Verdedigingsembleem Bij Aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36919

Guest
Ik snapte al niet waarom er wel een aanvalsteken komt en geen "wordt aangevallen"-teken. Een OS teken zou ook handig zijn. Dit zijn de drie tekens die ook in de overzichtslijst bij dorpen getoond worden.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee, en voor de ongeduldige onder ons. Gebruik nu de groep of leer je account uit het hoofd :)

een nieuwe functie programmeren in een spel is niet van vandaag op morgen gedaan. Dit kan best een paar maanden duren. Dus even afwachten en de update logs in de gaten houden zoals duckje zei.
 

DeletedUser

Guest
:eek:ik ben ook voor want anders is het makkelijker voor de aanvaller en dat is niet eerlijk
 

DeletedUser20308

Guest
Ik heb het balletje even opgegooid bij InnoGames,

Ik hou jullie op de hoogte,

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Is het balletje niet ontvangen ?
Kwijt geraakt ?
Nooit gedaan ?

Vertel Duckje.. al nieuws?
Of was men te druk met het verhogen van de PA prijzen door @ duitsland?
 

DeletedUser

Guest
Is het balletje niet ontvangen ?
Kwijt geraakt ?
Nooit gedaan ?

Vertel Duckje.. al nieuws?
Of was men te druk met het verhogen van de PA prijzen door @ duitsland?

Nee , eigenlijk bedoelde hij ermee dat hij een mail ging sturen maar hij weet toch dat Innogames te lui is om iets door te voeren ;).
 

DeletedUser1897

Guest
Zeker voor! Alleen moet wel goed tekentje zijn.. Niet dat je ze kan verwarren met het aanvals teken
 

DeletedUser

Guest
je kan wel voor zijn maar als innogames er te lui voor is om goede idee te lezen heb je er niks aan :S.
Innogames moet gewoon meer mensen in dienst nemen zo kunnen goede idee als deze uitgevoerd worden
 

DeletedUser

Guest
je kan wel voor zijn maar als innogames er te lui voor is om goede idee te lezen heb je er niks aan :S.
Innogames moet gewoon meer mensen in dienst nemen zo kunnen goede idee als deze uitgevoerd worden

Nee, nog meer mensen in dienst, nog meer de prijzen omhoog gooien?
Dit idee is gewoon 1 simpel scriptje bijvoegen, dat is vijf minuten werk (misschien minder) voor een goede scripter ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, nog meer mensen in dienst, nog meer de prijzen omhoog gooien?
Dit idee is gewoon 1 simpel scriptje bijvoegen, dat is vijf minuten werk (misschien minder) voor een goede scripter ;)

dan zou ik zeggen is er een goede scripter? zo ja maak er een en stuur hem op, als innogames niks doet moeten we het zelf doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik neutraal blijf over dit forum. Want ik weet daar namelijk nog niet zoveel vanaf wegens te weinig ervarign :)
 

DeletedUser

Guest
Naja, nu maar hopen dat Innogames naast het zakken vullen ook nog tijd heeft om naar onze ideeën te luisten ;)
 

DeletedUser

Guest
maar kunnen ze ook niet iets op de kaart maken dat je kan zien waar de dorpen worden aangevallen dat er een pictogram staat bij het aangevallen dorp. bijv ze sturen 200 clears maar dat je dan gewoon op de kaart kan kijken op welke dorpen die aanvallen komen. want als je wat zou moeten dodge dan kun je gelijk zien welk dorp leeg is en daar kan je dan je troepen inzetten.
 

DeletedUser20968

Guest
Ik vind het een goed idee,en laat er dan ook het aantal aanvallen op dat dorp bij zetten.
Terzijde van de discusie, vind u het eerlijk dat verdediging maken langer duurt dan aanvalers?Hij die aangevallen word heeft er toch niet om gevraagt om aangevallen te worden en is bij constante aanvallen steeds in het nadeel door dat het aanmaken van verdediging nu eenmaal langer duurt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een goed idee,en laat er dan ook het aantal aanvallen op dat dorp bij zetten.
Terzijde van de discusie, vind u het eerlijk dat verdediging maken langer duurt dan aanvalers?Hij die aangevallen word heeft er toch niet om gevraagt om aangevallen te worden en is bij constante aanvallen steeds in het nadeel door dat het aanmaken van verdediging nu eenmaal langer duurt.

Verdedigen hoort bij het spel, als het aantal aanvallen op de kaart wordt weergegeven bij een dorp dan gaat de lol van het deffen er af :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan