Vernieuwd: Halvering prijzen goudmunten

Halveren prijzen voor goudmunten

  • Ja, halveer de prijs

    Stemmen: 92 82,1%
  • Neen

    Stemmen: 20 17,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

Als ik de reacties zo doorlees is een eindspel nog niet gewenst maar zou de halvering van goudmunten wel gewenst zijn.

Na overleg met InnoGames krijgen we de mogelijkheid nogmaals een enquête aan te bieden:

De voorwaarden blijven hetzelfde:

De voorwaarden zijn de volgende:
  • We doen dit enkel indien de algemene mening van alle wereld 3 spelers het eens is met deze aanpassing.
    minimum 75% van alle wereld 3 spelers dient akkoord te zijn

  • InnoGames dient ook akkoord te zijn met de wijzigen

Om even de algemene mening te peilen starten we met een forum-enquête. Aan de hand van de resultaten hiervan zal ik in overleg gaan met InnoGames en zullen we daarna mogelijk (mits toestemming InnoGames) een in-game enquête houden.

Graag zie ik jullie mening in de enquête. Deze enquête zal 7 dagen actief zijn, vandaar gaan we verder.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser50499

Guest
Ik ben in iedergeval voor, is mijn edeltekort weg :)
 

DeletedUser7533

Guest
minimum 75% van alle wereld 3 spelers dient akkoord te zijn

ik ben ook voor.

ik heb alleen 1 vraag.
hebben we het hier over letterlijk alle w3 acc, of over alle stemmende acc.
volgens mij kun je namelijk niet met een vv acc stemmen en als (bijv.) 25,1% onder vv zou staan, dan zou er nooit een halvering kunnen komen.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook voor.

ik heb alleen 1 vraag.
hebben we het hier over letterlijk alle w3 acc, of over alle stemmende acc.
volgens mij kun je namelijk niet met een vv acc stemmen en als (bijv.) 25,1% onder vv zou staan, dan zou er nooit een halvering kunnen komen.

Vorige keer was het ook van alle STEMMEN. Dus ik neem aan dat het nu weer zo is. Ik hbe trouwens voor gestemd, prima. Goed voor de actievelingen.
 
Reactiescore
28
eveneens voor.
Denk wel dat er (minstens evenveel) mensen voorstander waren van het aanpassen van andere parameters in het spel, die een grotere invloed zouden hebben. Net daarom, waarschijnlijk.

Imo stap in de goede richting.
Ik blijf wel geïntresseerd in een (goed geformuleerde en door Duckje gedragen) enquete om te peilen naar de interesse in een eindspel op relatief korte termijn. Maar dat zal dan een volgende stap zijn.

Ik waardeer dat er in deze zaken wel degelijk rekening wordt gehouden met wat de spelers willen. Chapeau!
 

DeletedUser25273

Guest
Voor, de vaart moet er gewoon een beetje inkomen op deze wereld om hem geen 10 jaar te laten duren.
 

DeletedUser20199

Guest
Wordt hier een 2e halvering mee bedoelt?
Dus van 14.000 15.000 12.500 naar 7.000 7.500 6.250?
 

DeletedUser

Guest
absoluut VOOR - ik vind de trage snelheid van w3 en het vergevorderde stadium van de wereld zeker een argument om zeer goedkopen gm te geven.
 

DeletedUser

Guest
ik ben zeker en vast ook voor.

ik heb al heel mijn carriere edeltekorten,en zelfs met vorige halvering heb ik nog steeds niet genoeg edels.

deze halvering zou schitterend zijn:)
 

DeletedUser48392

Guest
ben ook voor,

Tegen,

Heb zat edels.

25yy8hz.jpg
 

DeletedUser

Guest
lol, OMG!!! Als je spreekt van je onsterfelijk belachelijk maken ... Shit!!! (op de tonen van batman uit de '70: tadadada tadadada tadadada.... afgaaaaaaaang!!!)
 
Bovenaan