Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
430
Goeie update dit keer kon met altijd erg irriteren aan het niet goed gebruik van de meervoud
 
Reactiescore
430
Wel een goeie update dit keer

  • De stamleiding kan nu ook de ondersteunende troepen van de leden via het dorpsoverzichten scherm zien, vergelijkbaar met het verdedigingsoverzicht van de stamleden
Kun je goed gebruiken als stamleider om je nooblidjes te backstabben hihi
 
Reactiescore
581
Voordat iemand gaat roepen, goeie update deze keer: Vreselijke update, die kleurtjes bij namen... getver. Heb me daar dood aan geërgerd.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Verschrikkelijke update helaas. Ik was zo blij dat dit er niet was op werelden die NA de verjaardag waren gestart.

Overigens goed dat je ervoor moet betalen. MTX voor cosmetics vind ik altijd prima, heb je geen oneerlijk voordeel mee. En in dit geval gaat het er hopelijk ook voor zorgen dat het weinig gebruikt wordt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
43
Dat kunnen zien van de OS in een stamgenoot zijn dorp:
Het is OP, zeker voor spelers die nogal riskant zijn met stabben.
Maar daarnaast, waarom is er geen totaal kolom :upside_down: ? Nu moet ik steeds alsnog een script aanzetten om dat te laten berekenen, en dat script haalt de info zelf wss nóg een keer op. Lijkt mij efficiënter voor de tribal wars servers dat die totalen kolom er gewoon bij komt. Kunnen scripts er ook weer mooi op rekenen (al zullen ze waarschijnlijk nooit geupdatet worden, bv defpack)
 
Bovenaan