Verdedigingsembleem Bij Aanval

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tegen.. Ik word nooit aangevallen, ik val enkel aan.. dus dat voordeel voor de aanvallers mag blijven bestaan :D

+1

Verdediger is zowiezo al in het voordeel.
De verdediger kan een idee/beeld vormen van wat er komt, de aanvaller ziet niet wat er staat.
Die heeft mss wel scoutrapportjes, maar scoutrapporten zijn al over datum op het moment dat je troepen aankomen.
 

DeletedUser

Guest
+1

Verdediger is zowiezo al in het voordeel.
De verdediger kan een idee/beeld vormen van wat er komt, de aanvaller ziet niet wat er staat.
Die heeft mss wel scoutrapportjes, maar scoutrapporten zijn al over datum op het moment dat je troepen aankomen.

Het hele idee van dit voorstel was dat het voordeel van een X icoontje voor de aanvaller gebalnceerd moet worden met een (NIEUW) voordeel voor de verdediger.

Wat jij noemt is al aardig gebalanceerd, maar de aanvaller heeft het voordeel vanhet initiaieef, en de verdeigner moet maar net online/tijd hebben zich te verdedingen. dat geeft in een (niet-speed) omgeving de aanvaller een voordeel.
 

DeletedUser

Guest
Het hele idee van dit voorstel was dat het voordeel van een X icoontje voor de aanvaller gebalnceerd moet worden met een (NIEUW) voordeel voor de verdediger.

Wat jij noemt is al aardig gebalanceerd, maar de aanvaller heeft het voordeel vanhet initiaieef, en de verdeigner moet maar net online/tijd hebben zich te verdedingen. dat geeft in een (niet-speed) omgeving de aanvaller een voordeel.

je moet de aanvaller iets gunnen hé,
trouwens... de aanvaller kan na 1 weekje noteren genoeg info hebben verzameld om te weten wanneer hij het best aanvallen kan.

Mijn ingamekaart bestaat nu al uit vele kleuren en symbolen.
Voor dit zou zelfs geen plaats meer zijn :)
 

DeletedUser

Guest
er bestaat btw al soown soort gelijke tool:)

javascript: /** @author Kootsj */ player = 'Harmachis Of Horus'; display = ['>>>Def', '>>>Scout', '>>>Off', '>>>Aanvallen']; color = ['#00CC00', '#0000F4', '#F40000', '#800080']; function getElementByClass(tagname, classname) { var element = document.getElementsByTagName(tagname); for (x=0; x < element.length; x++) { if (element[x].className == classname) { return element[x]; } } } if (document.URL.match('screen=map')) { el = getElementByClass('table', 'map'); /* uitlezen */ for (x=0; x<el.rows.length; x++) { for (y=0; y<el.rows[x].cells.length; y++) { for (z=0; z<display.length; z++) { if (el.rows[x].cells[y].innerHTML.match(display[z]) && el.rows[x].cells[y].innerHTML.match(player) ) { el.rows[x].cells[y].innerHTML += "<div style=\'position: absolute; background-color:" + color[z] + "; width:50px; height:20px; margin-top:-20px; display:block; color:#FFFFFF;\'>"+display[z]+"</div>"; } } } } alert ("Kaart klaar"); } else { alert ('Deze optie kan alleen gebruikt worden bij de map!'); }

vul bij de eerstedikgedrukte je spelersnaam in.
bij de 2de dikgedrukte je groepen.

je maakt ook een groep aan met aanvallen. als een dorp word aangevallen vink je die bij daaraan. ga naar kaart en druk op de toolknopje.

let op:kopiereen de groepen goed. hoofdletter gevoellig etc.

niet te gebruiken bij Enternet explorer en opera.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
er bestaat btw al soown soort gelijke tool:)



vul bij de eerstedikgedrukte je spelersnaam in.
bij de 2de dikgedrukte je groepen.

je maakt ook een groep aan met aanvallen. als een dorp word aangevallen vink je die bij daaraan. ga naar kaart en druk op de toolknopje.

let op:kopiereen de dorpsnamen goed. hoofdletter gevoellig etc.

niet te gebruiken bij Enternet explorer en opera.

Is die wel legaal?
 

DeletedUser

Guest
Dankje ;)
Als dit plan erdoor komt hoef je dat trouwens niet steeds extra te installeren per wereld :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het maar een raar idee want als ik iemand aanval duurt het een bepaalde tijd voor iemand troepen kan bouwen.

betere uitleg:

tijd dat ik bij het dorp naast me ben :7m en nog wat seconden.
tijd dat er een boogschutter klaar is: 9m 58 sec.

dan ben ik er al dus op grotere afstanden kijk maar
ik vertrek: 1uur 29m en nog wat seconden
nou ik train in die tijd ong 10 boogschutters

maakt dus niks uit duurt te lang om je te beveiligen
 

DeletedUser

Guest
ik vind het maar een raar idee want als ik iemand aanval duurt het een bepaalde tijd voor iemand troepen kan bouwen.

betere uitleg:

tijd dat ik bij het dorp naast me ben :7m en nog wat seconden.
tijd dat er een boogschutter klaar is: 9m 58 sec.

