DeletedUser
Guest
wat me n ook beweert of zegt over VIB het is de enigste stam die er in slaagt om terein te winnen
als ik de gegevens zie en hun vooruitgang
dan zullen ze gewoon doorgaan en met ter tijd toch zware verliezen geven aan FOG
de aanvallen en planning is moet ik wel eerlijk zeggen perfect gepland
samenwerking en doorzetting
want wat als ze doorbreken
al de spelers die djock zitten ondersteunen hebben met defense zullen toch ooit eens met troepen tekort komen en dan zullen hun dorpen nog sneller vallen dan anders
wat je er ook over zegt
ze dwingen respect af en eerlijk ze verdienen het ook
ze staan nu nog 2de maar hebben met zelfs een speler die vertrokken is nog altijd de eerste stam op wereld 8 aan het inhalen
en deze is momenteel punten aan het verliezen (aan VIB) of staat gewoon stil in groei (door VIB)
dus ik durf wel zeggen dat hier de winnaar VIB zal zijn ook al zullen ze hun tijd er voor moeten nemen om de muren van grotere stammen af te breken en door te duwen
Dit klopt, stammenacties zoals op djock, tja, je kan niet altijd geluk hebben, als hij een mass defence heeft kan je vrij weinig beginnen, alleen stapje bij stapje komen we er wel.
nu is het nog leuk, maar stel dat er 20 x zoon aanval op djock komt?? dan ziet hij het echt niet meer zitten