ViB vs Lux, een kwestie van tijd?

DeletedUser19837

Guest
Nou ViB mist weer een tientallen def dorpen aan de ViB kant..
Als McBeire slim is houdt hij zijn stamgenoten tevreden, zoals elke stamleider moet doen.

Mcbeire is gewoon een ego die volgens mij niks afspreekt en alles tegenwerkt..
LOGH neem aub deze gozer zijn leidingsfunctie af.. Leave doet ie niet omdat hij scheit dat ViB hem overneemt!
 

DeletedUser32994

Guest
Nou ViB mist weer een tientallen def dorpen aan de ViB kant..
Als McBeire slim is houdt hij zijn stamgenoten tevreden, zoals elke stamleider moet doen.

Mcbeire is gewoon een ego die volgens mij niks afspreekt en alles tegenwerkt..
LOGH neem aub deze gozer zijn leidingsfunctie af.. Leave doet ie niet omdat hij scheit dat ViB hem overneemt!

Als je niks zinnigs te zeggen hebt post dan alsjeblieft ook niks... Je weet zelf ook dat dit nergens op slaat en dat jij niet kan tippen aan noch Snake noch Mc Beire zelf.
 

DeletedUser

Guest
Nou ViB mist weer een tientallen def dorpen aan de ViB kant..
Als McBeire slim is houdt hij zijn stamgenoten tevreden, zoals elke stamleider moet doen.

Mcbeire is gewoon een ego die volgens mij niks afspreekt en alles tegenwerkt..
LOGH neem aub deze gozer zijn leidingsfunctie af.. Leave doet ie niet omdat hij scheit dat ViB hem overneemt!

bucky gewoon niet meer proberen en lees aub je post na
vib mist def dorpen aan vib kant :rolleyes:
 

DeletedUser19837

Guest
Ja nou je weet wat ik bedoel.. Alsnog zijn het er tientallen:p Jullie mogen blij zijn dat TAB ze druk houdt!
 

DeletedUser

Guest
Als je niks zinnigs te zeggen hebt post dan alsjeblieft ook niks... Je weet zelf ook dat dit nergens op slaat en dat jij niet kan tippen aan noch Snake noch Mc Beire zelf.

Aan leidingsskills misschien niet, maar ik geef hem wel gelijk.

Logh & Beurre waren de enigste leiding die wat deden. De rest had ik bijna nooit gezien op het leidingsfora. Wel Galblaas die wat onzin zat te vertellen & haar noobtactieken wou voorbereiden.

Jou daarentegen heb ik nooit gezien als leiding, maar het verbaast me wel, sinds ViB in de werking bezig was met Dringdrong, dat jij plots op een andere account zat :rolleyes:.
 

DeletedUser32994

Guest
Aan leidingsskills misschien niet, maar ik geef hem wel gelijk.

Logh & Beurre waren de enigste leiding die wat deden. De rest had ik bijna nooit gezien op het leidingsfora. Wel Galblaas die wat onzin zat te vertellen & haar noobtactieken wou voorbereiden.

Jou daarentegen heb ik nooit gezien als leiding, maar het verbaast me wel, sinds ViB in de werking bezig was met Dringdrong, dat jij plots op een andere account zat :rolleyes:.

Ik zit niet in de leiding van Lux, ik speel alleen op Mc Beire Snake en mc beire zelf doen de leiding ik help hun alleen beetje met het acc omdat geen tijd genoeg heb om zelf een heel acc te runnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit niet in de leiding van Lux, ik speel alleen op Mc Beire Snake en mc beire zelf doen de leiding ik help hun alleen beetje met het acc omdat geen tijd genoeg heb om zelf een heel acc te runnen.

Sinds wanneer :rolleyes:?

Je hebt wel tijd genoeg om tww te doen & andere werelden te spelen?
 

DeletedUser

Guest
achja :)
Ik klaagde dat de leiding niet streng genoeg optrad:p
nu beginnen ze streng op te treden en willen ze mij als voorbeeld gebruiken xD
Goed bezig snake xD
als ik me niet vergis was ik een van de actiefste leden :p
 

DeletedUser

Guest
achja :)
Ik klaagde dat de leiding niet streng genoeg optrad:p
nu beginnen ze streng op te treden en willen ze mij als voorbeeld gebruiken xD
Goed bezig snake xD
als ik me niet vergis was ik een van de actiefste leden :p
Zolid ik ben trots op je :p
En als ik dat ben is dat al belangerijk haha :D
 

DeletedUser16768

Guest
Hoe kan dit nou weer?
1 pagina over de leiding van Lux? Als het niet werkt daar, zien we dat wel. Als het wel werkt, zien we het ook wel.

Ik wil ze wel de kans geven om Lux naar de grond te leiden, mij hoor je niet klagen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zolid je hebt het kick uitgelokt en je hebt hem het ook gekregen.

Mijn enige fout is dat ik zonder overleg met de rest van de leiding jou heb eruit gegooit.

En wat LOGH betreft. Kan hem missen als kiespijn.
- eerst neemt hij de rechten van alle stamleiders en benoemt zich tot enige stamleider.
- hij zou met nieuwe dingen komen die de stam zullen veranderen.

Na flink wat discussie met LOGH hebben we de stamrechten teruggekregen en in overleg hadden ik (mc beire account) en hell-fish de stamrechten. LOGH echter bleef zijn stamleiders rechten behouden.

Over zijn nieuwe dingen die de stam zullen veranderen: sorry maar die toverhoed van je was heel diep. Heb er niks van gezien en ons geduld raakte wel op. Enige wat ik van je zag is dat je wat actiever was, forum check (waarop zolid heel mooi op reageerd). PM van 4 edels in 1 sec.

Zulke dingen vraagt de stamleiding van een beginnend stam en niet van een nummer 2 stam, maar toch bleef ik je steunen in je acties omdat je mij medestamleider bent en zo hoort dat te zijn.

Na de kick van zolid nodig je hem meteen uit om mij terug te pakken maar je was het blijkbaar vergeten dat je niet meer de touwtjes in handen hebt.

Kort samengevat:
Zolid is een actief speler maar eentje met een grote mond meer een vib achtig persoon dus je kunt nu die kant solliciteren. Daarnaast zijn frustratie werd vooral veroorzaakt omdat hij maar niet in de leiding kwam samen met zijn maatje LOGH ( die samen spannen).
LOGH iemand van woorden weinig daden. veel actief weinig actie. succes nog kerel.

Nu deze 2 weg zijn ben ik uit de leiding gestapt en de volledige stamrechten aan een andere stamlid doorgeschoven.
Mijn doel was om de stamrechten die LOGH heeft afgepakt terug te krijgen bij de stamleiders en dat is me gelukt. LOGH daarin tegen is zelf uit gestapt omdat hij zag dat hij de volledige stamrechten nooit zou terugkrijgen en zijn toverhoed was hij kwijt. Verder wou hij niet overleggen over de kick van zolid maar mij in de rug steken.



mvg
snake80 (Mc Beire account)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan