verschil?

Reactiescore
276
Ik houd niet van het "Kleuter-met-krijtjes" concept dat Travian gebruikt als graphics. TribalWars mag dan saaier schijnen maar heeft waarschijnlijk een betere balans. En dorpen bouwen is voor watjes natuurlijk. Gewoon de vijand afslachten en in hun dorpen wonen.
 

DeletedUser

Guest
Ik houd niet van het "Kleuter-met-krijtjes" concept dat Travian gebruikt als graphics. TribalWars mag dan saaier schijnen maar heeft waarschijnlijk een betere balans. En dorpen bouwen is voor watjes natuurlijk. Gewoon de vijand afslachten en in hun dorpen wonen.

Als je bij travian gewoon een graphic pak neemt zijn de plaatjes veel mooier.
Daarnaast heb ik nog geen verschil gehoord.
Enige wat ik merk is dat er geen keuze tussen volken is.
 

DeletedUser

Guest
je stel de vraag verkeerd... je moet vragen;
Welk deel van travain is niet van TW gestolen?

btw je maakt je zo niet belieft:rolleyes:

Een groot deel van wat er in travian zit, zit niet in TW

omgedraaid heb ik nog niks opgemerkt omdat jij zulke geweldige antwoorden geeft :)
 

DeletedUser

Guest
omg kijk eens wie der online zijn??? bijna niemand... vind je het gek dat je bijna geen reactie krijg het is 22:55 de meeste mensne hebben wel wat beters te doen;)
 

DeletedUser

Guest
omg kijk eens wie der online zijn??? bijna niemand... vind je het gek dat je bijna geen reactie krijg het is 22:55 de meeste mensne hebben wel wat beters te doen;)

35 is bijna niemand :)

Jij bent toch online en kan toch antwoord geven?

Op travian zijn nu nog meer dan 150 mensen online.
Waarom spelen zoveel mensne travian als dit spel zoveel beter is?
 

DeletedUser

Guest
35 is bijna niemand :)

Jij bent toch online en kan toch antwoord geven?

Op travian zijn nu nog meer dan 150 mensen online.
Waarom spelen zoveel mensne travian als dit spel zoveel beter is?

Waarom drinken meer mensen CocaCola dan Pepsi? Juist, door de reclame.
 

DeletedUser

Guest
35 is bijna niemand :)

Jij bent toch online en kan toch antwoord geven?

Op travian zijn nu nog meer dan 150 mensen online.
Waarom spelen zoveel mensne travian als dit spel zoveel beter is?

omdat veel mensen niet op het forum zitten? en heb je al eens naar gedacht dat je moet registeren.. en dat veel mensne dat niet doen om ff op jou topic te reageren...
 

DeletedUser

Guest
Is iemand in staat om deze man een constructief antwoord te geven die nadrukkelijk de feitelijke verschillen beschrijft?

In totaal nu 1 reply aan deze topic waar hij misschien wat aan heeft en dat is deze.

'Ik houd niet van het "Kleuter-met-krijtjes" concept dat Travian gebruikt als graphics. TribalWars mag dan saaier schijnen maar heeft waarschijnlijk een betere balans. En dorpen bouwen is voor watjes natuurlijk. Gewoon de vijand afslachten en in hun dorpen wonen.'

Deze reply geeft toch wat meer inhoud naar waar de starter van deze thread naar vroeg :).

Sorry test123, ik kan je niet verder helpen aangezien ik Travian nooit geprobeert heb. Ik kan wel zeggen dat ik me uitermate vermaak met Tribal Wars. De rede hiervan is dat het weinig tijd in beslag neemt qua spelen en je als het ware een politiek spel kan spelen met honderden mensen om je heen. Blijf je het dorp aanvallen, pers je hem af, vraag je hem in jouw stam zodat jij sterker staat in het spel?

Deze keuzes kan je natuurlijk ook hebben met Travian maar ja, hoop dat je er wat aan hebt :).

