerwaarde levert aan het spel.

Dit zegt eigenlijk al genoeg...
 
Bovenaan