ViB vs. Fog en MBS

DeletedUser

Guest
wat me n ook beweert of zegt over VIB het is de enigste stam die er in slaagt om terein te winnen
als ik de gegevens zie en hun vooruitgang
dan zullen ze gewoon doorgaan en met ter tijd toch zware verliezen geven aan FOG
de aanvallen en planning is moet ik wel eerlijk zeggen perfect gepland
samenwerking en doorzetting
want wat als ze doorbreken
al de spelers die djock zitten ondersteunen hebben met defense zullen toch ooit eens met troepen tekort komen en dan zullen hun dorpen nog sneller vallen dan anders
wat je er ook over zegt
ze dwingen respect af en eerlijk ze verdienen het ook
ze staan nu nog 2de maar hebben met zelfs een speler die vertrokken is nog altijd de eerste stam op wereld 8 aan het inhalen
en deze is momenteel punten aan het verliezen (aan VIB) of staat gewoon stil in groei (door VIB :p)
dus ik durf wel zeggen dat hier de winnaar VIB zal zijn ook al zullen ze hun tijd er voor moeten nemen om de muren van grotere stammen af te breken en door te duwen


Dit klopt, stammenacties zoals op djock, tja, je kan niet altijd geluk hebben, als hij een mass defence heeft kan je vrij weinig beginnen, alleen stapje bij stapje komen we er wel.

nu is het nog leuk, maar stel dat er 20 x zoon aanval op djock komt?? dan ziet hij het echt niet meer zitten
 

DeletedUser

Guest
Jullie beweren dat jullie ligging slecht is:

Wij grenzen evenveel aan jullie als jullie aan ons.
Daar bovenop liggen wij ook tegen Lux waarmee ook een mini-oolog aan de gang is.

Jullie noemen jezelf zo graag een topstam, jullie grenzen er aan 1 en aan een subtopper.

Wij grenzen aan een subtopper en 2 'top'stammen.

Als jullie dat met dat excuus dan afkomen komt dat voor mij tamelijk hopeloos over..
 

DeletedUser

Guest
Jullie beweren dat jullie ligging slecht is:

Wij grenzen evenveel aan jullie als jullie aan ons.
Daar bovenop liggen wij ook tegen Lux waarmee ook een mini-oolog aan de gang is.

Jullie noemen jezelf zo graag een topstam, jullie grenzen er aan 1 en aan een subtopper.

Wij grenzen aan een subtopper en 2 'top'stammen.

Als jullie dat met dat excuus dan afkomen komt dat voor mij tamelijk hopeloos over..

jullie grenzen aan meer stammen dan FOG,LUX kan er zo een aantal opnoemen;)
 

DeletedUser

Guest
mja dan nog er zijn teveel excuses die FOG aan het maken is momenteel om toch te laten blijken dat ze weerstand bieden aan VIB
maar de gegevens zeggen het anders en daar kan je niet onderuit van gaan en dat is dat jullie momenteel verliezen
en zoals PrinceV zei

Wij grenzen evenveel aan jullie als jullie aan ons.
Daar bovenop liggen wij ook tegen Lux waarmee ook een mini-oolog aan de gang is.

die mini oorlog momenteel is ook in VIB voordeel
dus wat leid je daar dan van af
dat ze momenteel sterker en beter georganiseerd zijn dan gelijk welke andere stam hier in wereld 8
en dat de stam een geheel vormt en niet enkel individuele spelers die hun eigen weg gaan
mja de speeltijd is nog lang hier maar wie wat er nog gaat gebeuren maar als ze zo door blijven spelen dan zal VIB als overwinnaar hier uit komen
 

DeletedUser16381

Guest
mja dan nog er zijn teveel excuses die FOG aan het maken is momenteel om toch te laten blijken dat ze weerstand bieden aan VIB
maar de gegevens zeggen het anders en daar kan je niet onderuit van gaan en dat is dat jullie momenteel verliezen
en zoals PrinceV zei



die mini oorlog momenteel is ook in VIB voordeel
dus wat leid je daar dan van af
dat ze momenteel sterker en beter georganiseerd zijn dan gelijk welke andere stam hier in wereld 8
en dat de stam een geheel vormt en niet enkel individuele spelers die hun eigen weg gaan
mja de speeltijd is nog lang hier maar wie wat er nog gaat gebeuren maar als ze zo door blijven spelen dan zal VIB als overwinnaar hier uit komen
je ka zeker niet ontkennen dat VIB kwalitatief de beste spelers heeft, wat tot nu toe dan de doorslag heeft gegeven. maar het verschil met lux is niet zoveel;)
 

DeletedUser15937

Guest
je ka zeker niet ontkennen dat VIB kwalitatief de beste spelers heeft, wat tot nu toe dan de doorslag heeft gegeven. maar het verschil met lux is niet zoveel;)

laat ons dan is zien dat het verschil niet zo groot is, val mijn persoon aan bijvoorbeeld ;)
 

DeletedUser

Guest
je ka zeker niet ontkennen dat VIB kwalitatief de beste spelers heeft, wat tot nu toe dan de doorslag heeft gegeven. maar het verschil met lux is niet zoveel;)


mja het verschil is dat ik zie dat VIB toch dorpen bij LUX wegkaapt en niet omgekeerd
dus er is wel een verschil in e
 

DeletedUser

Guest
Klopt niet hoor , lux heeft al in totaal meer dorpjes gepakt , maa dan van spelers zonder speler erop.

