verschil?

DeletedUser

Guest
Test om het even uit te leggen.
1. Tribalwars is gebalanceerder.
2. bij tribalwars zijn er geen volken. aangezien niet alle volken even sterk en gebalanceerd in travian waren ben ik er blij mee ook.
3. Bij tribalwars kan je geen dorpen bouwen.
4. bij tribalwars zijn niet van die idiote graanvelden en zo.
5. de graphics natuurlijk
en zo zijn er nog wel een paar.

1. Kan je bij punt 1 een voorbeeld geven? Zover ik kan nagaan kan iedereen bij travian winnen. Je moet alleen goed kunnen samenspelen.

2. Wat is het nadeel bij punt 2? volken zorgt toch juist voor verschillende strategien?

3. Je blijft bij dit spel maar 1 dorp houden?, hoe kan je dan ooit beter worden?

4. Het graan van travian is hier toch burgers of zoiets, of zie ik dat verkeerd?

5. ieder zijn smaak (Zijn er hier ook graphicpacks om het spel te veranderen?)
 

DeletedUser

Guest
het is toch ook dat je met travian plus meer aanval en verdediging krijgt of zoiets?

Op de server waar ik speel bestaat het niet. Ik weet niet hoe het met dat goud zit. Misschien dat dat voor meer aanval zorgt maar dat is dan wel op andere servers.
 

DeletedUser412

Guest
1. Kan je bij punt 1 een voorbeeld geven? Zover ik kan nagaan kan iedereen bij travian winnen. Je moet alleen goed kunnen samenspelen.

2. Wat is het nadeel bij punt 2? volken zorgt toch juist voor verschillende strategien?

3. Je blijft bij dit spel maar 1 dorp houden?, hoe kan je dan ooit beter worden?

4. Het graan van travian is hier toch burgers of zoiets, of zie ik dat verkeerd?

5. ieder zijn smaak (Zijn er hier ook graphicpacks om het spel te veranderen?)

De volken zijn niet echt geweldig uitgebalanceerd dat geeft het ene volk meer voordeel dan het andere...Bij travian staan vooral Germanen en Romeinen in de top-10

1 dorp heb je zelfs wel de moeite gedaan om dit spel te verkennen?
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 Lillorigga Opus 512.482 51 10049


Nee er zijn hier volgens mij geen graphicpacks...
 

DeletedUser343

Guest
1. Kan je bij punt 1 een voorbeeld geven? Zover ik kan nagaan kan iedereen bij travian winnen. Je moet alleen goed kunnen samenspelen.

2. Wat is het nadeel bij punt 2? volken zorgt toch juist voor verschillende strategien?

3. Je blijft bij dit spel maar 1 dorp houden?, hoe kan je dan ooit beter worden?

4. Het graan van travian is hier toch burgers of zoiets, of zie ik dat verkeerd?

5. ieder zijn smaak (Zijn er hier ook graphicpacks om het spel te veranderen?)

1. Bij een ongebalanceerd spel zijn bijvoorbeeld de aanvallers veel beter als verdedigers of wat dan ook. Op deze manier wordt het spel te makkelijk/ te moeilijk.
2. Het ene volk heeft meer voordelen en minder nadelen dan het andere dorp, zo herinner ik me dat je bij een bepaald volk 2 gebouwen tegelijk kan bouwen?
3. Je kan wel dorpen overnemen maar niet bouwen (op een lege plaats dus.)
4. Het werkt iets anders, bij travian heb je graan ook nodig voor je troepen etc, van de productie wordt dan het aantal troepen dat je hebt afgetrokken.
Hier in TW is het een boerderij en tot zoveel poppetjes kan je bouwen, dan moet je je boerderij omhoog doen.
5.Ja, dan moet je we PA zijn.
 

DeletedUser

Guest
1. Kan je bij punt 1 een voorbeeld geven? Zover ik kan nagaan kan iedereen bij travian winnen. Je moet alleen goed kunnen samenspelen.

2. Wat is het nadeel bij punt 2? volken zorgt toch juist voor verschillende strategien?

3. Je blijft bij dit spel maar 1 dorp houden?, hoe kan je dan ooit beter worden?

4. Het graan van travian is hier toch burgers of zoiets, of zie ik dat verkeerd?

5. ieder zijn smaak (Zijn er hier ook graphicpacks om het spel te veranderen?)

1. de grondstoffen. waar ik een probleem meehad bij galliers daar was de hoge prijs voor leem. leem werd veels te veel gebruikt.

2. de romeinen waren daar voor noobs de germanen voor de sterke en de galliers voor de rest als ik het goed heb.

3. je kan dorpen van anderen overnemen. dat is het spel. dorpen verdwijnen niet zomaar als de speler weg is. hier blijven ze tenminste.

4. als iemand je graan vernielt dan gaan je troepen dood. dit is bij boerderij niet zo. 4 velden is ook lastiger dan 1 veld. hier gaat het sneller.

5. die velden zijn zeer nep. en er zit niet eens beweging in.
 

DeletedUser

Guest
De volken zijn niet echt geweldig uitgebalanceerd dat geeft het ene volk meer voordeel dan het andere...Bij travian staan vooral Germanen en Romeinen in de top-10
Daarom was de nummer 1 van de eerste server zeker een Gallïer?
De volken bij travian lijken ongebalanceerd maar rond het einde van de server is elke stam even sterk.

1 dorp heb je zelfs wel de moeite gedaan om dit spel te verkennen?
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 Lillorigga Opus 512.482 51 10049
Ik las bij kdeb dat je geen dorpen kon bouwen.
Hoe krijg je dan meerdere dorpen?

