Verdedigingsembleem Bij Aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Momenteel als je word aangevallen kun je als PA houder alleen de aanvallen aan zien komen via je scroll menu bij aankomend.

Een aanvaller heeft het voordeel op de kaart dat hij precies kan zien welk dorp hij aanvalt.
Daarom is mijn idee aangezien er nog niet zoiets bestaat voor verdedigers dat er ook een soort embleem komt voor spelers die worden aangevallen.

Screen :
2vi3ytk.jpg


Dit voordeel voor verdedigers zou hetspel weer gelijk trekken.
Waarom zou een aanvaller een voordeel moeten hebben op een verdediger?
Precies, gelijke rechten !

Als er mensen aanvullingen hebben zet ze dan hieronder neer.

P.S. : De emblemen staan nu zo gemarkeerd op de kaart dat je zowel ziet wanneer een dorp word aangevallen en je het dopr zelf aanvalt (Als je het dorp in bezit hebt)
Deze mogelijkheid valt alleen te zien als het je eigen dorp is wat word aangevallen en je zelf met een counter terug pakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28698

Guest
Een heel goed idee, maar als ik wordt aangevallen (ik ben PA houder) dan zie ik naast het embleem van mijn ridder een nieuw embleem verschijnen met 2 zwaarden. Je kan dan bij je troepenbeweging (verzamelplaats) zien dat je wordt aangevallen, door wie en wanneer..
Misschien bedoel je dit?

Groetjes Mellanie
 

DeletedUser

Guest
Ik ben helemaal voor, alleen moet er wel een ander plaatje komen.. Maar dat zoekt innogames maar uit denk ik :p
 

DeletedUser11706

Guest
Ik ben pro

misschien 'n schild ipv 2 zwaarden ofzo ? :)
 

DeletedUser27011

Guest
Helemaal voor.

Mod heeft al gereageerd ;).

Verander je beginpost nog wat, en zet er al dat symbool bij van het schild ;).
 

DeletedUser

Guest
mischien een speer ofzo? :speer: of een zwaard :zwaard: of boog zijn typisch verdedigings troepen (= :boog:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan