ViB vs Lux, een kwestie van tijd?

DeletedUser

Guest
Zolid je hebt het kick uitgelokt en je hebt hem het ook gekregen.

Mijn enige fout is dat ik zonder overleg met de rest van de leiding jou heb eruit gegooit.

En wat LOGH betreft. Kan hem missen als kiespijn.
- eerst neemt hij de rechten van alle stamleiders en benoemt zich tot enige stamleider.
- hij zou met nieuwe dingen komen die de stam zullen veranderen.

Na flink wat discussie met LOGH hebben we de stamrechten teruggekregen en in overleg hadden ik (mc beire account) en hell-fish de stamrechten. LOGH echter bleef zijn stamleiders rechten behouden.

Over zijn nieuwe dingen die de stam zullen veranderen: sorry maar die toverhoed van je was heel diep. Heb er niks van gezien en ons geduld raakte wel op. Enige wat ik van je zag is dat je wat actiever was, forum check (waarop zolid heel mooi op reageerd). PM van 4 edels in 1 sec.

Zulke dingen vraagt de stamleiding van een beginnend stam en niet van een nummer 2 stam, maar toch bleef ik je steunen in je acties omdat je mij medestamleider bent en zo hoort dat te zijn.

Na de kick van zolid nodig je hem meteen uit om mij terug te pakken maar je was het blijkbaar vergeten dat je niet meer de touwtjes in handen hebt.

Kort samengevat:
Zolid is een actief speler maar eentje met een grote mond meer een vib achtig persoon dus je kunt nu die kant solliciteren. Daarnaast zijn frustratie werd vooral veroorzaakt omdat hij maar niet in de leiding kwam samen met zijn maatje LOGH ( die samen spannen).
LOGH iemand van woorden weinig daden. veel actief weinig actie. succes nog kerel.

Nu deze 2 weg zijn ben ik uit de leiding gestapt en de volledige stamrechten aan een andere stamlid doorgeschoven.
Mijn doel was om de stamrechten die LOGH heeft afgepakt terug te krijgen bij de stamleiders en dat is me gelukt. LOGH daarin tegen is zelf uit gestapt omdat hij zag dat hij de volledige stamrechten nooit zou terugkrijgen en zijn toverhoed was hij kwijt. Verder wou hij niet overleggen over de kick van zolid maar mij in de rug steken.



mvg
snake80 (Mc Beire account)

& nu weten we allemaal wat voor interne problemen lux heeft, & Galblaas die mij beschuldigde dat ik teveel dingen zei op het AF :(.
 

DeletedUser19837

Guest
Achja leuke dingentjes om te weten:)
Hahah Logh en TehRich kicken.. Wie zijn NEXT.


PS: Hoop dat dit niet door mij komt:p
 

DeletedUser

Guest
Zolid je hebt het kick uitgelokt en je hebt hem het ook gekregen.

Mijn enige fout is dat ik zonder overleg met de rest van de leiding jou heb eruit gegooit.

En wat LOGH betreft. Kan hem missen als kiespijn.
- eerst neemt hij de rechten van alle stamleiders en benoemt zich tot enige stamleider.
- hij zou met nieuwe dingen komen die de stam zullen veranderen.

Na flink wat discussie met LOGH hebben we de stamrechten teruggekregen en in overleg hadden ik (mc beire account) en hell-fish de stamrechten. LOGH echter bleef zijn stamleiders rechten behouden.

Over zijn nieuwe dingen die de stam zullen veranderen: sorry maar die toverhoed van je was heel diep. Heb er niks van gezien en ons geduld raakte wel op. Enige wat ik van je zag is dat je wat actiever was, forum check (waarop zolid heel mooi op reageerd). PM van 4 edels in 1 sec.

Zulke dingen vraagt de stamleiding van een beginnend stam en niet van een nummer 2 stam, maar toch bleef ik je steunen in je acties omdat je mij medestamleider bent en zo hoort dat te zijn.

Na de kick van zolid nodig je hem meteen uit om mij terug te pakken maar je was het blijkbaar vergeten dat je niet meer de touwtjes in handen hebt.

Kort samengevat:
Zolid is een actief speler maar eentje met een grote mond meer een vib achtig persoon dus je kunt nu die kant solliciteren. Daarnaast zijn frustratie werd vooral veroorzaakt omdat hij maar niet in de leiding kwam samen met zijn maatje LOGH ( die samen spannen).
LOGH iemand van woorden weinig daden. veel actief weinig actie. succes nog kerel.

