Voetbal

DeletedUser40402

Guest
Het is eigenlijk bijna hopen dat Kompany niet meer terug op niveau komt, het zou toch zonde zijn om dat duo Alderweireld-Verthongen weer uit elkaar te trekken.
 
Reactiescore
770
Kompany al zo lang geblesseerd op dezelfde spieren, die komt gewoon niet meer, das een demper op zijn carrière en naam :/
 

DeletedUser65921

Guest
3-4-3 met Kompany op de plaats van Ciman gisteren? Lijkt me niet slecht!
 
Reactiescore
976
Carrasco was heerlijk. Wat een luxe hebben wij daar met De Bruyne, Hazard, Carrasco en Mertens.

J. Lukaku zijn 20 minuten waren dramatisch. Beetje stoer doen met de bal en dan recht in de voeten van een stilstaande Bosniër trappen was zijn hoogtepunt.
 

DeletedUser40402

Guest
3-4-3 met Kompany op de plaats van Ciman gisteren? Lijkt me niet slecht!

Ik heb de match niet gezien tegen Cyprus, hoe speelde hij daar eigenlijk? Soort 3-4-2-1 met 2 aanvallende middenvelders dicht bij de spits? Voor dat systeem hebben we echt gewoon de beste spelers denk ik? Meunier rechtsmidden die bij balverlies terug rechtsback komt en daar ook gewoon genoeg vermogen voor heeft, Carrasco als linksmidden die het gewend is veel te lopen bij Atletico en dan idd die 3 cv's. Hazard en De Bruyne dicht bij de spits die daar redelijk vrij zijn om te lopen waar ze willen en dan Naingollan en Witsel als stofzuigers voor de verdediging die redelijk snel inspelen bij Meunier of Carrasco. Zoiets zou ik toch wel als vast systeem proberen inbouwen, hebben we het beste materiaal voor denk ik.
 

DeletedUser65921

Guest
Geen idee, ik zat in Peru toen :p

Maar dat was ook de opstelling in mijn hoofd, met dan Dembele in plaats van Witsel.
 

DeletedUser

Guest
Pröpper wisselen en nooit meer selecteren aub.
Volgens mij heeft die het voor elkaar gekregen om 0 passes aan te laten komen, 100% balverlies te hebben en 100% van zijn duels te verliezen.
 
Reactiescore
110
Propper zit sowieso in een wat mindere periode, het valt in de Eredivisie alleen wat minder op. Strootman valt mij ook wat tegen.
 

DeletedUser

Guest
Viel je wat tegen? Laten we het maar gewoon eerlijk zeggen. Strootman en Pröpper waren verschrikkelijk slecht vanavond.
Begin dan gewoon met Depay als linksbuiten en Klaassen op het middenveld of desnoods met Vilhena of Toornstra. Waarom geen Toornstra in geweldige vorm opstellen ipv een Pröpper of Strootman die beide in waardeloze vorm zijn.

Dan heb je nog Stekelenburg die de 1-0 gewoon had moeten hebben, de scheidsrechter die een overduidelijk penalty niet geeft (volgens mij hebben we nu iedere kwalificatiewedstrijd een penalty moeten krijgen en niet gekregen, chapeau scheidsrechters) en dan ook nog de meest debiele wissel die ik in mijn leven heb gezien, aka Willems erin zetten als je 1-0 achter staat.

Enige positieve aan de avond was dat Karsdorp wederom een goede wedstrijd speelde, of beter gezegd, hij stak er met kop en schouders uit vandaag en wat mij betreft sowieso de beste speler op het veld vandaag. Van Dijk speelde een goede wedstrijd en wat mij betreft maakte Depay een goede indruk.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik vind je verhaal kloppen, op verhaal depay na. In tegenstelling tot de commentator en de meeste vond ik hem enorm slecht. Wellicht dat ik hard voor hem ben omdat io hem vergelijk met de depay van paar jaar geleden, maar meeverdedigen mag hij wel eens leren.
 

DeletedUser

Guest
Depay was naar mijn mening de enige speler, met Karsdorp, die echt probeerde. Zijn acties liepen niet altijd ergens op uit, maar voor een speler die al bijna een jaar niet echt meer wedstrijden speelt, speelde hij beter dan de spelers die week in week uit spelen. Het blijft een talent. Zou mooi zijn voor Nederland als Depay in januari verhuurd kan worden en in de zomer naar een andere club gaat waar die wel kan spelen.
 

DeletedUser73803

Guest
De penalties waren uiteraard niet fantastisch ingeschoten, maar ik gok dat de meeste keepers ze allebei hadden doorgelaten. Stekelenburg is echt in een geweldige vorm, ook buiten die penalties. Jammer van die blunder tegen Frankrijk, maar ik kan absoluut begrijpen dat Blind hem boven Zoet verkiest.
 

DeletedUser

Guest
Vanwaar al dat tijdrekken van Ajax? Zo sterk speelde Feyenoord niet, een 1-2 was te doen geweest als ze er gewoon voor gingen.
Maarja, tegelijkertijd was Ajax ook niet al te best, dus misschien dat ze daarom maar genoegen namen met een punt op het einde.
 

DeletedUser72524

Guest
Vanwaar al dat tijdrekken van Ajax? Zo sterk speelde Feyenoord niet, een 1-2 was te doen geweest als ze er gewoon voor gingen.
Maarja, tegelijkertijd was Ajax ook niet al te best, dus misschien dat ze daarom maar genoegen namen met een punt op het einde.

Kritiek geven op tijd rekken is allang geen discussie meer, Helaas al te erg geaccepteerd! Kunnen we niet discussie voeren over het onsportief gedrag van de Feyenoord supporters?
 
Bovenaan