[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
723
pastasaus Ik ben akkoord met bappos dat we hiermee wellicht iets meer over nonkel kunnen weten. + dan kan materlotti nog met een reden komen of iet dergerlijk, want het gaat wel snel op hem?
 
Reactiescore
1.278
pastasaus Ik ben akkoord met bappos dat we hiermee wellicht iets meer over nonkel kunnen weten. + dan kan materlotti nog met een reden komen of iet dergerlijk, want het gaat wel snel op hem?
Noted.
 
Reactiescore
1.577
Goed. Wat vind je van blond tot nu toe?

Vreemd gedrag, maar ik vind het even vreemd dat hij nu op de wip staat. Had graag zijn theorie gelezen, zelfs al was die tegen mij gericht.

Mijn stem gaat naar Materlotti

De stemming gaat tussen hem, fam en pasta.. Die laatste 2 zijn om ban reden lynchtarget? En Fam gun ik nog een dag langer.

Waarom Materlotti en niet Combino?

Wat zeggen de post's daarvoor van jouw dan, dat in jouw voordeel spreekt betreft het mogelijk al dan niet redden van Materlotti.

Volgens mij zijn ze net Combino aan het redden...
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
pastasaus Ik ben akkoord met bappos dat we hiermee wellicht iets meer over nonkel kunnen weten. + dan kan materlotti nog met een reden komen of iet dergerlijk, want het gaat wel snel op hem?

Gezien pasta niet kan komen, en misschien wel wil ( goed of slecht)
Materlotti hoor ik niet..
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
pastasaus Ik ben akkoord met bappos dat we hiermee wellicht iets meer over nonkel kunnen weten. + dan kan materlotti nog met een reden komen of iet dergerlijk, want het gaat wel snel op hem?
Materlotti heeft zeker genoeg kans gehad om met een reden te komen maar heeft dat niet gedaan. Benieuwd!!!
 
Reactiescore
534
Deadline (al even geleden)

´Tering knoefkoe speed. Die gozer gebruikt bots. Zo kan ik nooit een speed winnen?´ Roept Jentele boos. Enkele VF-ers lachen hem uit omdat hij Tribal Wars zo serieus neemt. Hij slaapt zelfs niet meer ´s nachts. Wat moeten zijn ouders wel niet denken? De bankrekening van oma bep is inmiddels ook al 5 keer geplunderd voor het kopen van Premium Punten. Het word weer onrustig. Jentele deelt pikante plaatjes van vrouwen en dit word hem niet in dank af genomen door de andere normale wereldspelers. Jentele is weggepest en moet het forum verlaten.

Lynch: Matterloti was Jentele.

Tegelijkertijd zijn enkele andere VF-ers op zoek naar een andere prooi. Wie kunnen we nu weer van het forum wegpesten? De VF-ers waren vandaag in goede doen en besloten iemand te nemen die al enige tijd niet meer gezien was.

Lunch: .TimeforplanB was Rob.
 
Reactiescore
3.586
omg de ziener. Jammer hij zo weird gedrag vertoonde dan.

Edit: Wat is de rol van Time?
 
Bovenaan