En dan begin ik toch te twijfelen als ik de timing zie van enkele lone wolf leden.
 

DeletedUser

Guest
Een vraagje he, krijg jij niet de hele dag door waarschuwingen over je onzinnige post's?

Je probeert je volwassen te gedragen billy? Je wordt genobeld en dan een grote mond opzetten tegen jaqueline, die ik nooit mocht aanvallen omdat ze zogezegd goed is? Je moet weten wat je wilt hé jongen. Ga nu maar slapen, 'musti' is gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Klopt niet hoor , lux heeft al in totaal meer dorpjes gepakt , maa dan van spelers zonder speler erop.

En dan begin ik toch te twijfelen als ik de timing zie van enkele lone wolf leden.

timen hoeft alleen als je een goede tegenstander hebt, en die zullen vele nog niet gehad hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Je probeert je volwassen te gedragen billy? Je wordt genobeld en dan een grote mond opzetten tegen jaqueline, die ik nooit mocht aanvallen omdat ze zogezegd goed is? Je moet weten wat je wilt hé jongen. Ga nu maar slapen, 'musti' is gedaan.

musti??ik dacht dat ie na hopla moest gaan slapen ;)
kiara veronderstel ik??
 

DeletedUser

Guest
Klopt niet hoor , lux heeft al in totaal meer dorpjes gepakt , maa dan van spelers zonder speler erop.

En dan begin ik toch te twijfelen als ik de timing zie van enkele lone wolf leden.


mja is ook een verschil dan tussen jullie en lux denk ik
jullie durven mensen aan vallen waar een speler op zit en slagen erin dan ook dorpen te nemen
tegenover dorpen te nemen waar er geen speler op zit dan kan je er inderdaad meer nemen
 

DeletedUser

Guest
FOG begint weer met slappe excuses, djock ligt slecht? what? je winst dat die grenzde aan vib, al heel lang, pomp die grens dan vol? en nu mekkeren over dat die slecht ligt.. ja fog verovert ook op ander terrein, maar verliest met de dag ook massas, dus vind ik niet dat je dat tegen over elkaar kan wegen.

ik verlies geen terrein+ win terrein
en @ tandorra.
lol, jullie 'mass' geeft welgeteld 1 dorpje winst opgelevert;-)
+ dat ene leegstaande dorp dat ik sowieso afsta aan je.
heb je me daarvoor weer 2 mil ODD laten stijgen;-)

+ dat ik ondertussen wel alweer 2 dorpen van onze leuke servilia heb afgepakt eh;-)
btw, ik moet toegeven, de ondersteuning in TSB is optimaal...

Van: Servilia
Dorp: @ 053 (305|542) C53
Aan: careless
Dorp: Try me |TSB|... (315|537) C53


Eenheden:
0 0 0 0 0 2000 1930 0 0 0 0 0

Van: Servilia
Dorp: 037 (305|543) C53
Aan: careless
Dorp: Try me |TSB|... (315|537) C53


Eenheden:
0 0 0 0 0 2250 1000 0 0 0 0 0
Van: Servilia
Dorp: @ 036 (304|549) C53
Aan: careless
Dorp: Try me |TSB|... (315|537) C53


Eenheden:
0 0 0 0 0 1250 1000 0 0 0 0 0
Van: Servilia
Dorp: 034 (304|550) C53
Aan: careless
Dorp: Try me |TSB|... (315|537) C53


Eenheden:
0 0 0 0 0 1250 1000 0 0 0 0 0
Van: Servilia
Dorp: 016 (325|554) C53
Aan: careless
Dorp: Try me |TSB|... (315|537) C53


Eenheden:
0 0 0 0 0 750 600 0 0 0 0 0


Ik zou haar als ik jou was nog eens het concept 'Defence' uitleggen, want ik denk niet dat ze het volledig snapt...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zoó, die def is indrukwekkend:eek:

is dat alles of houw je achter :O:p

neen, dat zijn de minst ergste:p
ik wil haar niet volledig voor schut zetten:p
maar nu weet ik wel mooi waar wat aan troepen zit;-)
mss een bezoekje waard^^
 

DeletedUser

Guest
mja is ook een verschil dan tussen jullie en lux denk ik
jullie durven mensen aan vallen waar een speler op zit en slagen erin dan ook dorpen te nemen
tegenover dorpen te nemen waar er geen speler op zit dan kan je er inderdaad meer nemen

Hoe diep zit je kop in hun reet?

(Niet persoonlijk bedoeld op ViB ;))
 
Bovenaan