Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
1.385
Goeie update dit keer. Hoe zit het met de officiele extensie?

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.562
Bugfixes
- Er is een probleem met de account manager verholpen.

Erg specifiek vandaag.

Reactiescore
78
Gaat het nieuwe event 24-01 ook beginnen op W105? Er staat 'recent gestarte werelden' maar wat is recent?

Reactiescore
1
Op mobiel als je def heb staan in een dorp moet je ze nu handmatig weghalen, in het verleden was dit 1 lijst kon je alles in 1x selecteren.
Daarbuiten is de tekst in het engels (withdraw).

Slechte update!

Reactiescore
1.221
Politieke kaart verwijderd? :confused:
Ik weet dat niet iedereen er fan van was, maar voor de gene die het gebruikte is het echt een noodzaak, en hoe moeilijk kan dit nu zijn om te programmeren?
Gewoon dichts gelegen dorp = binnen die politieke kaart. Bij gelijke afstand kijk naar wie heeft 2e dorp dichtst bij heeft liggen ect.
Is het daarna nog gelijk gewoon een keuze maken iets van N > O > Z > W wint.

Reactiescore
242
Damn, al jaren speel ik met politieke kaart, lekker aanpassen nu.

Spijtige zaak. Wat een kaart al niet kan doen :'(

Reactiescore
89
Kunnen jullie de politieke kaart weer aanzetten aub? Waarom functies weghalen die voor overzicht zorgen?

Reactiescore
2
Politieke kaart terug alstublieft?!
Wat is de reden voor verwijdering? Als je hem niet leuk vind kon je hem gewoon uitzetten toch?
Ik kan persoonlijk niet zonder, heel onoverzichtelijk momenteel!

Zulke grote aanpassingen dienen op zen minst eerst besproken te worden en met POLL stemming.

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
330
Zoals te zien zijn er een hele hoop posts verwijderd van de laatste vier pagina's van dit topic. We willen jullie vragen terug te gaan naar concrete feedback, vragen en opmerkingen over de updates. Met jullie feedback kunnen we de updates aan het spel nog beter maken, maar helaas was de daadwerkelijke feedback de laatste tijd moeilijk vindbaar door alle spam. Alle toekomstige spam in dit topic zal dan ook direct verwijderd worden. Herhaaldelijk spammen zal leiden tot sancties.

Met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars Team

Laatst bewerkt:
Bovenaan