[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
534
Goedemiddag WvWers,

Het kan jullie niet ontgaan zijn. De inmenging van de VF-ers op de normale wereld(fora) en vice versa houd de hele Tribal Wars community bezig. Met het TW team toekijkend vanaf de zijkant gaat de strijd verder. Gaan de VF-ers W75 winnen, of jagen de normale wereldspelers de VF-ers weer weg van het algemene forum. Pas op, want ook het TW-team zal de komende dagen actief gaan bannen. Wie wint de eindstrijd om Tribal Wars? Het zal snel duidelijk worden..

Ter info: Er zijn deze rondes 3 teams. De normale wereldspelers zijn de burgers/goedjes. De VF-ers zijn de wolven. Het TW-Team is een 3e team wat ook slechtjes zijn. De VF-ers mogen elke oneven dag iemand lunchen, het TW-Team mag elke even dag iemand perm-bannen. (= lunch met andere benaming)

Deadline: 23:00. Vanavond nacht 0. Vanaf nacht 1 kan er gelyncht/geluncht worden. Alle andere acties zijn vanaf nacht 0.
BM: Blauw, dikgedrukt in topic. Deadline nacht 0.
Lynch: Rood, dikgedrukt in topic.
Klaagmuur: Aan.
Claimen: Aan.
Netwerken: Uit.

Normale wereldspelers (Goedjes)
Random speler: Dit is een gemiddelde wereldspeler zonder verdere krachten.

Red Sky At Morning: Staat eerste op W75 en heeft dus eigenlijk helemaal geen leven. Heeft hoognodig een liefje nodig. Mag zichzelf koppelen aan iemand anders. Als dit een slechtje is vormen ze samen een nieuwe partij. Dit gebeurd aan het eind van nacht 1. (Cupido)

Miccie: Een normale wereldspeler met een zwak voor het VF. Wanneer het VF hem probeert te lunchen dan sluit Miccie zich aan bij het VF.

Calamus Incendium: Een ex- VFer die zich daar inmiddels al enige tijd niet meer begeeft. Omdat hij de VF-ers van binnen en buiten kent kan hij niet geluncht worden. (Dorpsoudste, kan 1 lunch én 1 permban overleven)

Combino Pastasaus: Erg agressieve burger die graag met zijn bijlmannen langs komt. Dit mag hij 1 keer per potje doen om iemand om te leggen. Dit gebeurd overdag en zijn identiteit word hierbij bekend gemaakt (Beul)

Rob.: Dit is niet voor niets Forum Personality van 2020. Deze toffe peer kan het met iedereen vinden en beschermt iedere nacht een speler. (Beschermengel, beschermd iemand voor zowel lunch als permban)

Jentele: Wanneer alle spelers slapen is Jentele wakker om iemands identiteit te achterhalen. (Ziener)

VF-ers (Wolven)
Riprobin: Een VF-er in spé. Deze nieuweling wil erg graag volwaardig lid worden van het VF, maar zal toch echt geduld moeten hebben. Word hij dit na 3 dagen, of toch eerder? (Welp)

Stalov: VF-er van het eerste uur. (Sjamaan)

Antraxxol: Heeft een hekel aan modjes. Mag 1 keer per nacht zien of iemand bij het TW Team zit.

Nonkel Jos: Kan heel erg niet-serieus zijn, maar kan ook heel erg wel-serieus zijn. Voor je het weet heeft Nonkel Jos je over gehaald om bij het VF te horen. Dit kan hij enkel doen op nacht 3 in plaats van een lunch. (Infectiewolf)

Simeco: Dit is een ex- moderator. Koestert enorme wraak gevoelens tegenover het TW Team. Mag eenmaal in het spel op een moment naar keuze een naam noemen tegen de spelleiding. Wanneer dit Duckje is dan sterft Duckje. Deze actie kan niet meer gebruikt worden als er minder dan 8 spelers over zijn.

TW Team (3e team, ook slecht)
Duckje: De oppergod van het TW Team. Wanneer Duckje overlijd dan valt het gehele TW Team. Duckje speelt anoniem wel eens een potje TW en zal daarom bij alle zieneracties gezien worden als random speler, dus burger.

The Minion: Kan als forum-mod in iedereen zijn inbox kijken om diegene zijn identiteit te zien. Dit mag hij niet te vaak doen, want als Duckje erachter komt word het bonje. Dit moet ´s nachts en mag maximaal 3 keer in het spel, 1 keer per nacht.

Famdecibel: De moeder van het TW Team. Ondanks dat Famdecibel een erg lieve vrouw is, geeft het haar stiekem een goed gevoel om mensen te bannen. Famdecibel mag elke dag iemand een tijdelijke ban geven. Die persoon mag vanaf de spelleiding dit bekend maakt in het topic niet meer praten. Dit zal ongeveer 1 tot 2 uur voor de deadline zijn.