Nee er zijn hier volgens mij geen graphicpacks...
Juist graphicpacks zorgen ervoor dat je die saaie plaatjes bij travian niet hoeft te zien. Je kan er als je wilt voor zorgen dat travian er precies hetzelfde uitziet als TW.
 

DeletedUser412

Guest
Daarom was de nummer 1 van de eerste server zeker een Gallïer?
De volken bij travian lijken ongebalanceerd maar rond het einde van de server is elke stam even sterk.


Ik las bij kdeb dat je geen dorpen kon bouwen.
Hoe krijg je dan meerdere dorpen?


Juist graphicpacks zorgen ervoor dat je die saaie plaatjes bij travian niet hoeft te zien. Je kan er als je wilt voor zorgen dat travian er precies hetzelfde uitziet als TW.

Flipdisco zegt net dat ze er wel zijn en hij gaf zelfs een link.
Je krijgt dorpen door ze te veroveren!
 

DeletedUser

Guest
Daarom was de nummer 1 van de eerste server zeker een Gallïer?
De volken bij travian lijken ongebalanceerd maar rond het einde van de server is elke stam even sterk.
bekijk de map eens. hoeveel galliers zijn er en hoeveel van de rest. 70% is romijn.

Juist graphicpacks zorgen ervoor dat je die saaie plaatjes bij travian niet hoeft te zien. Je kan er als je wilt voor zorgen dat travian er precies hetzelfde uitziet als TW.
ik ken die paketten. dat kan niet. ze zijn allemaal best nep.
 

DeletedUser

Guest
1. de grondstoffen. waar ik een probleem meehad bij galliers daar was de hoge prijs voor leem. leem werd veels te veel gebruikt.
Romeinen hebben altijd een ijzer tekort en Germanen altijd een hout tekort. Op deze manier word handelen voordelig.

2. de romeinen waren daar voor noobs de germanen voor de sterke en de galliers voor de rest als ik het goed heb. De Romeinen zijn meer een soort standaard ras. daarom werd deze aangeraden voor beginners. De germanen zijn goed in aanvallen maar hebben slechte verdediging. Veel beginners hebben daarom moeite om ver te komen. De Galliërs hebben betere verdedigingseenheden en snellere eenheden. Als je travian saai vind worden en je speelt altijd met romeinen dan kan je bij een nieuwe server weer een nieuw volk kiezen. Want andere volken speel je op een andere manier.

3. je kan dorpen van anderen overnemen. dat is het spel. dorpen verdwijnen niet zomaar als de speler weg is. hier blijven ze tenminste. Maar je laatste dorp kan dus ook overgenomen worden?

4. als iemand je graan vernielt dan gaan je troepen dood. dit is bij boerderij niet zo. 4 velden is ook lastiger dan 1 veld. hier gaat het sneller. Het is juist bedacht om ervoor te zorgen dat er een balans in het spel zit.

5. die velden zijn zeer nep. en er zit niet eens beweging in.[/QUOTE]
Er is een graphic's pakket waar alle gebouwen bewegen.
 

DeletedUser412

Guest
Romeinen hebben altijd een ijzer tekort en Germanen altijd een hout tekort. Op deze manier word handelen voordelig.

2. de romeinen waren daar voor noobs de germanen voor de sterke en de galliers voor de rest als ik het goed heb. De Romeinen zijn meer een soort standaard ras. daarom werd deze aangeraden voor beginners. De germanen zijn goed in aanvallen maar hebben slechte verdediging. Veel beginners hebben daarom moeite om ver te komen. De Galliërs hebben betere verdedigingseenheden en snellere eenheden. Als je travian saai vind worden en je speelt altijd met romeinen dan kan je bij een nieuwe server weer een nieuw volk kiezen. Want andere volken speel je op een andere manier.

3. je kan dorpen van anderen overnemen. dat is het spel. dorpen verdwijnen niet zomaar als de speler weg is. hier blijven ze tenminste. Maar je laatste dorp kan dus ook overgenomen worden?

4. als iemand je graan vernielt dan gaan je troepen dood. dit is bij boerderij niet zo. 4 velden is ook lastiger dan 1 veld. hier gaat het sneller. Het is juist bedacht om ervoor te zorgen dat er een balans in het spel zit.

5. die velden zijn zeer nep. en er zit niet eens beweging in.
Er is een graphic's pakket waar alle gebouwen bewegen.

Voordat ik post: Niemand zal je hier ooit gelijk geven, dit zijn allemaal fanatieke TW spelers, je wint dit niet ookal beargumenteer je alles toch zo goed...

Natuurlijk kan je laatste dorp worden overgenomen dat maakt het wat moeilijker.
 

DeletedUser

Guest
Voordat ik post: Niemand zal je hier ooit gelijk geven, dit zijn allemaal fanatieke TW spelers, je wint dit niet ookal beargumenteer je alles toch zo goed...

Natuurlijk kan je laatste dorp worden overgenomen dat maakt het wat moeilijker.

Gelijk geven?

Ik vraag naar de verschillen en ik krijg de meningen over het spel.

Jullie zeggen wel dat TW gebalanceerder is maar bewijs geven julllie niet.

Zover ik nu weet:
maar 1 volk.
elk dorp kan overgenomen worden.
 

DeletedUser412

Guest
Gelijk geven?

Ik vraag naar de verschillen en ik krijg de meningen over het spel.

Jullie zeggen wel dat TW gebalanceerder is maar bewijs geven julllie niet.

Zover ik nu weet:
maar 1 volk.
elk dorp kan overgenomen worden.

Je hebt al volop antwoorden gekregen alleen jij bent gewoon te koppig om goed te lezen. Of te blind...

In ieder geval jij valt ons aan door te zeggen; "Wat is niet gestolen van Travian"

Natuurlijk worden wij hier niet blij van:rolleyes:
 
Bovenaan