ViB vs Lux, een kwestie van tijd?

DeletedUser16256

Guest
Hoi beste medeforumgangers,

Ik ben spam en spam is mij, maar ik ben meer dan spam :cool: (om maar even de toon te zetten).

Ondertussen zijn de conflicten met Lux al een tijdje aan de gang.. ik vind mezelf erg knap en wil er dan ook een beetje dieper op in gaan.

Om te beginnen de gekende statistiekjes..

Side 1:
Tribes: Lux -A.S-
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 7,772
Kant 2: 9,038
Verschil: 1,266

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 75
Kant 2: 275
Verschil: 200

Deze frame is voor altijd gezien. Over het algemeen kunnen we besluiten dat ViB het beter doet, zowel op oorlogsvlak als op algemeen edelvlak. Als we er de statistiekjes van afgelopen maand bij pakken;

Side 1:
Tribes: Lux -A.S-
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,044
Kant 2: 2,238
Verschil: 194

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 235
Verschil: 194

.. zien we dat Lux stilletjes aan op gang aan het komen is. Na het verlies van Ruthless, zijn de zonnetjes zich aan het herorganiseren onder leiding van Hell-Fish, Ikkefdv en LOGH. Als we dan de frame van één week pakken..

Side 1:
Tribes: Lux -A.S-
Players:

Side 2:
Tribes: ViB
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 549
Kant 2: 632
Verschil: 83

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27
Kant 2: 15
Verschil: 12

.. zien we zelfs dat Lux meer dorpjes heeft overgenomen van ViB. Dit is natuurlijk buiten de barbarendorpen van Ruthless gerekend..

Maar wat wel duidelijk is, is dat ViB op elke frame domineert qua algemene edelacties. Laat ons even een sommetje maken, mbv het laatste framepje.

Kant 1: 549
Kant 2: 632

Lux telt 34 leden, -A.S- telt er 15= 49. Natuurlijk groeit niet iedereen in -A.S-, maar je kan nu ook weer niet zeggen dat Lux altijd minder leden heeft gehad.. ViB telt er 34

549:49 = 11,2
632:34 = 18,6

--> Hieruit kunnen we besluiten dat ViB's activiteit, motivatie en overnames hoger liggen dan die van Lux. Mensen van Lux gaan claimen dat -A.S- er niet bijhoort? Zoals jullie willen.

Kant 1: 515
Kant 2: 632

515:34 = 15,1
632:34 = 18,6

Het gemiddelde van ViB blijft hoger liggen... laat ons ook daar wat verder inkijken.

Om er maar even de Stats bij te halen.. wat is Lux aan het doen? We zien nogal wat gele bolletjes, die voornamelijk op interns wijzen, en hier en daar ook rode bolletjes, dorpen die verloren zijn aan random stammen of ViB.

Als we dan naar de stats van ViB kijken, zien we een veel gezondere.. veel groene bolletjes, en hier en daar een geel bolletje of een rood.

Om even alles te verwortelen;

Wat doen Lux leden?
Angel Dust internt al maandenlang van zijn moraalbrekersstam
Galadriel1 internt heel haar leven lang, nu edelt ze een paar barbarendorpen, en hier en daar een dorpje van ViB
Mc Beire internt op dit moment
Ikkefdv internt sinds 1 Juni
Baszuigtbal edelt dorpen van B.R.D en kan daarmee als enige waardige aanvaller in de top 5 van Lux bestempelt worden.

Wat verder?

Niets speciaals. Het merendeel internt, edelt barbarendorpen, en hier en daar een random dorp. Echter zijn er wel die nog verliezen lijden.

Madbarry durft al eens te bezwijken onder wat aanvallen, Numb3rs staat onder aanval van ViB, Darth Bandon verliest heel wat dorpen aan TCA, 5-10 spelers in de stam zijn interns, en Klaus is gekickt omdat hij veel dorpen verloor aan FORT.

En wat doet ViB dan?
Da Phoenix edelt vijanden
PrinceV edelt vijanden, en een paar dorpjes van Ferdy81
Ferdy81 is gestopt wegens privé problemen, maar edelde vijanden/edelvoer
Ptagi internt MarcodaFlex, daarvoor barbarendorpen
BW-King edelt vijanden

En voor de rest?

Beurre fuseert met Bart.Hurink, Aggresivetigra en CorpusNL doen zich tegoed aan de dorpen van Ruthless-1 die barbaar zijn geworden. Er is 1 intern in de stam, dat is Marcodaflex.