Volgorde nacht:
Lynch
Lunch/Permban
Infectie
Ziener-acties
Welp-acties
Klaagmuur

Let op!: Niet alle rollen zullen erin zitten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Spelerslijst

1. Jokersbrain
2. Pastasaus - Lynch, Famdecibel (klik)
3. miketijger - Permban, Antraxxol (klik)
4. Candiu - Val van TW Team, The Minion (klik)
5. Meister - Op verzoek, Random speler (klik)
6. Dash
7. Fam - Beulactie, Red sky at morning (klik)
8. Laila - Inactiviteit, Riprobin (klik)
9. Time - Lunch, Rob (klik)
10. simeco
11. Rukurt
12. Bappos
13. nonkel jos - Lynch, Nonkel Jos (klik)
14. materlotti - Lynch, Jentele (klik)
15. Ripromy - Op verzoek, Random speler (klik)
16. Mohniels - Zwarte dood, Miccie (klik)
17. Antraxxol - Koppeldood, Duckje (klik)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Gebeurtenissen
Dag 0 - Vertrek van Ripromy en Meister naar Tribal Hugs (klik)
Dag 0 - Tijdelijke ban Nonkel Jos (klik)
Nacht 0 - Simeco als Forum Vertegenwoordiger / BM gekozen (klik)
Nacht 0 - Klaagmuur (klik)

Dag 1 - Tijdelijke ban Combino Pastasaus (klik)
Nacht 1 - Lynch van Materlotti (klik)
Nacht 1 - Lunch van .TimeforplanB (klik)

Dag 2 - Zwarte dood van Mohniels (klik)
Nacht 2 - Lynch van Tomatosaus (klik)
Nacht 2 - Permban van Miketijger (klik)
Nacht 2 - Klaagmuur (klik)
Nacht 2 - Deleted account van Laila (klik)

Dag 3 - Beulactie op Fam (klik)
Dag 3 - Val van TW Team Antrax (klik)
Dag 3 - Val van TW Team Candiu (klik)
Nacht 3 - Lynch van
Nonkel Jos (klik)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
In tegenstelling tot in wat in jullie PM stond: Er mag gepost worden. Iedereen heeft zijn rol ontvangen. Succes allemaal.
 
Reactiescore
986
Goeiemiddag iedereen!! Werd tijd dat we er weer in kunnen vliegen en aangezien ik de komende dagen bijna constant achter mijn pc zit en geen baas heb die over mijn schouder zit mee te staren zou ik mij graag beschikbaar stellen als BM. Ik garandeer jullie activiteit en mooie inzichtelijke posts.

Stem dus allemaal op materlotti voor BM!
 
Reactiescore
1.803
In tegenstelling tot in wat in jullie PM stond: Er mag gepost worden. Iedereen heeft zijn rol ontvangen. Succes allemaal.
zit ik speciaal netjes tot half te wachten om dit als argument te gebruiken om mij BM te maken, naai je me op deze manier?
wat een spellijderlijke dwaling

verder mogen BM stemmen wel mijn kant op komen heb ik onderhand wel verdiend?
 
Reactiescore
48
hallo succes allemaal
ik wil graag BM worden maar ben waarschijnlijk te noob :rolleyes:

mijn stem gaat dus op famdecibel
 
Reactiescore
1.271
Ik moet zeggen dat ik de stemmen op fam na het vorige potje in eerste instantie wel begrijp, maar om eerlijk te zijn vond ik jokersbrain het ook gewoon slecht spelen. ik vind het dus niet het sterke spel van Fam dat vorige potje heeft gespeeld maar het slechte spel van jokersbrain.

om die reden ga ik voor een ander potentieel BM. namelijk mezelf.
vorige potje het toonbeeld van goed BM schap door als koppel op een cruciaal moment het voortouw te pakken en zo de wolven te vinden.
dat potje speelde overigens Nonkel jos ook sterk tot aan zijn infectie.
 
Reactiescore
1.803
Ik moet zeggen dat ik de stemmen op fam na het vorige potje in eerste instantie wel begrijp, maar om eerlijk te zijn vond ik jokersbrain het ook gewoon slecht spelen. ik vind het dus niet het sterke spel van Fam dat vorige potje heeft gespeeld maar het slechte spel van jokersbrain.

om die reden ga ik voor een ander potentieel BM. namelijk mezelf.
vorige potje het toonbeeld van goed BM schap door als koppel op een cruciaal moment het voortouw te pakken en zo de wolven te vinden.
dat potje speelde overigens Nonkel jos ook sterk tot aan zijn infectie.
beetje treurig dat je nonkel boven mij verkiest?
 
Bovenaan