Nu deze 2 weg zijn ben ik uit de leiding gestapt en de volledige stamrechten aan een andere stamlid doorgeschoven.
Mijn doel was om de stamrechten die LOGH heeft afgepakt terug te krijgen bij de stamleiders en dat is me gelukt. LOGH daarin tegen is zelf uit gestapt omdat hij zag dat hij de volledige stamrechten nooit zou terugkrijgen en zijn toverhoed was hij kwijt. Verder wou hij niet overleggen over de kick van zolid maar mij in de rug steken.



mvg
snake80 (Mc Beire account)


Leuk dat je het zo neerschrijft, enkel is het niet helemaal correct.
Dat ik mijn kick heb uitgelokt zou ik graag meer verwoord zien want daar kan ik je niet goed in volgen.
Mss heb ik idd een grote mond, maar die grote mond probeert jullie wakker te schudden.
Ik heb trouwens heel mooi gereageerd op die forumcheck, maar als ik me niet vergist had ik wel gelijk.
Zo een topic's berbeteren de activiteit niet, zo'n topic's zijn gewoonweg nutteloos en dat weet iedereen die een beetje deftig TW speelt.
LOGH is een belangrijk voor lux, hij is bijna de draaimachine.
Hij is steeds diegene die probeert lux weer deftig te krijgen, maar als hij dit doet word dit jou blijkbaar niet geapprecieert.
Ok ik geef toe dat hij een fout heeft gemaakt me de leiding hun rechten af te nemen, maar was het niet zo dat er toen plost een groote activiteitsstijging was?
Dat LOGH mij meteen weer uitnodigd wil gewoon zeggen dat hij het niet eens is met jou manier van beslissen.
Dat jij dan meteen terugtrek wil dan ook meteen zeggen dat er een groot probleem is tussen de leiding.
Ook heb ik nooit maar dan ook nooit de intentie gehad om in het leidingsteam van lux te komen.

Dus als je nog meer onzin wil neergooien doe het dan goed:)
 

DeletedUser

Guest
Daar ga ik Glenn weg gelijk geven dat LOGH inderdaad een leider is de de zaken van Lux nog laat draaien, samen met Robin. Nu is Robin er niet meer, hebben jullie dan weer miserie & interne problemen. Verbaasd me eigenlijk niets.

De verleden keer was Robin ook inactief & waren ik & Bart uit de stam geleaved, nu gebeurt dit weeral.

Lux is een stam vol slechte leiding en luie zakken, als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Daar ga ik Glenn weg gelijk geven dat LOGH inderdaad een leider is de de zaken van Lux nog laat draaien, samen met Robin. Nu is Robin er niet meer, hebben jullie dan weer miserie & interne problemen. Verbaasd me eigenlijk niets.

De verleden keer was Robin ook inactief & waren ik & Bart uit de stam geleaved, nu gebeurt dit weeral.

Lux is een stam vol slechte leiding en luie zakken, als je het mij vraagt.

robin is er al een x aantal maanden niet noob:p
 

DeletedUser

Guest
Speler Actie Datum/Tijd Punten
baszuigtbal Left 28th November 2009 - 16:00 8,435,914
paljas99 Left 28th November 2009 - 13:00 6,458,403
TehRich Left 28th November 2009 - 01:00 9,748,660


Netjes ;)
Eindelijk paar mensen die verstand hebben ;)

Gaan MC/ iemand anders :p Djalan uitnodigen omdat hij aan de cluster van SBX zit haha :D
 

DeletedUser19837

Guest
Ohh Mcbeire,, Waar ben je mee bezig..
Ohhja Dictator aan het uithangen..
Had je dat niet eerder kunnen doen,, Toen ik nog in Lux zat..
Maar is best wel grappig Dictator zonder aanhang..

Zeilig!
 

DeletedUser

Guest
hmm volgens mij doelde Glenn op ene bart.hurink :eek:?

Neuh, dan zou Glenn zeggen: Pro ;).

Trouwens Glenn, wie had er dan ook vertrokken naar FORT in die tijd toen wij hadden vertrokken uit Lux?

Geen uitvluchten zoeken :rolleyes:.

JeWeettoch2, jij bent ook zo'n accounthopper, kan jij dus meepraten met "grootste noob" gebaren :rolleyes:.

Lux is al eerder bewezen dat men zonder Bart, LOGH & Robin niets zijn, nu ziet iedereen het alweer. Lux = fail!
 

DeletedUser

Guest
Neuh, dan zou Glenn zeggen: Pro ;).

Trouwens Glenn, wie had er dan ook vertrokken naar FORT in die tijd toen wij hadden vertrokken uit Lux?

Geen uitvluchten zoeken :rolleyes:.

JeWeettoch2, jij bent ook zo'n accounthopper, kan jij dus meepraten met "grootste noob" gebaren :rolleyes:.

Lux is al eerder bewezen dat men zonder Bart, LOGH & Robin niets zijn, nu ziet iedereen het alweer. Lux = fail!

ja op hoeveel accounts heb ik dan gezeten?

ben nieuwsgierig:D
 
Bovenaan