ViB vs. Fog en MBS

DeletedUser

Guest
keuzes waar spelers en de stam zelf spijt van krijgen ,TSB is een offensieve stam
en het enige wat deze spelers wel goed kunnen is os sturen en internen bij de vleet...
 

DeletedUser

Guest
ton, als je de reden van die dorpen van tandorra wil, ask ingame, deze speler kan hier, ze moet het niet doen, maar ze kan hier perfect bevestigen dat dit om bepaalde persoonlijke redenen is;-)
maarjah, kzegget, adhv de stats weet je niet wat er gaande is in een stam.
 

DeletedUser25273

Guest
Tussenstandje.

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: FOG
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 8
Verschil: 57

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 626,965
Kant 2: 73,253
Verschil: 553,712

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
FOG verliest terrein

so er zijn meer stammen die terein verliezen kom meeral door de ligging vib tov die van fog.:rolleyes:

djock ligt enkel en alleen samen tegen VIB aan waar dus de grens word getrokken met STG,grape,demo,breakdown,...

en dan worden er nog verdere aanvallen gedaan vanuit het centrum van VIB wat dus djock een easy target maakt voor vib.;)

alhoewel dat dit nog niet machtig veel is voor zoveel tonnen dorpen en spelers.:eek:

Die allemaal tegen 2-3 spelers vna het gehele fog spelen...:eek:

TDS weten we een kwestie die nogal moeilijk is... :(

technisch gezien heeft vib veel meer voordeel tov fog.
 

DeletedUser

Guest
so er zijn meer stammen die terein verliezen kom meeral door de ligging vib tov die van fog.:rolleyes:

djock ligt enkel en alleen samen tegen VIB aan waar dus de grens word getrokken met STG,grape,demo,breakdown,...

en dan worden er nog verdere aanvallen gedaan vanuit het centrum van VIB wat dus djock een easy target maakt voor vib.;)

alhoewel dat dit nog niet machtig veel is voor zoveel tonnen dorpen en spelers.:eek:

Die allemaal tegen 2-3 spelers vna het gehele fog spelen...:eek:

TDS weten we een kwestie die nogal moeilijk is... :(

technisch gezien heeft vib veel meer voordeel tov fog.

+ wat ze blijkbaar ook altijd vergeten...
FOG wint ook terrein op andere stammen;-)
 

DeletedUser

Guest
En uiteindelijk rolt iedereen vanuit de kern in laagjes over elkaar tot de RIM, dit net zolang tot ViB uitgerold is.:rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
so er zijn meer stammen die terein verliezen kom meeral door de ligging vib tov die van fog.:rolleyes:

djock ligt enkel en alleen samen tegen VIB aan waar dus de grens word getrokken met STG,grape,demo,breakdown,...

en dan worden er nog verdere aanvallen gedaan vanuit het centrum van VIB wat dus djock een easy target maakt voor vib.;)

alhoewel dat dit nog niet machtig veel is voor zoveel tonnen dorpen en spelers.:eek:

Die allemaal tegen 2-3 spelers vna het gehele fog spelen...:eek:

TDS weten we een kwestie die nogal moeilijk is... :(

technisch gezien heeft vib veel meer voordeel tov fog.

De dorpen die ik van djock heb overgenomen zijn op 1 na allemaal geheel door mijzelf gescleard, was dus gewoon 1-op-1. Hadden er veel clears vanuit de stam op dat gebied geland, dan had de schade denk ik een stukje groter kunnen zijn, maar ontevreden ben ik niet met de dorpjes die ik gepakt heb.
 

DeletedUser

Guest
De dorpen die ik van djock heb overgenomen zijn op 1 na allemaal geheel door mijzelf gescleard, was dus gewoon 1-op-1. Hadden er veel clears vanuit de stam op dat gebied geland, dan had de schade denk ik een stukje groter kunnen zijn, maar ontevreden ben ik niet met de dorpjes die ik gepakt heb.

idd best wel mooi demo daar zeg ik ook niet van maar tis wel zo dat djock zen defense snel minderde toen de aanvalsteller op 2100 stond...

tis dus best wel te begrijpen dat ie eens wat dorpjes laat vliegen na zoiets kzou zelf wel eventjes de schade meoten opmeten dan...

je kunt het vergelijken met een atoombom smijten op een patatenland als belgie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
FOG begint weer met slappe excuses, djock ligt slecht? what? je winst dat die grenzde aan vib, al heel lang, pomp die grens dan vol? en nu mekkeren over dat die slecht ligt.. ja fog verovert ook op ander terrein, maar verliest met de dag ook massas, dus vind ik niet dat je dat tegen over elkaar kan wegen.
 

DeletedUser

Guest
wat me n ook beweert of zegt over VIB het is de enigste stam die er in slaagt om terein te winnen
als ik de gegevens zie en hun vooruitgang
dan zullen ze gewoon doorgaan en met ter tijd toch zware verliezen geven aan FOG
de aanvallen en planning is moet ik wel eerlijk zeggen perfect gepland
samenwerking en doorzetting
want wat als ze doorbreken
al de spelers die djock zitten ondersteunen hebben met defense zullen toch ooit eens met troepen tekort komen en dan zullen hun dorpen nog sneller vallen dan anders
wat je er ook over zegt
ze dwingen respect af en eerlijk ze verdienen het ook
ze staan nu nog 2de maar hebben met zelfs een speler die vertrokken is nog altijd de eerste stam op wereld 8 aan het inhalen
en deze is momenteel punten aan het verliezen (aan VIB) of staat gewoon stil in groei (door VIB :p)
dus ik durf wel zeggen dat hier de winnaar VIB zal zijn ook al zullen ze hun tijd er voor moeten nemen om de muren van grotere stammen af te breken en door te duwen
 

DeletedUser

Guest
FOG begint weer met slappe excuses, djock ligt slecht? what? je winst dat die grenzde aan vib, al heel lang, pomp die grens dan vol? en nu mekkeren over dat die slecht ligt.. ja fog verovert ook op ander terrein, maar verliest met de dag ook massas, dus vind ik niet dat je dat tegen over elkaar kan wegen.

doen ze al..
 
Bovenaan