ViB vs. Fog en MBS

DeletedUser16256

Guest
Gummi VS. FAG & MBS


DC kun je me vertellen welke stam FAG is:p
Of is dit nieuwe benaming voor FOG:rolleyes:

Als je hier wat domme praat komt verkopen ...
Iedereen weet wat er bedoelt word ...
Nu ga maar weer naar je schuifaf ...

benleonard zei:
en Fog zakt al naar plaats 3, al is dit door chiquita die 2-3 nieuwe leden heeft.
Succes aan beide maar ik vrees dat FOG hulp nodig zal hebben .
En gaat deze oorlog enkel tot op de grens?
Ik was al de hele dag aan het wachten op de post ;-)

Jup we hebben 2 nieuwe spelers ...
 

DeletedUser

Guest
Ik wens Gummi veel succes. Van The Dark Slave verwacht ik weinig tegenstand. Hij heeft nog niet hoeven vechten in deze wereld. Ik vraag me af of zijn stamleden bereid zijn om os te sturen.
Tegen Djock kan het nog best een hevige strijd worden. Dit wordt vast een leuk weekend. :)
 

DeletedUser15154

Guest
Wederom mooie post Dieter!

We zullen zien wat het gaat worden. Ik hoop natuurlijk Gummi, maar ik kan niks anders zeggen dan:

Moge de beste winnen!
 

DeletedUser21298

Guest
Succes voor beide kanten
Ik kijk er al naar uit :cool:

@DC/SJ
Mijn woorden op het forum waren slechts om mijn stam te verdedigen, jij was diegene die aan het flamen was ;)
 

DeletedUser

Guest
We zullen zien wat de toekomst brengt eh
gummi werkt zogezegd op zichzelf, tja, een aanvalsplan zul je idd. zelf hebben maare je hebt tot dit moment gewacht om niet als enige confrontatie aant te gaan
en @stg, tds kan je nog serieus verbazen
 

DeletedUser16768

Guest
We zullen zien wat de toekomst brengt eh
gummi werkt zogezegd op zichzelf, tja, een aanvalsplan zul je idd. zelf hebben maare je hebt tot dit moment gewacht om niet als enige confrontatie aant te gaan
en @stg, tds kan je nog serieus verbazen

Dit is echt lulkoek van de bovenste plank.

Denk je nou echt dat Gummi andere stammen nodig heeft om Fog aan te pakken? Kom op zeg.

We vallen spelers en dorpen aan met ONS raakvlak, hier heeft geen enkele andere stam wat mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Onze actie staat volledig los van alle andere stammen.

Vandaar dat de Dark Slave meteen 2 dorpen kwijt was? En dat ie gewoon verder internt, alsof er niet aan de hand is? Tjah, jullie prioriteiten zijn wel zeer duidelijk:).
 

DeletedUser21298

Guest
Onze actie staat volledig los van alle andere stammen.

Vandaar dat de Dark Slave meteen 2 dorpen kwijt was? En dat ie gewoon verder internt, alsof er niet aan de hand is? Tjah, jullie prioriteiten zijn wel zeer duidelijk:).

die 2 dorpen zijn enkel verloren door het verassingseffect dat jullie hadden ;)
 

DeletedUser5690

Guest
Neen. Ik ben om 13u beginnen aanvallen op lange termijn zenden. Die komen pas zaterdag aan. De dorpsovernames die gebeurd zijn, waren respectievelijk 20 en 21u later dan mijn 1e aanval. Is dat verassing? Ja jongen...
 

DeletedUser

Guest
Zeer veel succes Gummi, iets minder veel succes aan FOG & MBS.
Is dit de doorbraak in W8? Ik kijk uit naar de volgende statistieken.
 

DeletedUser

Guest
Beetje oud nieuws. Wist hier al van. Nouja veel succes fog en gummi en vooral djock, begin medelijden met hem te krijgen:p
 

DeletedUser19099

Guest
Beurre jongen, doe een beetje je best om je plannetjes binnen de stam te houden ;)

Beurre heeft het volgende geschreven:

Beste stamgenoten.

Momenteel heb ik te weinig tijd om het goed uit te leggen, maar aangezien FOG zich zoals al eerder niet aan afspraken heeft gehouden, zijn we genoodzaakt de samenwerking op te heffen. Morgen komen we met concrete aanvalsplannen maar wie eerder wilt beginnen met aanvallen staat vrij dat te doen.
Sommige van jullie hebben goed contact met 1 of meerdere gummi-spelers, probeer daar zoveel mogelijk mee samen te werken om alles efficiënt te laten verlopen.

Succes ermee en morgen meer!

Beurre,
stamleider
 
Bovenaan