dan ben ik er al dus op grotere afstanden kijk maar
ik vertrek: 1uur 29m en nog wat seconden
nou ik train in die tijd ong 10 boogschutters

maakt dus niks uit duurt te lang om je te beveiligen

jij hebt 1 dorp. andere spelers hebben er meer. er staat ondersteuning enzovoort. en bij een massa aanval duren de meeste over de 12u vaak zelfs over de 24u dus dan heb je liefst op de kaart overzichtje welke er worden aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor !

misschien zou je zelf kunnen aangeven welke symbolen je wilt ?
Eigen aanval, Binnen komende aanval, Binnen komende support, etc ...
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor !

misschien zou je zelf kunnen aangeven welke symbolen je wilt ?
Eigen aanval, Binnen komende aanval, Binnen komende support, etc ...

als je ook met support gaat werken enzo gaat het mss wat veel worden om op het scherm te krijgen.
 

DeletedUser3674

Guest
Heel goed idee!

Als dit ingevoerd wordt, kan je heel makkelijk zien welke dorpen worden aangevallen zonder alle dorpen langs te scrollen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb 2 dorpen.mis dat een nieuw gebouw erbij bijv. uitkijktoren.je hebt een bereik van een paar vakjes en dan kan je in je dorpen in dat bereik dan aanvallen zien die er dan op gepleegd worden. elk level omhoog groter bereik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb 2 dorpen.mis dat een nieuw gebouw erbij bijv. uitkijktoren.je hebt een bereik van een paar vakjes en dan kan je in je dorpen in dat bereik dan aanvallen zien die er dan op gepleegd worden. elk level omhoog groter gebruik

nee dat zou niet goed zijn.
 

DeletedUser

Guest
ik heb 2 dorpen.mis dat een nieuw gebouw erbij bijv. uitkijktoren.je hebt een bereik van een paar vakjes en dan kan je in je dorpen in dat bereik dan aanvallen zien die er dan op gepleegd worden. elk level omhoog groter bereik

Slecht plan, dit idee is voor de volledige kaart, niet voor een aantal dorpen.
Het werkt niet zoals de kerk die je troepen versterkt.
Anders zou je toch ook een stormtoren moeten hebben om als aanvaller te zien waar je op aanvalt.
Beter nadenken voor je iets post a.u.b.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dit een prachtig idee ! :D
Ik heb pas een massa-aanval op me gehad en kon er op den duur geen touw meer aan vastknopen welk dorp nou wel en welk niet aangevallen werd of ondersteund werd. Er werden met een 30/40tal aanvallen een 15-tal dorpen tegelijk aangevallen en ik had al meerdere aanvallen gehad toen ik aanlogde.:eek:
En schrik nu niet... de aanvallers hielden er geen rekening mee om de dorpen netjes geordend aan te vallen. ;) lol
Ik haalde in mijn snelle poging tot reorganiseren per ongeluk os weg uit een dorp dat ook aangevallen werd... en noem maar op. :rolleyes:

Met die nieuwe icoontjes zou je ten minste een overzicht hebben over wat je zelf ook doet. De aanvaller hoeft maar 10 minuutjes aan te loggen om een 50 aanvallen te versturen. Voor een verdidiger wordt dat een dagtaak om dat af te kunnen slaan ! Je moet notities maken en met verschillende browsers liggen werken om het bol te werken...

Maar als TW het te veel werk zou vinden om icoontjes te voorzien, of plaatsgebrek op de map? Dan zouden ze hiervoor mss ook wat extra plaats kunnen vrijmaken bij de pop-ups die je krijgt als je met je muis op de kaart over een dorp gaat. Zo kan iedereen voor zich nog instellen of hij die info wil zien of niet.
 

DeletedUser

Guest
je kan dit ook zelf doen.
maak een nieuwe groep aan genaamd aanvallen.
Zet de dorpen in die groep aanvallen die worden aangevallen.
Geef de groep een kleurt op de kaart en dan zie je ook welke onder aanval liggen en welke niet....

je kan het dus zelf doen maar het zou handiger zijn als tw het zelf doet zoals bij de aanvallers..
 

DeletedUser

Guest
je kan dit ook zelf doen.
maak een nieuwe groep aan genaamd aanvallen.
Zet de dorpen in die groep aanvallen die worden aangevallen.
Geef de groep een kleurt op de kaart en dan zie je ook welke onder aanval liggen en welke niet....

je kan het dus zelf doen maar het zou handiger zijn als tw het zelf doet zoals bij de aanvallers..

Is dit een geintje :eek:
Mijn idee gaat erover dat je een embleem krijgt als een dorp word aangevallen zodat het overzichtelijk blijft welke dorpen worden aangevallen.
Als je al die dorpen in moet gaan voeren dan zijn de aanvallen al voorbij voor je all dorpen in groepen hebt gezet.
Je hebt als aanvaller nu een voordeel dat je een embleem ziet als je een dorp aanvalt, dit idee zorgt ervoor dat je dat als verdediger ook krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan