Vernieuwd: Halvering prijzen goudmunten

Halveren prijzen voor goudmunten

  • Ja, halveer de prijs

    Stemmen: 92 82,1%
  • Neen

    Stemmen: 20 17,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
ohh man,ik wou dat ze dit later hadden aangekondigd,nu zit ik hier elke dag naartoe te kijken,in de hoop dat de goundmunten gehalveerd zullen worden.

Maar elke dag...

een teleurstelling:(
 

DeletedUser11858

Guest
Wat ik ronduit onbeschoft vind is dat er in het geheel geen reactie van een mod is met uitleg.

- Als er nog wordt overlegd meld het dan
- Mag het niet of willen ze het niet meld het dan

Uiteraard kunnen we er heerlijk mee de spot drijven maar daar hebben we andere topics voor.
 

DeletedUser

Guest
idd, we hebben al een tijdje geen bericht meer gehad van de mods :(
 

DeletedUser

Guest
Wat ik ronduit onbeschoft vind is dat er in het geheel geen reactie van een mod is met uitleg.

- Als er nog wordt overlegd meld het dan
- Mag het niet of willen ze het niet meld het dan

Uiteraard kunnen we er heerlijk mee de spot drijven maar daar hebben we andere topics voor.

Bwa, duckje heeft toch vrij recent iets geplaatst, hoewel die kerstreces wel heel ruim genomen is...
 
Reactiescore
28
Bwa, duckje heeft toch vrij recent iets geplaatst, hoewel die kerstreces wel heel ruim genomen is...

18 dagen geleden, dus niet super recent.
wetende dat dat alweer meer dan 2 weken na het sluiten van de poll was, vind ik dat ze d'r toch wel serieus hun tijd voor pakken hoor... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja vindt ik ook !!!
hadden ze niet gezegd dat ze zeker's om de 2 weken iets gingen posten ofzo ?? of ben ik mis ???
:mad:
 

DeletedUser

Guest
nee:p

dat was 1 van de goede voornemens:eek:

dusja:mad:,veel komt er blijkbaar ook niet van in:(
 

DeletedUser13822

Guest
als je het topic las in aankondigingen van het tw-team konden jullie lezen dat duckje vader is geworden en vandaar nu iets minder actief is.

Indien jullie het sneller willen laten vooruitgaan misschien tijd om kaneel aan te schrijven.....
 

DeletedUser

Guest
ola bij deze wens ik duckje een grote proficiat met het nieuwe kindje !!! :)
 

DeletedUser53181

Guest
inderdaad, proficiat aan de fiere vader.
de halvering van de goudmunten is nu echt niet prioritair.
RL gaat voor in zulke blijde omstandigheden.
 

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

zoals jullie zeker gelezen hebben, heeft duckje een paar dagen geleden een zoon gekregen en ook de tijd daarvoor was druk, zoals iedereen zich zeker kan voorstellen :)
Dus logisch, dat hij hier momenteel nog geen antwoord kon schrijven.

Ik heb het momenteel dus ook druk en had nog geen tijd om hier te reageren, sorry daarvoor. Ik weet dat spelers graag snel een antwoord lezen.

De poll hier op het forum is relatief duidelijk voor een halvering. Maar natuurlijk zijn niet alle speler ook op het forum te vinden. Daarom moeten we ook nog een ingame enquête starten om te kijken, of het dan ook nog zo duidelijk is. Als dat zo is, dan zullen we met innogames in gesprek gaan (ja, ook daarvoor zullen jullie weer geduld nodig hebben).

Dus binnenkort zullen we een ingame poll starten, waar iedereen (jullie, maar ook de spelers die niet op het forum kijken) hun mening kan geven. Daarna evalueren we het nog een keer en gaan eventueel in overleg met innogames.

