ViB vs. Fog en MBS

DeletedUser5690

Guest
Gummi VS. FAG & MBS


Beste forumganger,

U leest het goed. Gummi begint aan te vallen. Het slachtoffer is FOG.

Sinds gisterenmiddag zijn er clears gelanceerd op de rand van FOG tegen Gummi. We spreken hier concreet van het gebied op de lijn van K53 en k54. Het raakvlak is beperkt, zoals u kan zien op de bijgeleverde kaart.


image.php

Statistieken geef ik niet in bijlage. De meeste aanvallen komen immers pas zaterdag toe.

Rapportjes


ilja5x.jpg
2zzombn.jpg

Gisteren werden door mij de eerste aanvallen gelanceerd, met 6u later een mail van de stamleider.

;D zei:
The Undead Emporer op 21.01. om 18:03 uur
Hi Dieter,

Nu had ik altijd gedacht dat [ally]Gummi[/ally] en [ally]FOG[/ally] een goede verstandhouding met elkaar hadden, kennelijk heb ik me vergist !? Heb in het verleden altijd samenwerking met andere stammen afgeslagen om jullie samen aan te vallen. Het verbaasd me dan ook zeer dat jullie (met de hulp van zo'n zes andere stammen) ons toch besluiten aan te vallen, had toch meer van [ally]Gummi[/ally] verwacht.

Bye,
Jasper
[player]The Undead Emporer[/player] aka Akyra

Stoute Jongens op 21.01. om 19:32 uur
Hey Jasper,

Er zijn nooit afspraken geweest. De enige afspraak die er gemaakt was, was er 1 met Demo dat jullie uit k54 zouden blijven, wat niet gebeurd is. De andere stammen hebben wij geen zaken mee. Wij beschouwen onszelf niet nodig van bondgenoten erbij te hebben.

Je vind een paar aanvallen op een speler raar in TW? Wel, het is in de eerste plaats jullie eigen schuld. Ik heb nooit wat tegen [ally]FOG[/ally] gehad, maar er zijn er een paar van jullie stam die zonder verstand maar posten en flamen op het algemene forum.

Dit vooral door mensen die zich allesbehalve bewezen hebben. Ik bedoel hiermee [player]Convictje[/player] en nog wat anderen. Ook is het niet al te slim om interne zaken op dat forum te posten.

In ieder geval, "meer van [ally]Gummi[/ally] verwacht."...wij krijgen, ondanks dat we al het meeste gedaan hebben, steeds het verwijt dat we ons nooit bewijzen.

Veel plezier.
Dieter

Het is btw allemaal ram buiten de eerste 2, klein foutje.


Anyway...

LET'S ROCK
 

DeletedUser22017

Guest
eindelijk, een ware krachtmeting!

gummi heeft mijn voorkeur :)
 

DeletedUser16256

Guest
Spannend, zal dit op de voet volgen.
Ben benieuwd welke gevolgen dit heeft voor FOG
Dè vraag, gaan ze uit hun schelp komen ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gl aan beide, geen voorkeur. Al zou ik het leuk vinden als FOG winst zou boeken, en zullen we gelijk zien of gummi nog even goed is als voorheen. Gaat zeer interessant worden, de wereld barst open.
 

DeletedUser22017

Guest
Bij de andere oorlogen haakte ik op een gegeven moment steeds af omdat er veel te erg werd afgewijkt van het topic. Maar, net zoals Beurre, zal ik deze toch volgen!

Een mooie eerste post, Dieter! Vroeg me al af wanneer je nog eens een topic zou starten ;)

Succes, beiden!
 

DeletedUser19099

Guest
juj eindelijk een beetje actie, snap alleen niet zo goed wat boldertje probeert te bewijzen met zoveel fakes, misschien een beetje chaos creëren bij djockje.

Die komen pas over veel te veel uur aan dus ik verwacht dat grapexx er dan wel tussen zal komen met aanvallen.

Een echte verassing is het niet, had dit al zien komen in mijn glazen bol.

Maar ik denk dat de voorbereiding van gummi minimaal is geweest, heb ik dat goed?
 

DeletedUser22491

Guest
dit is een interessante oorlog en er zullen veel doden vallen
 

DeletedUser16256

Guest
Doden vallen denk ik niet ...
Of FOG stikt in de mist ...
Of Gummi stikt in de sap ...

Maar dood is iets te letterlijk ;D
 

DeletedUser

Guest
juj eindelijk een beetje actie, snap alleen niet zo goed wat boldertje probeert te bewijzen met zoveel fakes, misschien een beetje chaos creëren bij djockje.

Die komen pas over veel te veel uur aan dus ik verwacht dat grapexx er dan wel tussen zal komen met aanvallen.

Een echte verassing is het niet, had dit al zien komen in mijn glazen bol.

Maar ik denk dat de voorbereiding van gummi minimaal is geweest, heb ik dat goed?

als het fakes zijn, dan weet je wat te doen he, voorlopig zijn er al 2 binnen, dus voor een minimale actie vindt ik het al geslaagt :)
 

DeletedUser

Guest
Mooi, mooi :)
Maken jullie FOG helemaal klein? of gaan jullie gewoon tot op een bepaald gebied?

Alleszins succes, ook ik geef de voorkeur aan Gummi
 

DeletedUser

Guest
HAHAHA [/player]convictje[/player] zit er toch weer voor iets tussen xD
zo ken ik hem wel:p
 

DeletedUser

Guest
Gummi VS. FAG & MBS


DC kun je me vertellen welke stam FAG is:p
Of is dit nieuwe benaming voor FOG:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en Fog zakt al naar plaats 3, al is dit door chiquita die 2-3 nieuwe leden heeft.
Succes aan beide maar ik vrees dat FOG hulp nodig zal hebben .
En gaat deze oorlog enkel tot op de grens?
Ik was al de hele dag aan het wachten op de post ;-)
 
Bovenaan