Voetbal

Reactiescore
1.015
Lombaerts, Vertonghen, Meunier & Ciman zijn de enige anderen die 100% zijn, dus Kompany lijkt me een must. Alderweireld & Vermaelen out, Denayer & Kabasele komen niet uit de tribune bij hun ploeg. Ik zie Martinez zelfs Van Damme nog wel oproepen, die is echt sterk bezig, ookal is het maar de MLS.

Verder een Courtois die al 6 wedstrijden op rij de 0 houdt, Hazard momenteel beste man en spelmaker bij Chelsea, De Bruyne met een MOTM prestatie tegen Barca, Vertonghen beste verdediger (ook statistisch) van de BPL, Carrasco in bloedvorm met 6 goals/3 assist's/4x MOTM in 5 wedstrijden & Lukaku die 2de staat in de topschuttersstand in de BPL. Ben ook benieuwd voor volgende week :D

Waar is dat zesde doelpunt van Carrasco dan? Had een hattrick in de 1-6 of 1-7 en dan 2 goals tegen Malaga. Waren zijn eerste 5 van het seizoen en kan me niet herinneren dat ik een match gemist heb in de tussentijd. Courtois 6 wedstrijden vraag ik me ook af waar? Zal wel met bekers en Europees bijgerekend zijn?
 

DeletedUser48166

Guest
Waar is dat zesde doelpunt van Carrasco dan? Had een hattrick in de 1-6 of 1-7 en dan 2 goals tegen Malaga. Waren zijn eerste 5 van het seizoen en kan me niet herinneren dat ik een match gemist heb in de tussentijd. Courtois 6 wedstrijden vraag ik me ook af waar? Zal wel met bekers en Europees bijgerekend zijn?
3 tegen Granada, 1 tegen Rostov, 2 tegen Malaga = 6 goals in laatste 5 wedstrijden.
Courtois 4 in de BPL en ertussen ook 2 keer cleansheet bij de nationale ploeg inderdaad.
 
Reactiescore
1.015
Aaah. Rostov 1ste x vergat ik, juist. Thnx. OT speelt Carrasco gewoon werelds nu. Als hij bij de nationale ploeg die vorm haalt op een groot toernooi wordt het zeer interessant.
 
Reactiescore
603
bf54f492-d695-4ed4-9093-95ca43d74607
l41pjmv.png


De dag waar ik al een week zit op te wachten :D:eek:
 
Reactiescore
123
Denk dat Nederland het best moeilijk gaat krijgen :)
 

DeletedUser48166

Guest
Nou vanuit mijn eigen bevinding in Belgie ook opvallend weinig hoor, zeker in vergelijking met de match in 2012. Zal grotendeels wel komen doordat we buitenhuis spelen, Nederland in een dip zit, het geen pintjesweer is & de media wordt overheerst door andere dingen. Verder ook geen Nainggolan, Fellaini, Vermaelen, Alderweireld en De Bruyne, Courtois, Dembélé krijgen sowieso rust, Hazard misschien ook. Maar van een B-elftal kan je nooit spreken natuurlijk, met Carrasco en Mertens nog vermaak genoeg. Ik gok op een 1-1 of 1-2 en zeker geen felle wedstrijd.
 
Reactiescore
123
Meh, België lijkt nog steeds precies hetzelfde elftal als altijd. Erg sterk team op papier, maar op het veld nooit waarmaken.

Dat is hetzelfde voor nederland ... pijn krampjes amper in veld en al uitvallen
 

DeletedUser48166

Guest
Klopt ook gewoon, gisteren lag het vooral aan die arrogante mentaliteit. Verschiet ervan dat er amper werd uitgefloten namens de Nederlanders, dat traag gedoe en achteruit passen was ronduit irritant en saai. En als je dan nog eens Mertens laat starten terwijl je 4 BPL spitsen op de bank hebt zitten waarvan 2 enorm veel vooruit zouden zijn met wat speeltijd...
 
Reactiescore
123
klopt wel mee eens .... vond fluiten ook tegen vallen maar op moment is Nederlands elftal niet zo populair.
Komt ook door hun resultaten , je zag gister ook wel de opkomst erg minimaal helaas.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik denk dat we ook mogen zeggen dat dit Nederland wellicht 1 van de zieligste NL'se teams ooit is. Met ze 9'en 50 minuten lang verdedigen.. Tjonge jonge zeg.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dost en stekelenburg verdedigden niet mee hoor Sander. Dan kom je op 9, wat kan jij toch goed tellen zeg.
 

DeletedUser

Guest
Die Brenet kan de postbodes van Luxemburg niet eens aan. Selecteer die prutser aub nooit meer, ik zie nog liever Veltman daar spelen.
 
Bovenaan