DeletedUser5690
Guest
Gummi VS. FAG & MBS
Beste forumganger,
U leest het goed. Gummi begint aan te vallen. Het slachtoffer is FOG.
Sinds gisterenmiddag zijn er clears gelanceerd op de rand van FOG tegen Gummi. We spreken hier concreet van het gebied op de lijn van K53 en k54. Het raakvlak is beperkt, zoals u kan zien op de bijgeleverde kaart.
Statistieken geef ik niet in bijlage. De meeste aanvallen komen immers pas zaterdag toe.
Rapportjes
Gisteren werden door mij de eerste aanvallen gelanceerd, met 6u later een mail van de stamleider.
Anyway...
LET'S ROCK
Beste forumganger,
U leest het goed. Gummi begint aan te vallen. Het slachtoffer is FOG.
Sinds gisterenmiddag zijn er clears gelanceerd op de rand van FOG tegen Gummi. We spreken hier concreet van het gebied op de lijn van K53 en k54. Het raakvlak is beperkt, zoals u kan zien op de bijgeleverde kaart.
Statistieken geef ik niet in bijlage. De meeste aanvallen komen immers pas zaterdag toe.
Rapportjes

Gisteren werden door mij de eerste aanvallen gelanceerd, met 6u later een mail van de stamleider.
;D zei:The Undead Emporer op 21.01. om 18:03 uur
Hi Dieter,
Nu had ik altijd gedacht dat [ally]Gummi[/ally] en [ally]FOG[/ally] een goede verstandhouding met elkaar hadden, kennelijk heb ik me vergist !? Heb in het verleden altijd samenwerking met andere stammen afgeslagen om jullie samen aan te vallen. Het verbaasd me dan ook zeer dat jullie (met de hulp van zo'n zes andere stammen) ons toch besluiten aan te vallen, had toch meer van [ally]Gummi[/ally] verwacht.
Bye,
Jasper
[player]The Undead Emporer[/player] aka Akyra
Stoute Jongens op 21.01. om 19:32 uur
Hey Jasper,
Er zijn nooit afspraken geweest. De enige afspraak die er gemaakt was, was er 1 met Demo dat jullie uit k54 zouden blijven, wat niet gebeurd is. De andere stammen hebben wij geen zaken mee. Wij beschouwen onszelf niet nodig van bondgenoten erbij te hebben.
Je vind een paar aanvallen op een speler raar in TW? Wel, het is in de eerste plaats jullie eigen schuld. Ik heb nooit wat tegen [ally]FOG[/ally] gehad, maar er zijn er een paar van jullie stam die zonder verstand maar posten en flamen op het algemene forum.
Dit vooral door mensen die zich allesbehalve bewezen hebben. Ik bedoel hiermee [player]Convictje[/player] en nog wat anderen. Ook is het niet al te slim om interne zaken op dat forum te posten.
In ieder geval, "meer van [ally]Gummi[/ally] verwacht."...wij krijgen, ondanks dat we al het meeste gedaan hebben, steeds het verwijt dat we ons nooit bewijzen.
Veel plezier.
Dieter
Het is btw allemaal ram buiten de eerste 2, klein foutje.
Anyway...
LET'S ROCK