Vernieuwd: Halvering prijzen goudmunten

Halveren prijzen voor goudmunten

  • Ja, halveer de prijs

    Stemmen: 92 82,1%
  • Neen

    Stemmen: 20 17,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7975

Guest
Goudmunten hoeven van mij niet gehalveerd te worden, het enige wat er dan gaat gebeuren, Is dat er nog meer spelers gaan fuseren.

Tribalwars moet gewoon een datum opgeven wanneer W3 stopt Bijv. Dec 2011.
Eens moet er een einde aan dit alles komen. Daar moeten ze gewoon eens duidelijk in zijn, en niet de boel ongelooflijk blijven rekken. Anders is de halve wereld zo grijs, omdat iedereen dit spel zat wordt.
 

DeletedUser

Guest
Goudmunten hoeven van mij niet gehalveerd te worden, het enige wat er dan gaat gebeuren, Is dat er nog meer spelers gaan fuseren.

Tribalwars moet gewoon een datum opgeven wanneer W3 stopt Bijv. Dec 2011.
Eens moet er een einde aan dit alles komen. Daar moeten ze gewoon eens duidelijk in zijn, en niet de boel ongelooflijk blijven rekken. Anders is de halve wereld zo grijs, omdat iedereen dit spel zat wordt.

Dit heb ik ook al gezegd, echter stelt Duckje dat er "geen meerderheid is voor een eindspel". Echter is denk ik een enorme meerderheid wel voor een duidelijke eindDOEL. Een datum waarop de hele handel stopt. Als je dan 3 maanden daarvoor nog dingetjes wil veranderen en dat eindspel noemt, alla, idc. Maar 31 December 2011 als einddatum lijkt mij wel mooi. Dan kan er nog vanalles gebeuren.
 

DeletedUser14450

Guest
Dit heb ik ook al gezegd, echter stelt Duckje dat er "geen meerderheid is voor een eindspel". Echter is denk ik een enorme meerderheid wel voor een duidelijke eindDOEL. Een datum waarop de hele handel stopt. Als je dan 3 maanden daarvoor nog dingetjes wil veranderen en dat eindspel noemt, alla, idc. Maar 31 December 2011 als einddatum lijkt mij wel mooi. Dan kan er nog vanalles gebeuren.

vind ik ook goed alles wat deze wereld actie geeft, snelheid geeft ect. is voor mij goed.
 

DeletedUser25273

Guest
dat zou lekker zijn als je een aanval net na de stop timed:confused:
voeren ze een halvering van de looptijd door, komen je clears aan in de stop:mad:

Aangezien een dergelijke verandering aangekondigd zal worden, kun je er rekening mee houden. Daarnaast, er is in mijn ogen ook een optie dat de looptijden niet veranderen, alleen de bouwtijden van de troepen, waar ik voor ben.
 

DeletedUser1435

Guest
ik ben voor vertraging. zo kunnen we nog langer plezier beleven!
 

DeletedUser20199

Guest
Dit heb ik ook al gezegd, echter stelt Duckje dat er "geen meerderheid is voor een eindspel". Echter is denk ik een enorme meerderheid wel voor een duidelijke eindDOEL. Een datum waarop de hele handel stopt. Als je dan 3 maanden daarvoor nog dingetjes wil veranderen en dat eindspel noemt, alla, idc. Maar 31 December 2011 als einddatum lijkt mij wel mooi. Dan kan er nog vanalles gebeuren.

idd... en zo verliezen ze ook de 'oude garde' op de nieuwe werelden..
 

DeletedUser

Guest
Ik wil nog geen eind doel! Zolang mogelijk door spelen kijken wie het sterkste is de aanhouden wint:)

Of dit wordt het einddoel: De gene die zich het langs op w3 kan vermaken.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil nog geen eind doel! Zolang mogelijk door spelen kijken wie het sterkste is de aanhouden wint:)

Of dit wordt het einddoel: De gene die zich het langs op w3 kan vermaken.

maw: wie zich het langst kan amuseren en wil betalen om barbarendorpjes over te nemen:D
 

DeletedUser35547

Guest
ik ben voor de halvering, plus een einddoel.

wat het einddoel zou moeten zijn, daar zijn meerdere meningen over.
maar het einddoel wat je op travian had vond ik ook wel lache, miss zouden ze zoiets vergelijkbaars kunnen doen ?

als er teminste mensen zijn die travian kennen xD
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor de halvering, plus een einddoel.

wat het einddoel zou moeten zijn, daar zijn meerdere meningen over.
maar het einddoel wat je op travian had vond ik ook wel lache, miss zouden ze zoiets vergelijkbaars kunnen doen ?

als er teminste mensen zijn die travian kennen xD
Travian. *failure*
 

DeletedUser

Guest
hopelijk komt die halvering er....

elke dag goudmunten slaan in al je dorpen om 3 a 4 edels te hebben,zodat je je treintjes kan aanvullen is gewoon.....
 

DeletedUser

Guest
Op de ene manier zeg ik ja kunnen we lekker door edelen. ;)

op de andere manier zeg ik nee dan wordt het te makkelijk :(
 
Bovenaan