Groetjes, Kaneel
 

DeletedUser

Guest
Beste kaneel,

ik denk dat die Equete dan zo loopt dat de helft van de spelers niet reageert.. :(


Maar blij om iets te horen, ook voor Duckje het beste voor je kind! ;)
 
Reactiescore
28
Beste spelers,

Als ik de reacties zo doorlees is een eindspel nog niet gewenst maar zou de halvering van goudmunten wel gewenst zijn.

Na overleg met InnoGames krijgen we de mogelijkheid nogmaals een enquête aan te bieden:

De voorwaarden blijven hetzelfde:

De voorwaarden zijn de volgende:
  • We doen dit enkel indien de algemene mening van alle wereld 3 spelers het eens is met deze aanpassing.
    minimum 75% van alle wereld 3 spelers dient akkoord te zijn

  • InnoGames dient ook akkoord te zijn met de wijzigen

Om even de algemene mening te peilen starten we met een forum-enquête. Aan de hand van de resultaten hiervan zal ik in overleg gaan met InnoGames en zullen we daarna mogelijk (mits toestemming InnoGames) een in-game enquête houden.

Graag zie ik jullie mening in de enquête. Deze enquête zal 7 dagen actief zijn, vandaar gaan we verder.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-Manager Tribalwars.nl

Ik ben er wel hoor ;) maarvoor zolang ik geen informatie heb van InnoGames kan ik ook weinig zinvol komen vertellen... InnoGames is op Kerst 'reces'

Met vriendelijke groeten,

Beste spelers,

zoals jullie zeker gelezen hebben, heeft duckje een paar dagen geleden een zoon gekregen en ook de tijd daarvoor was druk, zoals iedereen zich zeker kan voorstellen :)
Dus logisch, dat hij hier momenteel nog geen antwoord kon schrijven.

Ik heb het momenteel dus ook druk en had nog geen tijd om hier te reageren, sorry daarvoor. Ik weet dat spelers graag snel een antwoord lezen.

De poll hier op het forum is relatief duidelijk voor een halvering. Maar natuurlijk zijn niet alle speler ook op het forum te vinden. Daarom moeten we ook nog een ingame enquête starten om te kijken, of het dan ook nog zo duidelijk is. Als dat zo is, dan zullen we met innogames in gesprek gaan (ja, ook daarvoor zullen jullie weer geduld nodig hebben).

Dus binnenkort zullen we een ingame poll starten, waar iedereen (jullie, maar ook de spelers die niet op het forum kijken) hun mening kan geven. Daarna evalueren we het nog een keer en gaan eventueel in overleg met innogames.

Groetjes, Kaneel

De communicatie spoort niet helemaal, jammer genoeg...
Volgens Duckje (zie quote 1) waren er drie fases voor dit proces. Eerst AF-enquete, overleg met Innogames en mits akkoord ook een Ingame-enquete. We zitten (volgens Duckje, zie quote 2) vast in die tweede fase van overleg met Innogames.

Dus ofwel zijn die nu akkoord, ofwel slaan we hen nu over, want we gaan in elk geval binnenkort een ingame-enquete krijgen, gevolgd door een nieuwe overlegronde met Innogames. We kunnen maar hopen dat de bonzen op dat moment niet gaan skiën zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
eindelijk wat meer verduidelijking:)

bedankt hiervoor,nu weet ik ongeveer wat ik kan verwachten:eek:
 

DeletedUser53086

Guest
Beste kaneel,

ik denk dat die Equete dan zo loopt dat de helft van de spelers niet reageert.. :(


Maar blij om iets te horen, ook voor Duckje het beste voor je kind! ;)

sluit ik mij volledig bij aan

misschien een oproep aan elk actief W3-lid om alle kleine en inactieve accounts/(vv inclusief) op te edelen ASAP
 

DeletedUser3409

Guest
Het is nu wachten tot er weer voldoende GS is om munten te slaan en :edelman: te produceren, dat schiet niet op he.. Halveren? Meteen een kwart van de huidige prijs!! Met terugwerkende kracht.. Knallen met die boel :D
 
Bovenaan