Uit dit allemaal kunnen we besluiten dat ViB gezonder en beter bezig is dan Lux.

En wat met de oorlog? Hoe zit het daarmee?



Het is duidelijk dat ViB z'n startoffensief niet gemist heeft. Lux is stilletjes aan terug aan het reageren, maar het spektakel blijft voorlopig uit.

Ruthless één werd vrij makkelijk uitgeschakeld. Zodra hij zag dat hij erg veel incomings had, besloot hij zijn account op 'verwijderen' te zetten.. veel dorpen werder verloren aan ViB, en veel troepen werden gekilled.

Voor de rest zien we Beurre en Bart.Hurink in conflict met Galadriel1 en Numb3rs liggen. Beurre verloor een klein clustertje in Lux aan hen, en Bart.Hurink verloor op zijn beurt een paar dorpen aan het tweetal. Doch zijn ze in de tegenaanval gegaan..

Dit levert een aantal leuke berichtjes op:
Bericht 1
Bericht 2
Bericht 3
Bericht 4
Bericht 5 (op 0 muur)
Bericht 6 wat dan weer aantoont dat de timekunsten niet optimaal zijn

Enzovoort enzovoort..

Gaat Lux zich nog herpakken, of is het een kwestie van tijd voor ViB zich onsterfelijk gaat maken, en het bloed der Lux gaat drinken?
 

DeletedUser

Guest
wat een subjectieve post met veel zelfverzonnen feiten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
deze 2 punten bvb

* 5-10 spelers in de stam zijn interns
* Klaus is gekickt omdat hij veel dorpen verloor aan FORT.

er zijn denk ik 3 interns dus geen getal tussen 5 en 10
klaus heeft zelf beslist om naar AS te gaan en is dus niet gekickt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik merk dat FORT hier in deze strijd nog een belangrijke rol gaat spelen ;)
 

DeletedUser22017

Guest
Beargumenteer.. slechter als jouw bovenstaande post kan het al niet zijn hé :cool:

Dit is je eerste: "Ferdy81 is gestopt wegens privé problemen, maar edelde vijanden/edelvoer"

Bart, je maakt daar beter van "Ferdy edelde gestopte accounts waarvan de vv binnen ViB zat."
 

DeletedUser16256

Guest
deze 2 punten bvb

* 5-10 spelers in de stam zijn interns
* Klaus is gekickt omdat hij veel dorpen verloor aan FORT.

er zijn denk ik 3 interns dus geen getal tussen 5 en 10
klaus heeft zelf beslist om naar AS te gaan en is dus niet gekickt ;)

Remco007 is 1, Chevy Chamaro is 2, meries is 3, LOGH is 4, Kadee is 5 (?)

Dit is je eerste: "Ferdy81 is gestopt wegens privé problemen, maar edelde vijanden/edelvoer"

Bart, je maakt daar beter van "Ferdy edelde gestopte accounts waarvan de vv binnen ViB zat."

En waarop berust je dat?
 

DeletedUser33213

Guest
Toen ik dat topic maakte was er nog niet echt een 'oorlog' tussen ViB en Lux. Maar je zag het eigenlijk wel aankomen. Ze hebben veel raakvlakken en zijn 2 grote stammen.
Nu is er nog altijd niet erg een 'oorlog', maar die komt zeker en vast.
 

DeletedUser

Guest
bij ikkefdv zeg je is vanaf ... begonnen met internen
dan kan je ook zeggen BW-king is vanaf midden juli gestopt met internen :p
 

DeletedUser

Guest
Er zitten wel degelijk feiten in Joren, maar alleen degene die ViB beter laten lijken.. De rest is weggelaten.
Er leuk gedaan Beurre, maar de propaganda druipt ervanaf..

Ook zijn bepaalde dingen mening:

Code:
--> Hieruit kunnen we besluiten dat ViB's activiteit, motivatie en overnames hoger liggen dan die van Lux. Mensen van Lux gaan claimen dat -A.S- er niet bijhoort? Zoals jullie willen.
Activiteit en motivatie kun je niet afleiden uit stats, nouja, voor een gedeelte dan.. Maar wie zegt dat (bijv!) Ruthless geen motivatie had, of de activiteit niet meehad. Hij werd misschien ontmoedigd door de overvloed van aanvallen.

