Verdedigingsembleem Bij Aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jah die kende ik al ...en zo doe ik het ook ... maar dat vind ik niet leuk ...

Daarbij is het in het stadium waar ik in zit 10.000.000 normaal om 2000-2500 aanvallen op iemand te sturen. Dan ben je en aan het taggen, en proberen de eerste aanvallen onschadelijk te maken. Dan heb je geen tijd om ook nog eens dorpen aan groepen toe te voegen! :(

Het zou gewoon automatisch moeten gaan
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Ik vind het wel een goed idee,
allee je kan het ook gewoon bij overzicht zien.
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Je kan het bij overzicht zien, maar met een paar miljoen punten,
en een paar duizend aanvallen is t overzicht dan toch al snel weg.
Dan kan je nietmeer onthouden in welke dorpen je wel en niet aangevallen wordt.
Je moet nu 100x klikken, die met dit idee allemaal overbodig zijn.
Ik ergerde me er ook al aan.
Ik zeg, doen!
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Dit is een heel handig idee, doen!
 

DeletedUser37859

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Dit is inderdaad wel handig!:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Dit is natuurlijk enkel voor Pa :rolleyes::(:(:mad::mad::mad:
Maar dat neemt niet weg dat het een zeer goed idee is :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Bestaat dit al niet in PAfunctie?
Iets soortgelijks? (met de zwaardjes linksboven...)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Bestaat dit al niet in PAfunctie?
Iets soortgelijks? (met de zwaardjes linksboven...)

Enkel als je zelf aanvalt, en wanneer je troepen nog op de terugtocht zijn van zo een dorp dan is er een icoontje. Maar je ziet het niet bij jezelf als je wordt aangevallen, alsook is er geen icoontje voor OS op dorpen. :)
 

DeletedUser27645

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Ik ben ook voor het ideetje.
Is zeker handig om op de kaart zelf te zien waar je aanvallen op binennkrijgt en waar je eigen os al naartoe gaat.
 

DeletedUser30299

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Nu moeten mensen van de TW leiding nog lucht van dit idee krijgen.
 

DeletedUser710

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Dat idee heb ik een paar maand geleden ook gepost maar is niks mee gedaan :rolleyes:

aub ontopic blijven, wat ze mods eerder afkeurden heb ik niets mee te maken... Nu ga ik over de ideeën en ik vond het wel een goed idee ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Langs de ene kant wel een goed idee, maar wordt het niet een beetje onhandig als je uiteindelijk 4 icoontjes zal hebben?

Nu heb je er al 2, 1 als er nog aanvallen lopen op een dorp en 1 als er nog troepen terug komen van een dorp dat je had aangevallen
Wordt vrij druk als er nog eens 2 bijkomen, zeker zou het al geweldige hulp zijn bij het verdedigen als er een icoon komt voor de dorpen van jou die aangevallen worden :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Langs de ene kant wel een goed idee, maar wordt het niet een beetje onhandig als je uiteindelijk 4 icoontjes zal hebben?

Nu heb je er al 2, 1 als er nog aanvallen lopen op een dorp en 1 als er nog troepen terug komen van een dorp dat je had aangevallen
Wordt vrij druk als er nog eens 2 bijkomen, zeker zou het al geweldige hulp zijn bij het verdedigen als er een icoon komt voor de dorpen van jou die aangevallen worden :)

Ja daar ben ik ook met ja akkoord, maar daarom ook dat ik voorstelde om het aan en af te kunnen zetten in je instellingen, zodat enkel de icoontjes verschijnen die jij als nuttig beschouwt. Alsook ga je niet zo vaak meer als 3 icoontjes op een dorp krijgen denk ik.. :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Ja daar ben ik ook met ja akkoord, maar daarom ook dat ik voorstelde om het aan en af te kunnen zetten in je instellingen, zodat enkel de icoontjes verschijnen die jij als nuttig beschouwt. Alsook ga je niet zo vaak meer als 3 icoontjes op een dorp krijgen denk ik.. :)

Prachtaanvulling :D
 

DeletedUser28720

Guest
Re: Enkele kleine aanpassingen

Naja post je je screenie opnieuw :p

Ik heb wel 2 ideeen om t aan te geven:
- zijn 4 icoontjes, dus ieder hoek van t vakje van je dorpen eentje
- 1 icoontje met 2 gekruiste zwaarden die tot op 4 verschillende kleuren tegelijk kan hebben (mss onduidelijk, maarja neemt wel weinig ruimte in)
zeg maar blauw voor aanval van jezelf, groen voor terugkerende troepen, rood voor binnenkomende aanval, geel voor os dat het bij 1 van 4 de 2 zwaarden 1 kleur, 2 v/d vier ieder zwaard een andere kleur, 3 het handsvat van 1 zwaard ook anders, 4 handsvat andere zwaard ook anders...

en alst wordt doorgevoerd...doe ook maar meteen w1 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan