Voetbal

Reactiescore
603
RSCL <3
Wat vinden jullie van de opkomende chinese competities die grotere spelers bij betere clubs wegkoopt (voor een groot bedrag)?
 
Reactiescore
603
Goed, maar ben benieuwd of het niet gaat falen net als MLS.
Ze zeggen dat het niveau hetzelfde is als de belgische competitie. uiteraard zal dat nu wel omhoog gaan door de vele grotere transfers.
'geld is belangrijk' zeggen de meeste spelers die naar daar gaan.
 
Reactiescore
1.728
Is het niveau van de Belgische competitie hoger Dan die van Nederland of vergelijkbaar ?
 
Reactiescore
1.075
Wat vinden jullie van Lex Immers?
 

DeletedUser72524

Guest
Lex Immers matige speler, maar een top mentaliteit! Wel een heel laag scorend vermogen:) Als ik Lex Immers hoor dan moet ik altijd aan dit plaatje denken :D:

meme.php
 

DeletedUser73803

Guest
Ik weet niet wat jij een heel laag scorend vermogen noemt, maar als je 2 seizoenen op rij gewoon 12 goals maakt als middenvelder is dat absoluut niet een laag scorend vermogen.
Rendement lag wel vrij laag bij hem, maar dat is iets totaal anders.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik weet niet wat jij een heel laag scorend vermogen noemt, maar als je 2 seizoenen op rij gewoon 12 goals maakt als middenvelder is dat absoluut niet een laag scorend vermogen.
Rendement lag wel vrij laag bij hem, maar dat is iets totaal anders.

Je hebt gelijk, het moet inderdaad rendement zijn, bedankt DK.
 
Reactiescore
110
Wat vinden jullie van Lex Immers?

Hij brengt veel energie, diepgang, heeft voor een middenvelder redelijk veel scorend vermogen en staat altijd garant voor goede statistieken. Maar voor een grote club mist hij de techniek en verfijning. Was net niet goed genoeg voor Feyenoord en is er de afgelopen tijd bij Cardiff niet beter op geworden geloof ik. Dus verwacht er niet te veel van.
 
Bovenaan