Met vriendelijk groet, evilgarbage.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb Travian juist 1 dag gespeeld en ik vond dit eigenlijk leuker om één of andere reden. Ik zou zeggen, speel beide spellen en als je het ene beu word stop je gewoon met de andere ;)
 

DeletedUser

Guest
Test om het even uit te leggen.
1. Tribalwars is gebalanceerder.
2. bij tribalwars zijn er geen volken. aangezien niet alle volken even sterk en gebalanceerd in travian waren ben ik er blij mee ook.
3. Bij tribalwars kan je geen dorpen bouwen.
4. bij tribalwars zijn niet van die idiote graanvelden en zo.
5. de graphics natuurlijk
en zo zijn er nog wel een paar.
 

DeletedUser

Guest
Welk deel van dit spel is niet van Travian gestolen?

Het is duidelijk dat je even dit spel wil komen testen. Het kan goed zijn dat je dit maar niks vindt, en dat je gek bent van travian.

Ikzelf heb ook eens Travian geprobeerd, omdat het spel op deze fora nogal veel te sprake komt, maar het zei me niks. Dan ben ik gewoon maar in alle rust vertrokken. Wat ik niet deed, was op het Travianforum op uiterst vijandige toon gaan "vragen" wat eigenlijk het verschil is met TW.


Om toch op je vraag te antwoorden :

Toen ik op travian aankwam, zag ik dat je x% meer grondstoffen kreeg als je premium ging. Hoewel ik op TW premium ben, vind ik het belachelijk dat je al met de neus op de feiten gedrukt wordt dat het toch nooit iets gaat worden met je als je niet betaald.

Oja, in TW krijg je geen voordeel als je premium gaat, het is enkel wat handiger.
 

DeletedUser

Guest
Een groot deel van wat er in travian zit, zit niet in TW

omgedraaid heb ik nog niks opgemerkt omdat jij zulke geweldige antwoorden geeft :)

oke vergelijk de start data:

TW starte op 10. Juni 2003 om 4:00 uur

Travian starte op onbekende datum.

dus waneer starte men travian, en kan ik die bron nakijken?
 

DeletedUser412

Guest
Misschien moet ik de vraag anders stellen.

Welk deel van dit spel is niet van Travian gestolen?

Travian en TW zijn bijna tegelijk gestart, van stelen is geen sprake...
Als je heel even had verder gekeken dan je neus lang was had je gezien dat dit spel heel anders in elkaar zit dan Travian...
(Kijk de post van Kdeb)

Alleen het idee is "ongeveer" hetzelfde..
 

DeletedUser

Guest
Het is duidelijk dat je even dit spel wil komen testen. Het kan goed zijn dat je dit maar niks vindt, en dat je gek bent van travian.

Ikzelf heb ook eens Travian geprobeerd, omdat het spel op deze fora nogal veel te sprake komt, maar het zei me niks. Dan ben ik gewoon maar in alle rust vertrokken. Wat ik niet deed, was op het Travianforum op uiterst vijandige toon gaan "vragen" wat eigenlijk het verschil is met TW.
Sorry, Ik probeerde op hetzelfde niveau als rysold te praten.
Als je op zelfde niveau praat begrijpen mensen je vaak beter.
Om toch op je vraag te antwoorden :

Toen ik op travian aankwam, zag ik dat je x% meer grondstoffen kreeg als je premium ging. Hoewel ik op TW premium ben, vind ik het belachelijk dat je al met de neus op de feiten gedrukt wordt dat het toch nooit iets gaat worden met je als je niet betaald.

Oja, in TW krijg je geen voordeel als je premium gaat, het is enkel wat handiger.

Het meer grondstoffen krijgen is het zogenaamde goud.
Op sommige servers is goud en op sommige hebben ze plus. Zover ik hier informatie heb gevonden is Premium precies hetzelfde als Plus. behalve de naam.Op travian hebben veel mensen geprotesteerd tegen goud en op de nieuwste server hebben ze als het goed is geen goud. Zelf heb ik nog nooit op server met goud geweest en weet er dus niet zoveel van.
 
Bovenaan