[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

DeletedUser17472

Guest
Candiu loopt dan weer makkelijk mee met dash door die opmerking.

Ik vind het vervelend maar ik moet echt gaan slapen. Wekker gaat om 5 uur. Ik laat mijn stem op pastasaus staan.
Slaapwel
 
Reactiescore
1.279
Nonkel had een theorie die te begrijpen valt en ging daarvoor, vind ik niets raar aan. Fam gaat of is al slapen en vond deze theorie beter dan wat ze eerder had op Miketijger geloof ik. Dus vind het 2 begrijpelijke stemmen op Pastasaus.

Maar het ging wel opeens snel, en het is de enige echte theorie die op tafel lag dus het is vrij normaal te denken er voor de DL nog meerdere stemmen mee zouden volgen. Daarom vind ik dat Itsdash alvast ingrijpt om beetje tegengas te geven tegen de theorie omdat hij mogelijk weet Pastasaus niet in het mod-team zit.

Blijft beetje gissen ofc, maar voor dag 1 zal ik het hierbij houden, beters zal er niet uit de bus komen wat mij betreft.
Dus jij vindt het verdacht als iemand een opmerking maakt dat iemand zich niet meer kan verdedigen? Noted. Dit gaat nog een paar keer gebeuren dit potje ben ik bang.
 
Reactiescore
534
Ik kom tot nu toe als volgt uit, het word dus nog spannend:
(en 4 niet-stemmers, als ik niks over het hoofd heb gezien)

Materlotti: 4 (incl BM)
Pastasaus: 3
Fam: 2
Nonkel Jos: 1
Miketijger: 1

Famdecibel -> Antraxx
Simeco -> Nonkel Jos
Rukurt -> Antraxx
Mike -> Laila

Materlotti -> Nonkel Jos
Bappos -> Fam
Simeco -> Materlotti
Rukurt -> Mike
Famdecibel -> Mike
Mohniels -> Fam
Pastasaus -> Fam
Nonkel Jos -> Bappos
Bappos -> Mohniels

Nonkel -> Pastasaus
Famdecibel -> Pastasaus
Jokers -> Itsdash
Itsdash -> Materlotti
Bappos -> Pastasaus
Jokers -> Materlotti
Candiu -> Materlotti
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.586
Dus jij vindt het verdacht als iemand een opmerking maakt dat iemand zich niet meer kan verdedigen? Noted. Dit gaat nog een paar keer gebeuren dit potje ben ik bang.

Het is een dubbeltje op zijn kant. Wat je zegt is inhoudelijk niets op in te brengen, mss is het zo zoals jij het zegt, mss is het zo met de redenen die ik aanhaal. Moest ik in het mod-team zitten zou ik een soortgelijke reactie zetten als jij deed. Met die gedachtegang werk ik vaak, als ik iemand iets zie posten wat ik ook zou posten moest ik slechtje zijn dan waag ik men kans om op die persoon te springen. Je stuurt een beetje in de discussie op een serene/subtiele manier zonder risico's te nemen.

Maar ben zeker niet overtuigd van men eigen zaak, zoals ik zei, dag 1, beters zit er niet in.
 
Reactiescore
1.279
Het is een dubbeltje op zijn kant. Wat je zegt is inhoudelijk niets op in te brengen, mss is het zo zoals jij het zegt, mss is het zo met de redenen die ik aanhaal. Moest ik in het mod-team zitten zou ik een soortgelijke reactie zetten als jij deed. Met die gedachtegang werk ik vaak, als ik iemand iets zie posten wat ik ook zou posten moest ik slechtje zijn dan waag ik men kans om op die persoon te springen. Je stuurt een beetje in de discussie op een serene/subtiele manier zonder risico's te nemen.

Maar ben zeker niet overtuigd van men eigen zaak, zoals ik zei, dag 1, beters zit er niet in.
Geloof mij dan maar. Er zat niks anders achter. Ik ga trouwens op materlotti. Rare stem raar gedrag en geeft er geen uitleg over.
 
Reactiescore
1.279
Thnx.

Ik sluit dan niet uit dat de mogelijkheid bestaat dat Nonkel Jos zichzelf heeft gebanned in ronde 1.
Zat ik ook al te denken. En dan nu met deze theorie op pastasaus. Ik sluit het niet uit.
 
Reactiescore
1.577
even bijgelezen. Is het niet heel makkelijk om deze actie op de pastasaus te zetten en dan hem verdacht te vinden? Hij kan zich niet verdedigen en is dus easy meat.

Ik begrijp waarop je doelt, maar lijkt me wat ver gezocht. Ik ben zelfs niet geflatteerd omdat je mij zo'n ingeving toedicht, want zou ook nogal opzichtig zijn op de eerste dag.
 
Reactiescore
1.279
Ik begrijp waarop je doelt, maar lijkt me wat ver gezocht. Ik ben zelfs niet geflatteerd omdat je mij zo'n ingeving toedicht, want zou ook nogal opzichtig zijn op de eerste dag.
Goed. Wat vind je van blond tot nu toe?
 
Reactiescore
1.014
Mijn stem gaat naar Materlotti

De stemming gaat tussen hem, fam en pasta.. Die laatste 2 zijn om ban reden lynchtarget? En Fam gun ik nog een dag langer.

Goeiemiddag iedereen!! Werd tijd dat we er weer in kunnen vliegen en aangezien ik de komende dagen bijna constant achter mijn pc zit en geen baas heb die over mijn schouder zit mee te staren zou ik mij graag beschikbaar stellen als BM. Ik garandeer jullie activiteit en mooie inzichtelijke posts.

Stem dus allemaal op materlotti voor BM!
toen ik op nonkel stemde als lynchtarget wist ik niet dat ie gemuilkorfd was, maar goed, ik ben gewoon zeker dat nonkel wolf is dus volg mij maar allemaal (dit was mijn argumentatie.. volgens candiu moet je niet argumenteren als je zeker bent)

Het feit dat ik iets aangeef, betekent niet dat je dat gelijk mag/kan/moet volgen. Je hebt het jezelf makkelijk gemaakt op deze manier.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Ik begrijp waarop je doelt, maar lijkt me wat ver gezocht. Ik ben zelfs niet geflatteerd omdat je mij zo'n ingeving toedicht, want zou ook nogal opzichtig zijn op de eerste dag.
Juist daarom, is het goed mogelijk .
Maar zo lang die ban-speler er in zit, zullen we elke avond wel denken dat diegene het zelf doet. En om die reden juist weer niet.

Ik zal mijn stem komende DL's eerder zetten, om in geval van ban wel al een stem geplaatst te hebben. :D
 
Bovenaan