En wij gaan de internstammetjes die overal verspreid liggen van ViB toch ook niet meenemen in Stats? Die leveren misschien geen gele bollen op, maar zijn toch degelijk gratis dorpen.

Dit is maar een voorbeeld uit een van je berichten, nu je ViB'er bent zullen we er wel meer van dit soort tegenkomen van je..
 

DeletedUser

Guest
Er zitten wel degelijk feiten in Joren, maar alleen degene die ViB beter laten lijken.. De rest is weggelaten.
Er leuk gedaan Beurre, maar de propaganda druipt ervanaf..

ik zei er zijn VEEL verzonnen feiten
ik zei niet dat ALLES verzonnen was ;)
 

DeletedUser16256

Guest
ik zei er zijn VEEL verzonnen feiten
ik zei niet dat ALLES verzonnen was ;)

Veel zeg je.. en je haalt alleen datgene met die interns aan, terwijl het weldegelijk interns zijn? Je beargumentatie trekt op geen schildpad :$

En @ Janno.. klopt, dat weet je niet zeker, maar dat soort dingen liggen heel erg dicht bij mekaar :)
 

DeletedUser

Guest
Idd, dood en leven liggen ook dicht bij elkaar.. Desondanks is het verschil ertussen enorm
Maar wat moeten we denken bij de enz.'s? Dat het tropic geupdate word met de tijd? Dat er andere vergelijkingen gemaakt gaan worden?

En de titel, moet dat niet zijn: 'ViB vs. Lux & TAoW' ? Aangezien er geroepen word dat Lux & TAoW samen werkten, zullen ze ook beide aangepakt worden door ViB?
 

DeletedUser16256

Guest
Idd, dood en leven liggen ook dicht bij elkaar.. Desondanks is het verschil ertussen enorm
Maar wat moeten we denken bij de enz.'s? Dat het tropic geupdate word met de tijd? Dat er andere vergelijkingen gemaakt gaan worden?

En de titel, moet dat niet zijn: 'ViB vs. Lux & TAoW' ? Aangezien er geroepen word dat Lux & TAoW samen werkten, zullen ze ook beide aangepakt worden door ViB?

Tja, Lux en TAoW is een ander verhaal..
 

DeletedUser

Guest
andere bij vib

* dye devil pakt bb dorpen
* benleonard heeft ook lange tijd geinternd, nu niet meer
* sorry babe x internt KLAUDIA
* pokerface verliest hoop dorpen, tenzij het ruil is wat ik betwijfel
* youngpeople internen en bb dorpen
* Breakdown internt
 

DeletedUser16256

Guest
andere bij vib

* dye devil pakt bb dorpen
* benleonard heeft ook lange tijd geinternd, nu niet meer
* sorry babe x internt KLAUDIA
* pokerface verliest hoop dorpen, tenzij het ruil is wat ik betwijfel
* youngpeople internen en bb dorpen
* Breakdown internt

Ja ik heb bij jullie ook niet iedereen opgenoemd die internt, lange tijd stilstaat etc..
 

DeletedUser

Guest
een mooie post! Wel dat het bij vib het positieve en bij lux het negatieve benadrukt is. feiten zijn het echt er wel veel.
maar die interns bijvoorbeeld. interns binnen de stam heeft vib idd bijna niet. (alleen marcodaflex) buiten de stam zijn er echter wel interns. in k32 bijvoorbeeld. daar zijn de interns dieppaars, keano henkjan (ofzo) en volgensmij nog wel wat. verder is er geloof ik ook recent een speler barbaar geworden.

je tekst geeft mooi weer wat er recent is gebeurt, maar je hebt niet objectief deze tekst geschreven.
 

DeletedUser16256

Guest
een mooie post! Wel dat het bij vib het positieve en bij lux het negatieve benadrukt is. feiten zijn het echt er wel veel.
maar die interns bijvoorbeeld. interns binnen de stam heeft vib idd bijna niet. (alleen marcodaflex) buiten de stam zijn er echter wel interns. in k32 bijvoorbeeld. daar zijn de interns dieppaars, keano henkjan (ofzo) en volgensmij nog wel wat. verder is er geloof ik ook recent een speler barbaar geworden.

je tekst geeft mooi weer wat er recent is gebeurt, maar je hebt niet objectief deze tekst geschreven.

Ik heb ook nergens gezegd da da mijn bedoeling is hé :D
 
Bovenaan